Naná!
Nekem az orrom véres konkrétan ettől a hangorgánumtól...
Magasról teszek rá hogy "homokos" e vagy sem a kipuff...csak szóljon és dobjon kellőt...
Egy rendszer erre a legkiválóbb...
Nagyon jó hangja van ezeknek a Leo doboknak is, csak úgy dübörög a traktor ahogy jövök vele... Hát a dB killer ezen sem halkít túl sokat (azt majd csak külföldön fogom használni meg vizsgára ), de nem ugathat senki mert homológ kipuffantók, benne van az "e" jelzés is. A Yoshi rendszert feltetted már?
Nekem az F-en volt komplett titán Akra rendszer 60-as csövekkel,na az szépen böfögött.Mielőtt belőttük volna a karbit,megkapta a nyitott légszűrőt is,szép kék lángokat eregetett,jelezve hogy kevés a nafta.
Naná....főleg,h az komplett rendszer!Kb.dupla "vastagságú" csövekkel...De a slip-onok nem igénylik mindenáron a beállítást.Én anélkül tökéletesen jártam vele,7-9es fogyasztással...Sőt!Kissé mintha sokat is kapott volna.Erősen szaglott utánam a légkör.No nem olaj,inkább nafta...
Oké, úgyis pénteken vagyok szolgálatban, szombat vasárnap itthon vagyok. Remélem nem lesz túl sok meló idehaza, azt akkor kiugrok a Ringre. De nehogy otthon felejtsd a kazettát! Majd péntek este rádcsörgök.
Ha előre eggyel kisebb lánckereket raksz 100-nál kb 8-al többet fog mutatni a km óra mint a valós sebesség 150-nél kb 15-el 220-nál kb 20-al! Sebesség fordulatszám aránya nem változik mint az megírtátok! A te motorodon ami az ENYÉM VOLT ! gyári áttétel van! És most eszembe jutott,hogy a megígért kazetta megint el lett felejtve! Szombaton kint leszünk a ringen egész nap ha tudsz ugorj ki érte!
Ja, hülyeséget beszélek, hiszen a váltó kimenő tengelye mindig annyit fog forogni amennyit, mert a szenzor annak a fordulatszámát sasolja. Akkó lehet hogy nem a gyári áttétel van rajta.
Azt vágom, azért is írtam hogy mérlegelje hogy nem e lenne neki jó egy sportosabb gép a Firestorm helyett, ez az SP1 nagyon jó vétel lenne első ránézésre. Sokan voltunk már úgy hogy SP-t akartunk csinálni a VTR-F-ből egy idő után...
Az a helyzet, hogy bármilyen fogaskereket raksz elölre-hátra 6-ban 5000-nél mindig 150-et fog mutatni Szóval nézz csak alá a gépnek tényleg 16/40-el üzemel-e? Ettől függetlenül lehet simulékonyabb, tudod Bálna és az Akra térkép-esete
Az SP-vel tökéletesen meg vagyok elégedve, sajna még csak párszáz km-t tudtam vele menni. Sokáig volt cudar időjárás errefelé, aztán lassan készülgetett a paripa a hideg, fűtetlen garázsban. Amúgy valahogy ez a paripa finomabb mint az előző volt, ez nem rángat annyira és kevésbé annyira darabos. Pedig az áttétel elvileg ugyanaz, mert ez is 5000-es fordulaton 150-et megy. Lehet a LeoVince dobok jobban passzolnak rá mint a Yoshi kémények.
Mondjuk ez most jó nagy hülyeség volt, amit irtál..
Szépen dolgozik,csak kicsit néha sürgetni kell-igaz Tesa?
Segítséget kérnék
VTR-1000F hez alsó hasidom de a nagy kivitel hol lehet ne beszerezni viszonylag normális áron
Nekem az orrom véres konkrétan ettől a hangorgánumtól...
Magasról teszek rá hogy "homokos" e vagy sem a kipuff...csak szóljon és dobjon kellőt...
Egy rendszer erre a legkiválóbb...
A Leo meg nagyjából...használható gyári beállításokkal.Nem mondhatod hogy nincs ős dínó hangja....
Életemben akkorát még nem buktam motoron eladásnál.
Vagy én,vagy Te félre értettük egymást!üdv
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-1-45575
46
beleszerettem ebben a hangba, a teljesítménybe szóval mindenképp egy taggal nő a klub! szolnap vagy csütörtökön megyek érte :)