Csak Yuasát vegyél a többi meg se közelíti a szintjét.YTX12-BS,gyárilag ez az előírt,amúgy nem olyan drága sztem 18-20 körül lehet.Én 4 éve vettem és még csak tölteni se töltöttem 1x se.
A Yuasa akksikban idáig még nem csalódtam, csak kurva drága. A VTR-ekbe YTZ-s akksi kell (nagyobb indítóáramot tud), ami kurva drága, olyan 45e HUF körüli összeget kell kipengetni egy ilyenért. Anno Banner akksit vettem a Firestormba, egy kicsit fúrni-faragni kellett rajta, de csak a felébe került mint a Yuasa. Karbis Vifferemben volt még régebben Banner akksi, tökéletesen működtek, panaszom nem volt rá. Viszont ilyen olcsós Unibat vagy Motobatt akksit nem ajánlok, az öreg 900RR-emben nem bírta sokáig. Nekem ez a tapasztalatom, másnak meg működnek ezek az olasz fosok is 4-5 éve hibátlanul.
Igazából számomra nem fontos annyira hogy lehet többet mutat 10 kilométerrel.
A lényeg az hogy jóval jobban gyorsul és alacsonyabb fordulatról is rugalmasabb, végre kevesebb de hát nekem tök mindegy hogy 260 vagy 250.
Mivel a kislánckerék fordulatszámához van kalibrálva a jeladó, ha változik az áttétel, nem a valós sebességet fogja mutatni. Ha növeled az áttételt, akkor a valós sebesség kevesebb lesz mint a kijelzett. GPS-szel pontosabban be lehet lőni, ha van ilyesmi cucc akkor érdemes azzal letesztelni.
Lemértük, másik motor megy mellettem ami nincs áttételezve és ha ő megy 80al és mellettem van nekem is 80at mutat az óra.
De majd valamelyik nap haver CBF600al is megcsináljuk ez a mérést.
inkább mérd le
http://www.motorr.hu/3265/yuas...
nem hiszem hogy van 20-ért
nézd meg mekkora indító áramot tud
tegnap beleraktam a gépbe 4 hónap után kb 2-őt tekert a motoron és már járt is. Hát igen, a Honda az a pokolban is Honda marad
ha az akkor vegyél ojant megint
ha meg nem ojan volt akkor is azt vegyél
A lényeg az hogy jóval jobban gyorsul és alacsonyabb fordulatról is rugalmasabb, végre kevesebb de hát nekem tök mindegy hogy 260 vagy 250.
De majd valamelyik nap haver CBF600al is megcsináljuk ez a mérést.