Menet közben 77 fokot szokott mutatni, a ventilátor pedig 107 foknál kapcsol be ez teljesen normális. A külső kőmérséklet mutatóval az elmúlt 6 évben nem foglalkoztam, mindig a vízhőfokot nézem, hogy nincsen-e baj. Azt pedig úgy is érzed hogy megfagysz vagy elolvadsz akkor meg nem mindegy mit mutat?
jó a víz hőmérsékleted, ventilátorod is jól működik.
hőmérő a jobb első index mögött van, idom belső oldalán.
ha gondolod belerakhatjuk az enyémet kipróbálni, de akkor le kell venni az idomokat.
Beletettem a gépbe az első együtt töltött ezer km-t, így jönnek a tapasztalatok, azt hiszem jó barátok leszünk.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a 80 fokos vízhőmérséklet nem kevés egy kicsit egy 2001-es Fi-nek? Autónál 90 fok szokott lenni, csak ezért kérdem. Amúgy városban persze tovább melegszik araszoláskor és 103 fok körül kapcsol is a venti, de közúton csak ennyire áll be.
Azt szeretném még kérdezni, hogy a külső hőmérséklet mérő jeladója merre van, mert nekem teljesen rossz értékeket mutat még hidegben is, mindig 20 fokkal kb többet, mint kéne. Ha olcsón lehet javítani, akkor lehet megcsinálnám, bár sok haszna nincs ennek a funkciónak (ha hideg van úgysem lesz tőle jobb, ha tudom).
Tudom, követem a másik fórumot is. Én nagyobb karikát ma mentem először, tegnap szerelőnél volt a kis kedvencem, kapott új termosztátot, gyári hűtővizet, új gyertyákat, kicsit lazítva lett a kormány nyakcsapágyon, aztán ma a lovak közé csaptunk. Superzone-ba is benéztünk, de nem kaptam akciós csizmát, weblapjuk félre informált, rég frissítették, de ha már arra voltunk, akkor a Dunakanyar felé vettük az irányt.
Üdv urak! Lenne pár eladó motyóm:
-tank üa jeladóval, szivattyúval, tanksapkával a hozzá való kulccsal 20e
-ülés Bagster huzattal, hímzett logoval 10e
-2 hűtő ventillátorral 25e
-gyári plexi 5e/nincs fotózva/
-2 utas lábtartó konzol lábtartókkal 8e
-gyári kipu 15e
-fém lánctakaró vfr logoval ami karbon betétes 6e
-fesz szab 8e
-fék és kuplung munkahenger 20e
- BMC mosható szűrő 5e
Teloszámom az adatlapon
Ma berepültem a motorom unokáját, az új VFR800F-et......és az igazi válság fogyasztós NC750X-et. Mindkettő nagyon tetszett...már csak az a baj, hogy elérhetetlenek. De nem baj....előbb utóbb ezek is 10 évesek lesznek
Jövő hétvégén Sárisáp környékén (ha esetleg Dobogókő, Visegrád vagy Tata vonalán motorozol onnan egy köpés) összefuthatunk egy megbeszélt helyen és időpontban, kipróbálhatod és meggyőzheted magad. .
Ha érdekel, keress meg emailben és lebeszéljük, szívesen segítek.
Hidd el, minden maradt az eredeti, nem feszül semmi, és a kormányt sem kellett rövidebbre szabni. A kit -hez van egy rajz, hogy mit hol kell elvezetni, hogy ne feszüljön a cucc. Ha esetleg ezt tovább magasítanám, akkor elképzelhető, hogy már cserés lenne egy két cső vagy kábel...
hőmérő a jobb első index mögött van, idom belső oldalán.
ha gondolod belerakhatjuk az enyémet kipróbálni, de akkor le kell venni az idomokat.
Beletettem a gépbe az első együtt töltött ezer km-t, így jönnek a tapasztalatok, azt hiszem jó barátok leszünk.
Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a 80 fokos vízhőmérséklet nem kevés egy kicsit egy 2001-es Fi-nek? Autónál 90 fok szokott lenni, csak ezért kérdem. Amúgy városban persze tovább melegszik araszoláskor és 103 fok körül kapcsol is a venti, de közúton csak ennyire áll be.
Azt szeretném még kérdezni, hogy a külső hőmérséklet mérő jeladója merre van, mert nekem teljesen rossz értékeket mutat még hidegben is, mindig 20 fokkal kb többet, mint kéne. Ha olcsón lehet javítani, akkor lehet megcsinálnám, bár sok haszna nincs ennek a funkciónak (ha hideg van úgysem lesz tőle jobb, ha tudom).
Köszi előre is!
ui.: Csatolva egy kép a mai Balaton megnézésről
Üdv.: Laci
-tank üa jeladóval, szivattyúval, tanksapkával a hozzá való kulccsal 20e
-ülés Bagster huzattal, hímzett logoval 10e
-2 hűtő ventillátorral 25e
-gyári plexi 5e/nincs fotózva/
-2 utas lábtartó konzol lábtartókkal 8e
-gyári kipu 15e
-fém lánctakaró vfr logoval ami karbon betétes 6e
-fesz szab 8e
-fék és kuplung munkahenger 20e
- BMC mosható szűrő 5e
Teloszámom az adatlapon
Ha érdekel, keress meg emailben és lebeszéljük, szívesen segítek.