Ha az lennék nem VFR-el járnék. Még az autó is Honda. Ennek ellenére nem gondolom, hogy a Honda csak tökéleteset, a Suzuki meg csak vacakot gyártana. Még a Honda atombiztosnak elkönyvelt típusaiban is van hiba. Például a fesszabályozó problémát már-már típusokon és évtizeden keresztül ívelőnek lehet tekinteni. E mellé még az Fi-nél hozzájön a termosztát, a V-tec-nél meg a vezérműláncfeszítő és sajnos a generátor (a fesszab helyett) is. Mondjuk ez még mindig kevésbé probléma mint mondjuk a nagybandit váltógondjai a Suzukinál. De például a kisbanditot vagy a DL650-et eléggé eltalálták anno. Főleg az árukhoz viszonyítva.
Szerintem az ár/érték arány számít. Hogy melyik gyártó mit ad egységnyi pénzért az a négy japánnál szinte egyforma. Pont az NC sorozat a példa rá, hogy a Honda is el tudja játszani azt amit a Suzuki már évtizedek óta, nevezetesen, hogy az árcetli miatt költségcsökkentő anyagminőséget és kidolgozást alkalmaznak. Zongorázni lehet a különbséget egy VFR és egy NC anyagai és technikai megoldásai közt, és ez látszik az árukon is. A Suzukik nagy részét évtizedek óta bevallottan ebben a szellemben készítették, ezért voltak olcsóbbak többnyire a konkurenciától. Tudtommal Ők most próbálnak egyes modelljeikkel felfelé elmozdulni, és ennek egyik állomása az új DL1000. Súlycsökkentés drágább anyagok használatával, többfokozatú kipörgésgátló, minőségi fékek stb. Talán ezért annyi az annyi.
Yamaha MT-09 TR Tracer ABS 2015, VFR800x 2015 és Versys 1000 2015.....ha rám szakadna az OTP köztük keresném az új paripát...vagy megvenném mind a hármat
Na de a VFR sem 700 köbcenti amihez eddig hasonlítottátok az NC-t meg az xl-t. Ráadásul a hengerek elrendezése és száma eleve meghatározza egy motor karakterét. Tudomásul kell venni, hogy egy v2 csak 1000 köbcentiből tudja hozni a hasonló érzést mint a v4 800 köbcentiből. Ráadásul az új VFR sem kerül kevesebbe 3.5 milliónál. Gondolom nem véletlen...
3 és félért......bementem ismeretlenül egy Suzi kereskedésbe megnézni élőben is, hogy néz ki a nagy DL....na nagy Dl egy valamiben utolérte a többi 1000 túra-endúrót.....az árában....már az eladó srác is azzal kezdte (ismeretlenül), hogy bakker hol érne ez 3 és felet? Sehol....de mi nem is az 1000-ekről beszéltünk hanem a 700-asokról
V4 után nem csoda, hogy kevesled a V2-őt....Vezettem az ún NC750x-et.....(tudom, hogy az sor2).....tényleg szép, meg jó meg kevesebbet fogyaszt...de hangja nincs és gyenge mint a harmat
Amíg a derekam bírja marad a Viffer. Minek adnám el? Melyik sport-túra tudhat többet annál mint amit tud az öreglány? Szóval megkap mindent, mert soha nem adom el....amíg a derekam is így akarja
De nálad inkább generátor probléma volt, nem? Én a Varta akksitól annyira nem tartok, ráadásul nem a 12-est vettem, hanem a 14-est, ami pont még befért, szóval erősebb is. Majd meglátjuk, ezt mondta a vak is. Úgyse tartom meg 3 évig a motort.
Csak nehogy Kirgizisztűán mesés lankáin nyiffanjon ki.
Nekem volt hogy reggel elmentem tankolni beröffent 3 fordulatra mikor telelett sehogy sem akarta..........
Hazavontattak.
Én nemrég vettem akksit, néztem a Yuasat is, de 30 alatt nem találtam. Ha meg Hondába kérdeztem, ott 40 feletti árat mondtak. Szóval lett egy Varta és meglátjuk mit bír.
Én ezt tudom ajánlani.....Mecseki Úrtól származik ez is....Egyszerűen...csak egy szivargyújtó aljzatót kell rakni a motorra.....Ha megállsz ...otthagyod valahol a motort...akkor kiveszed belőle.....Nem kell fúrni-faragni......
Nekem volt hogy reggel elmentem tankolni beröffent 3 fordulatra mikor telelett sehogy sem akarta..........
Hazavontattak.