tényleg semmi konstrukciós hibája nincs a vtec vfr800nak?
se vezmülánc,se dugattyúk,sem vázhiba, fékhiba?
vmi csak van...
mi szokott leginkább tönkremenni?
lehetőségen lenne megvenni egy ismerősöm gépét nagyon nagyon jutányos áron.
honda vfr800 vtec, fekete, első gazdás, hobbimotor, 2004.07.havi, 29e kmt futott, 2éve csak garázsban áll szinte, 700km futott utolso muszaki ota, most jár majd le a müszakija jul.17.én.
2001es suzuki gs500ról váltanék...
napokon belül el kellene döntenem,h kell e a motor,de előtte info kellene,mert 1általán nem ismerem a gépet...
pár mondatban röviden letudnátok irni a pro és kontrát,h egy vtec mocinak milyen hibái lehetnek?
visszaolvastam néhány oldalt...nem találtam sok választ itt, google sem áradozott.
tényleg nincs hibája?
Hát 2 bibi volt vele csak, de ezt tényleg csak a gazdája veszi észre tehát nem nagy probléma. Az egyik ilyen apróság, hogy a gyári az egyben van, nekem 2 db-ból van felragasztva, de ez szinte nem is látszik. Külön van a VFR matrica és alá pedig a PGM-fi matrica. A másik, hogy van egy icipici árnyalatbeli különbség PGM-fi matrica végén, mert azis áthajlik ezüstbe sötétből, nálam végig egyszínű. De ez is csak akkor látszik ha lehajolsz és lesed kb fél méterről. Egyszóval szerintem 99%-os.
Ki nézi az új árát egy motornak....sajnos nem voltak tsz elnökök vagy kisz titkárok a szüleim így persze, hogy a 2000 évek közepei kiadású vasaira gondoltam Mondjuk az vicc, hogy menne fel az árak ahelyett, hogy csökkenne....főleg annak a függvényében, hogy azóta még többször lettek leforgatva tiltásig, még több kátyút vertek telibe a kerékkel és kitudja milyen olajakkal használva gyilkolták őket.....és emelik az árakat....vicc...csak nem nevetek....(vagy még is? )
Gyanítom a használt 2004-5 körüli SV és DL árkülönbségére gondoltál. Ennek a divat az oka, meg az, hogy az eladók azt hiszik aranyból van a használt DL-ük. Három éve ugyanezeket az évjáratokat 8-900 ezerért lehetett kapni, most meg nem akarják 1 milla alatt odaadni, pedig csak öregedtek azóta. Nem is viszik őket, mert egy barátom ilyet keres és emiatt napi szinten nézem a piacot. Egyébként egy új most 2.2 millió, és mivel SV nincs a palettán így a GSF 650 2.1 milliójához hasonlítva nincs nagy árkülönbség.
se vezmülánc,se dugattyúk,sem vázhiba, fékhiba?
vmi csak van...
mi szokott leginkább tönkremenni?
lehetőségen lenne megvenni egy ismerősöm gépét nagyon nagyon jutányos áron.
honda vfr800 vtec, fekete, első gazdás, hobbimotor, 2004.07.havi, 29e kmt futott, 2éve csak garázsban áll szinte, 700km futott utolso muszaki ota, most jár majd le a müszakija jul.17.én.
2001es suzuki gs500ról váltanék...
napokon belül el kellene döntenem,h kell e a motor,de előtte info kellene,mert 1általán nem ismerem a gépet...
pár mondatban röviden letudnátok irni a pro és kontrát,h egy vtec mocinak milyen hibái lehetnek?
visszaolvastam néhány oldalt...nem találtam sok választ itt, google sem áradozott.
tényleg nincs hibája?
1000köszi előre is...
majd megnézem hogyan mutat jobban.
a gyárihoz képest miben más? mérete, színe azonos?