Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha.
ez is az első lánckeréken figyeli a sebességet?
Hátööööö... de amikor 120-at mutat a műszer akkor nem annyival mész ám, mivel rövidebb áttétel van most rajta.
Rosszul emlékeztem a hátsó lánckerékre, amikor megvettem 17/45volt rajta, nagyon hosszúak voltak a sebességek, én visszatettem előre a gyári méretet 16ost, így most 16/45ös rajta.
De így is 120km/h-nál csak 4000 pörög a gép 6.ban.
Ezzel az áttétellel felül nem gyengül el, igaz 3000alatt nem megy olyan szépen mint e fölött, onnantól kisimul a motor járása, dinamikussá válik.De hát minden V2 ilyen sosem lesz olyan villanymotor járású mint a sor4.
Hát igen, a gyári áttétel 16/41, így érthető a dolog.
Köszönöm a tapasztalatmegosztásod, egyetlen egy dolgot tennék hozzá, hogy nálam 2000-2500 között már nem rágat a motor és felső tartományban sem fogy ki az erőből, nem érzem hogy begyengülne, elfogyna.Az is lehet hogy az áttételezés miatt van ez, 16/43 áttétel van rajta.
Ja igen, még egy kis kiegészítés: sajna (vagy szerencsére) az F-emmel nem jutottam el odáig hogy mennyi változást jelent egy DynoJet kit, az viszont biztos hogy a Commander jót tett az SP-nek. Hatodikban most akár 100-zal is el lehet kocogni vele, Ago bácsi megoldotta hogy akár 2500-ig lemenjen a fordulat (ott azért már finoman vibrál a drága ), bár igazából 3000-től lett jól használható, tehát egy ezressel sikerült lejjebb tolni a működési fordulatszámot. No és a gázreakciók is sokat finomodtak, a bakkecskézés is szinte teljesen abbamaradt, most már városban is egész használható gép lett belőle. Gyári állapotában sem szarakodott sokat a gázparancsokra a gép, elég gyorsan vette a lapot és villámgyorsan felpörgött akár egy porszívó (a Firestorm csak egy kehes, lomha prüszkölőgép hozzá képest), de egy picit még ezt a gyorsaságot is felturbózta a PC.
Hát én is csodálkoztam itt hogy miként lehet az hogy a VTR-F lenyomna egy Nagyfézert. Az érzés az csak egy szubjektív dolog, ha egy hangosabb kipufogót felhajítasz a gépre, akkor is erősebbnek érződik, de a valóság mégis más. Egy mérés biztosan be is bizonyítaná hogy a Firestorm sehol sincs egy Nagyfézerhez képest. Hogy a V2 alsó fordulaton erős? Na ez a hülyeség. A V2 alul teljesen agyhalott, csak rángatni tud, míg egy sor4 szinte alapjárattól működik, és szépen felszívja magát. Bár V2 és V2 között is van különbség, hangolás és konstrukció kérdése. Ha csak a VTR családot nézzük: VTR-F kontra SP. Vegyük alapul hogy széria állapotban vannak a gépek. Az F 3000/min alatt gatya, az SP-t pedig 4000 alá nem igazán lehet engedni, mert csak zakatolni fog. Az SP-n pl. hatodikat csak 120-nál érdemes kapcsolni, mert szétrázza a beledet, és fing ereje van. A kényelmes utazója 150-nél van, ekkor 5000-et forog a motor, és nem vibrál, nem zakatol, és ha megmorzsolod a gázkart akkor egyből cselekszik a gép. Tehát az F 3000-től, az SP 4000-től simul ki. Az F-nél jön egy erős középtartomány, de sokáig nem tart az öröm, mert 8000-nél már majd szét akar esni, pedig a piros tartomány még odébb van. Egyszerűen nem sok értelme van efölé forgatni -legalábbis nekem nem volt szívem hozzá-, mert érzi az ember hogy ott már nagyon elfogy, és csak prüszköl. Na az SP már sokkal kellemesebb, mert 4000-nél kisimul, 5000-től meg mint akit seggberúgtak, egészen leszabályzásig -azaz 10500-ig- folyamatosan nyúlik a karod. Az SP-t kb olyan vezetni mint egy S4 600-as gépet, már ami a sebességváltásokat illeti, ugyanis elég szorgosan kell pöckölgetni a váltót és fordulaton tartani a motort, ha azt akarod hogy mindig húzzon mint a vaddisznó. Azért egy V2 használható fordulatszámtartománya jóval kisebb mint egy S4-é. Ami alul nyomatékos V2, az csak egy hosszú löketű konstrukció lehet (pl MT-01), ezek a rövid löketű V2-esek nem bírják az alacsony fordulatot. A hosszú löketűek meg a magasat. Na de nem is ezért szeretjük őket, hanem a karakter miatt, ha beindítasz egy V2-t, azt érzed, nem csak hallod, mert ez a gép él, ráz-rezeg-vibrál-zakatol, nem egy olyan steril érzés mint egy S4.
Így igaz,nem egy kategória!
A VTR kategória társai természetesen nem a 954 és az 1000RR, hanem a CB1000, Z1000, TL1000, SV1000.
Én Speed gépet nem vennék mert a tudásomat nagyon túlszárnyalják, nem vagyok még felkészülve ilyen bivaly gépekre.
Elég ez a teljesítmény amit nekem a VTR nyújt.
Elképzelhető akkor hogy én is akkor csak érzésre alapozok és a tények teljesen mást mutatnának a Fazerral szembe is.
Mindenesetre nekem amúgy is az számít amit érez az ember és mondhatni nagyon élvezetes vele motorozni.
SV1000hez is volt szerencsém, az ennyire nem jött be számomra, karaktere jobban megfog a VTRnek.
Hidd el csak érzésre!
Próbáltuk 4.-től 6.-ig minden fordulat tartományban a 954-el(3 hónapig megvolt a vtr és a 954 együtt) és csúnyán kikapott-pedig érzésre én se gondoltam volna.
Az hogy lehet hogy nyomatékból nem ment jobban mint a 954, érdekes mivel a V2 pont arról szól hogy alsó és középső tartományban erősebbnek kellene lennie.
Akkor nem tudom a VTRem miért megy ennyire nyomatékból, Fazer ezrem egy 2000 Hayabusával 100-200km/h-ig 6.ban fej-fej mellett mentem, felette persze már elvéreztem.De ezt az F-is tudja érzésre, semmivel nem érzem kevesebbnek.
Amúgy bejelöltelek Fosbuk-on,ott is tudunk dumálni!
Hát,nekem a vt után jött a 954 majd az 1000RR.Mindkettő mind nyomatékban,mind gyorsulásban nagyon csúnyán veri a vtr-t-de a mai napig hiányzik a hangja és az egész motor.Reálisan nézve se futómű,se váz,se fékrendszer,sem teljesítmény ügyében meg sem közelíti őket(954,RR) viszont egy valamiben magasan veri őket és az a karakter.A mai napig hiányolom.
Nem tudom hogy az enyémbe eredeti fúvókák lehetnek e.
De azt tudom hogy 2000-9000 között ugyan úgy tol, megy mint egy mozdony.
2003 FZS1000Fazerem volt Dynokittes, Yoshimura SlipOn, K&N sportlégszűrő, 150LE és semmivel nem ment jobban nyomatékból, gyursulás az már más téma, ott esélytelen a Honda V2.
Meglepődtem én is a VTRen, nem vártam volna tőle közel sem azt az erőt amit a Fazer tudott nyomatékból.
Az egész tartományban erősödött,de főleg középen és felül.Könnyebben vette a lapot is(előbb pörgött fel-jobb gázreakció).
És alul is erősebb lett vagy az annyira nem más?
Rosszul fogalmaztam!
Nem tol alapba felül olyan vehemenciával(kifogy a szuflából).
Nálam nem gyengül el legfelül sem, igaz nekem sem gyári de lehetséges utánajárok majd a Dynonak.
Ha jól emlékszem valahol 25-30 körül vettem,d ennek már 4-5 éve.
Nem bántam meg,a kipuff+K$N+Dynojet sokat hozott lóerőben és az utolsó 2000 fordulaton nem gyöngült el a motor mint a gyári setuppal!
Valakinek lenne esetleg elfekvőben hátsófékkar F-hez?
Érdekelne!
Szia!
Nekem lennének gyári indexek, meg egy pár apróság ha gondolod!
E-mail címem: mosolygor kukac freemail.hu
Vele szeretném megcsináltatni, más nem tényleg jövő szezonra lenne kész.
Neked a Dyno kitt mennyibe fájt és mit tapasztaltál mennyivel lett másabb tőle a tűzvihar?
Ha ő csinálja,akkor jól jársz!
Szépen dolgozik!
Csak tényleg elfoglalt,ha rutinos vagy akkor szezon végén keresed és akkor szezonkezdetre biztos meg lesz!