Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elméletileg bele tudod tenni a régebbi akkut is mert ha jól tudom a kisebb akku alatt van egy betét amit ki lehet venni! De ez nem biztos!
Pontosan, utánanéztem 2cm magasabb.
2000-től alacsonyabb az akksi benne!
lehet hogy az újabbaknak más a mérete
inkább mérd le
Nem tudom mintha szemrevételre más lenne a méret, de holnap lemérem........és mért csak 2000évjáratig írja? Mindenesetre jó áron van.
én 38000-ért láttam
nem hiszem hogy van 20-ért
Csak Yuasát vegyél a többi meg se közelíti a szintjét.YTX12-BS,gyárilag ez az előírt,amúgy nem olyan drága sztem 18-20 körül lehet.Én 4 éve vettem és még csak tölteni se töltöttem 1x se.
banner-ból ugyan ojant keressél mint amit a yuasa tud
nézd meg mekkora indító áramot tud
Viszont akkor még a Bannert megkérdem, hátha tatálok valamit jó áron. Yuasának az árától hátast dobtam.
Igen Yuasa YTZ 12S volt benne, csak gondoltam megkérdezem előtte hátha tudtok picivel olcsóbbat.
és azóta nekem sincs

tegnap beleraktam a gépbe 4 hónap után kb 2-őt tekert a motoron és már járt is. Hát igen, a Honda az a pokolban is Honda marad
Nekem nem volt bajom az "olasz fossal"...
A Yuasa akksikban idáig még nem csalódtam, csak kurva drága. A VTR-ekbe YTZ-s akksi kell (nagyobb indítóáramot tud), ami kurva drága, olyan 45e HUF körüli összeget kell kipengetni egy ilyenért. Anno Banner akksit vettem a Firestormba, egy kicsit fúrni-faragni kellett rajta, de csak a felébe került mint a Yuasa. Karbis Vifferemben volt még régebben Banner akksi, tökéletesen működtek, panaszom nem volt rá. Viszont ilyen olcsós Unibat vagy Motobatt akksit nem ajánlok, az öreg 900RR-emben nem bírta sokáig. Nekem ez a tapasztalatom, másnak meg működnek ezek az olasz fosok is 4-5 éve hibátlanul.
yuasa volt benne?
ha az akkor vegyél ojant megint
ha meg nem ojan volt akkor is azt vegyél
opsz nem ilyen smile-t akartam
Sziasztok! Firestormba milyen akksit ajánlotok? ami persze jó áron is van . megadta magát a gyári, bár nem panaszkodhatok 6 évig bírta.
Gratu .
összeállt az idei konstrukció
holnap kész a gééééééép ajánlom hogy jó idő legyen
Igazából számomra nem fontos annyira hogy lehet többet mutat 10 kilométerrel.
A lényeg az hogy jóval jobban gyorsul és alacsonyabb fordulatról is rugalmasabb, végre kevesebb de hát nekem tök mindegy hogy 260 vagy 250.
Volt már sokféle gép a portán, én mindegyiket szerettem, de az SP a legmegfelelőbb a számomra.
Mivel a kislánckerék fordulatszámához van kalibrálva a jeladó, ha változik az áttétel, nem a valós sebességet fogja mutatni. Ha növeled az áttételt, akkor a valós sebesség kevesebb lesz mint a kijelzett. GPS-szel pontosabban be lehet lőni, ha van ilyesmi cucc akkor érdemes azzal letesztelni.
Lemértük, másik motor megy mellettem ami nincs áttételezve és ha ő megy 80al és mellettem van nekem is 80at mutat az óra.
De majd valamelyik nap haver CBF600al is megcsináljuk ez a mérést.
sor4-es 1000-es vagy annál nagyobb motorok nem jöttek be neked?