Ranyakm!Te ennyire egyszerű srác vagy aki bedől egy adatlap nélküli
írni sem tudó "kamionosnak" ?Most már értem,hogy a csalók,
miért basszák át könnyen az embereket?Hogy dőlhetsz be?Először nézd meg az adatlapját(semmi)aztán a helyesírását,mert ennek még jogsija sincs!Sajnállak ranyakm,ez jól megvezetett Téged!Üdv
köszi és ,igen lekel cserélni hátso gumit én dunlopra gondoltam a cserét de ha tud valaki valami jó ajálatot vagy linket megköszöném ,a haverok holnapra terveztek 1kis turát de még barátkozom a gépel meg a gumi kuka ,most itt letavértestől 20km re hüvős van meg vihar ,tehát nemhiszem lesze valami belöle és csak holnap vagyok ithon vasár.indulok olaszba mello kamionozok
Szép gyári a gép, ha teheted először a hátsó gumit cseréld le, 1 pár bukógombát dobj rá, és egy olajcsere, ami esedékes lehet. Grat hozzá, sok balesetmentes km-t hozzá! Közben írogass be ide fórumba, a tapasztalatokról
szép estét mindenkinek,még1 köszönök minden hozászolást és felvilágositást, megvetem a nagy öt a FIRESTROMOT a vége 470.000ft két részletben ,2000 évjárat 25000km holnap teszek fel 1 képet
Ebben a formában nem, mert különböző méretű az anya ami leszorítja a felső villahidat, meg szerintem a tengely vége is más átmérőjű.
Amúgy gugli a jóbarátod...
köszi szépen a felvilágositást ma kilet a pénzem és beszéltem a haveral holnap megyek a gépért, tehát mi a csinálni rajta olaj ok kb 2000km van bene lánc ok nincs elnyulva csak a tankot és 1 iomot kel festeni fékbetet azt sem kell cserélni ,hátso gumi az cserére szorul ha elhoztam a gépet jelenkezem szép estét hello
jó lehet de azt is számold,hogy láncszett 30-35000 olaj + szűrők 20-25000 a gumik ugye nem olcsóak a festés meg ha az egészet kell fújni akkor 50 körül + bármi lehet.
én vettem decemberben 400 ért 1 2001 es vtr 1000 f et.
ma hoztam el vizsga után
lánc 38
olaj + szűrők 20
gumik szerelve 40 (ultra akciósan)
fébetétek cserélve kb 15
festés 45
vizga az kellett 10
mondjuk így kb minden kopó alkatrész új de ennyibe tudnék most olyat venni amivel nem kell dolgozni és van rajta sport kipu.
mindezek ellenére most már kb fullosan értek a géphez.
amúgy tavaly 1 94 es cbr 600 at hajtottam és az is kibaszott jó motor volt és nem értem h, miért nem robbant fel alattam,de ez a vtr brutááál.
ha másikat veszek akkor az max valamelyik sp lessz.
(persze ha lesz még akkor benya)
hello minenkinek ,megéri 1 vtr 1000 2000 évjárat szinte gyári álapotban 25000km ,festésre szorul hogy ok legyen piros szinben 470.000ft pinz ?ismeröstöl lene a motor nem idegen nekem furcsa a kuplung álo hejtetben kicsit csatog de aszt momgya ez mindegyik tipusnál van ez a hang segicsetek mit nézek meg vásárlás elöt enél a tipusnál köszi elöre is
írni sem tudó "kamionosnak" ?Most már értem,hogy a csalók,
miért basszák át könnyen az embereket?Hogy dőlhetsz be?Először nézd meg az adatlapját(semmi)aztán a helyesírását,mert ennek még jogsija sincs!Sajnállak ranyakm,ez jól megvezetett Téged!Üdv
Amúgy gugli a jóbarátod...
Szerinted fel lehet rakni az SP1-re?
929-954-hez hirdetik.
én vettem decemberben 400 ért 1 2001 es vtr 1000 f et.
ma hoztam el vizsga után
lánc 38
olaj + szűrők 20
gumik szerelve 40 (ultra akciósan)
fébetétek cserélve kb 15
festés 45
vizga az kellett 10
mondjuk így kb minden kopó alkatrész új de ennyibe tudnék most olyat venni amivel nem kell dolgozni és van rajta sport kipu.
mindezek ellenére most már kb fullosan értek a géphez.
amúgy tavaly 1 94 es cbr 600 at hajtottam és az is kibaszott jó motor volt és nem értem h, miért nem robbant fel alattam,de ez a vtr brutááál.
ha másikat veszek akkor az max valamelyik sp lessz.
(persze ha lesz még akkor benya)
És mi lenne a reális ár?
470ért még törötten is megéri!Ne légy dilis..azonnal vedd meg!
Ugye nem józanul írtad,amit?