Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hú!
Üdv. Fórumozók!
Érdeklődnék, hogy esetleg tud valaki épp állapotú eladó ekeidomot RC46-hoz?
Előre is köszönöm!
A kuplung és fék amúgy is elégneccee így gondolkoztam cserén. Az elektromosság aránylag sokat enged. Egyébként nem emel olyan brutális nagyot. Meglátjuk hogy lesz a legjobb :)
Azzal azért számolsz ugye, hogyha nagyon megemeled, akkor kellhet új fék- és kuplungcső, meg az elektromos vezetékelést is lehet hogy toldani kell, és a gázbowden se bír végtelen módosítást? Ezen felül az sem mindegy milyen kormányt raksz majd bele, bár ilyen egyedi módosításnál még az eredeti szettekhez ajánlott se tuti. Ha mindezt számításba vetted, akkor vedd úgy hogy nem szóltam
ÜDV!
Gépkönyve szerint:
Champion COF104 1900Ft
Olaj: 4L kell neki
Én ezt vettem árérték arányban a legjobb:
Repsol Moto Racing 4T 10W40 4L 10 350Ft ( Api SM, Jaso T 903:2006 MA2) Api szabványból egyel van jobb motulbol kb 20e Ft körül van az ára a 7100-as, az MA 2 meg váltó oldali nyírás az full.
link
Nem reklámként írom én itt találtam meg a legolcsóbban korrektek gyorsak válaszban is és tanácsban is tudják mit árulnak. Szűrőt mindent tudnak adni!

ÜDV:Letsgo
Sziasztok!
Szeretnék tőletek egy kis segítséget kérni, illetve tanácsot.

Van egy VFR 800A 2004 évjáratú gépem.
A jobb oldali teleszkópszárnál kezd meg jelenni az olaj.
Azzal tisztában vagyok hogy minél előbb össze kell rakjam de abban kellene egy kis infó tapasztalat hogy milyen olaj kell bele? 10W, 15W? Nem tudom hogy gyári e de eddig semmi bajom nem volt vele.
Illetve van e valami bolt ahonnan szimeringet és új porvédőt elfogadható áron jó minőségűt tudnék venni? (google tudom néztem de hát ha van valakinek valami jól bejáratott megbízható helye)

Segítségeteket előre is köszönöm! Letsgo
Nekem is hasonló megoldással van,csak egy+ gyári felső hídból!
Kép lemaradt
Valaki rá tudna néni, hogy jó lesz-e így?
Új terv. Külön befogók. 2-2db M8-as imbusz csavarral rögzítve.
Jó minőségű motorolaj + megfelelő intervallumonként olajcsere = biztos működés, semmi szükség csodaszerekre. Pláne egy olajfürdős kuplungnál, az ilyen katyvaszok hazavágják, pl amikor a nagyokos beleönti a prolongot a motorba utána meg csodálkozik hogy csúszik a kuplung. Olajszűrőből évek óta Hiflo Filtro-t használok, ár/érték arányban a legjobb, és a motorosboltban ahova járok, csak leveszik a polcról és nem kell rendelgetni.
Beszéltem CNC-sel és kitaláltuk, hogy jobb lenne ha külön lenne a befogó, mert a legyártás is egyszerűbb, ergo olcsóbb és a befogókat is lehetne variálni, magasságot és szöget változtatva.
Igen ezek a méreteket követtem, csak a befogók nálam nem egyenesen hanem ferdén jönnek fel, hogy hátrébb jöjjön annyit a dolog, hogy elférjen a kormánya GIVI túraplexitől
Hátha ez segít valamit.
Szerintetek életképes lehet? Rá a felső hídra, nem helyette. A középső csavar is fogja és még rá is lehet húzni a 2 villára 1-1 csavarral. A befogó 65mm-t emel és valamivel hátrébb van a kormány befogása mint a középső csavar.
Sziasztok.
olajcsere előtt szoktatok használni valamimotor tisztító, mosó cuccot?
vtec-be milyen márkájú olajszűrőt használtok?
köszi...
Minden alkatrész elkelt
Köszi az infót.Remélem sikerülni fog.
Az enyémek is meg voltak szorulva. Tekerni kell balra nyit, mint a csavarok általában. Én is meg voltam rémülve, hogy rossz helyen próbálkozok, de csak makacsul meg ragadt.
Az OK,kogy leveszed az ülést,de próbáltam már a foglalatot tekerni,kihúzni,de meg sem mozdult.
Vedd le az ülést és úgy már simán hozzáférsz.
Üdvözlet motoros társak.Infóra van szükségem.A hátsó lámpa egyik világítás izzója elhalt /800 fi/.Hogyan tudom kicserélni?
Köszi a válaszokat, akkor a lényeg rendben van a géppel, az a külső hőmérő meg a frászt sem érdekli, tényleg nincs szükség rá, főleg, ha még tökéletes állapotban is fals értékeket mutat.

Üdv.: Laci
A külső hőmérséklet mérő szerintem elég cseles szerkezet :) Ha indulsz akkor tökéletes értéket mutat, de ha már motoroztál kicsit és megállsz valahol akkor jócskán jut hő a leömlőkről és a motor többi részéről a jeleadó környékére így falsz adatot mutat. Feburárban motoroztam :D úgy 3-4 fokot mutatott a műszer, ami reális volt, majd motorozás után 20 körül mutatott :D Kétlem, hogy 1 óra alatt 18fokkal melegebb lett :D