jah,hogy a 2004es már injektoros?
frankó.
nem ismerem a hondát, azért irogatok hülyeséget.
tegnap néztem rá metzeler gumikat.
a tesztgyőztes 88e lenne első-hátsó.
Hangsújozom ez gyári Honda alkatrész,nyilván van olcsóbb is még annál az utángyártottnál is amit mi rendeltünk,Aksi ára nem vészes tizenpárezer.Visszatérve a karbira és az üzemanyagszűrőre 20éves motorról beszélünk.
Nem szerelő csinálta.És cakk-pakk 110 lett a vége ebből 74800 volt a karbifelujító szett eredeti honda az után gyártott sajnos 3szori rendelésre se jött meg pedig az csak 44 lett volna.
Hát igen,láttam mi volt a karbiban az ülepítő alján,a szűrőben stb.Hihetetlen hogy milyen szar a 95-ös viszont a 100-as meg drága.Hát ez van,lényeg hogy most jó.Szezon végén olajcsere és visszarakom a 10e km-es irridiumos gyertyákat.
thanx.
mármint vez.mülánc feszítő és generátor?
gondolom csörög a lánc,ha xar a feszítő.
generátor hogy megy tönkre? javítható vagy komplett cserés?
mennyibe kerül kb.ez a 2esetleges hiba javítása?
elérhetőséget adnál pl.emilben?