Meglett a hiba oka, egy patkány szétrágta a vezetékeket a motorban. Több jeladó is elszállt így. Szerencsére a szerelő még újra tudta húzni a kötegeket, így minden maradt a régiben, mégsem kellett csalódnom a VFR-ben.
A patkányt pedig - ami egy 15 cmes dög volt - elkaptam és egy kalapáccsal szétvertük a fejét... megbűnhődött
Nem igazán lehet takarítani, mert az egy vízgomba, maximum a csatlakozást lehet ellenőrizni(kontakt hiba), vagy méregetni, hogy hol a hiba. A hengerfejbe van becsavarva a bal első szívócsonk alatt.
Köszi a választ! Akkor azt a jeladót kéne megnézni és kitakarítani? Tegnap mentem amúgy a motorral és a hőfok is rendben volt mikor letettem, és mára csak úgy elromolhatott?
Amúgy hol van az a jeladó?
A 7 villogás a vízhőmérséklet jeladó hibáját jelzi. Ez okozhatja az indítási problémát. Az üresnél lehet a kapcsoló kopásából adódó érintkezési probléma, de attól indulnia kell.
Segítséget kérnék tőletek: nem indul a motorom, valamiért nem ég az üres visszajelző, mikor gyújtást adok, aztán a motort csak behúzott kuplunggal tudom tekertetni és úgysem indul be. Mikor csak simán gyújtáson van 7-et villog az FI visszajelző és ez ismétli szakaszosan. Nem tudjátok mi lehet ennek az oka?
A kuplungkapcsoló jó, a sztenderen is jó a kapcsoló, a benzinpumpa is feláll, de nincs gyújtás, nem indul a masina.
Éppen mentem volna vele egy 1000 km útra és már be sem indult, hogy elindulhassak.
Sziasztok,Honda vfr 750 re szeretnek vas kormanyt szerelni.Amugy is toratt a jobbos kormanycsutka,meg a fejidom,atalakitanam kicsit,88 as evjarat rc 24,ha van esetleg elado valakinek,vagy tudja mitol jo ra megkoszonnem.
Gondoltam megpróbálkozom itt is, hátha...
Lenne egy eladó akkumulátorom, bár nem tudom méretre jó Nektek?
http://www.kepesmotor.hu/elekt...