Ilyen jó időben mostad a vasat? Noooormális? :) Mi asszonnyal megjártuk Dobogókövet. Visszafelé beszoptuk, mert egyik kanyarban két autó ütközött, lezártak mindent senki se mehetett Esztergom felé, így jöhettünk körbe, pedig visszafelé is Tát-Héreg felé akartam jönni.
2 éve jött egy olyan flesh, hogy mi lenne ha fék és kuplung karokat lejjebb állítanám. Ez meg is történt. Persze Ausztriai túra előtti napon. Jött az indulás napja. Jött a meglepi. Nem volt se dudám, se féklámpám, se indexem. Na mondom ez faxa, a sógor éber rend őre le is lő azonnal ha nincsen féklámpám. Nézem a biztit, ki van égve az egyik. Csere, jó minden. Elindulok puff....megint kilőve a bizti. (persze volt nyáron kb 40 fok a két cimbi meg néz rám, hogy most mi a tök van már, mert indulni kéne világgá) Elgurultunk egy elektromossággal foglakozó cimbihez, aki rájött, hogy a fékkart amikor behúzom akkor zárlatot csinál a féklámpa, mert hozzáér a kormányhoz. Úgyhogy fék és kuplung kar vissza alaphelyzetbe és go. Megálltam röhögés nélkül.....
Nekem egy 2003-as Vtec van. Idén történt,hogy messze otthontól,felkapcsolt piláccsal nem óhajtott indítani,,mondom mi van? Pilács le,,akkor röffent egyből,elindultam,,világítás fel,,motor leáll,,mondom hoppá! Na,sebaj hazajöttem világ nélkül,másnap rámértünk az akksira,beindítva alapjáraton,fordulaton,,minden jó,akksi,fesszab. nem meleg,,.Végül is a világítást az egyik bal odldali stekkeren vezérli egy szál vezetéken,,és az volt OXIDOS! ,kIS MEGVAKARÁS A KONTAKTON,,wd 40 SPRAY,ÉS AZÓTA IS TÜNET MENTES..
Rossz fesszabályzóval, fortyogó megolvadt aksival hazahozott a Balatonról. A generátort szokták említeni tipushibának, de jóval kisebb számban mint a fesszabi. Jó az nyugi.
Köszi a választ!
Hát,egyenlőre semmi jelét nem mutatja,nyilván lehet ráhatással a hajtás módja is. Én is szeretem kínálni,kéri is,de pl.10000 fölé ez még sosem volt
forgatva. Az megnyugtató,hogy azért egy túráról például haza lehet hozni
akkor is.
Igen, tavaly év elején vettem, akkor 44 ezer kilométer volt benne, most 58 ezer és most kezdett el picit szólni a lánc. Nem úgy megy tönkre, hogy egyből csörömpöl alapjáraton hidegen, hanem mikor a vtec visszafelé vált, akkor egy nagyon pici lánchangot lehet hallani. Igazából ez nem VFR betegség, hanem Honda, nekem a CBR-nél is cserélve lett. 36e ft egy láncfeszítő és valamiért a kettő közül mindig ugyanaz megy tönkre, pont az, ami egyszerűbben cserélhető. Ha nekem most nem szólalt volna meg, akkor már terveztem, hogy veszek egyet tartalékba, aztán a túradobozban lett volna helye. VFR-eknél ennél sokkal nagyobb para a generátor, ami megsül, csak, hogy jó legyen a kedved!
Ja,bocs,a kérdésem Roll83-nak szólt,de azóta megnéztem,hogy tavaly óta van nála gép.
Viszont minden 2002 után gyártott VFR-tulaj tapasztalatát szívesen veszem.
Üdv.
Szia!
Ebből mennyit tettél bele te? Illetve mióta van nálad?
Azért kérdezem,mert egy szerelő szaki (egyébként tényleg az) azzal riogatott 2 éve,hogy 30000 km-ig tutti vezérműlánc feszítőt kell majd benne cserélni. Ehhez képest most fordul 40000-be,és egy hónapja jöttem meg egy 4000 km-es túráról minden hiba nélkül. Pedig kicsit parázva indultam el is emiatt. Kapott is szegény hideget-meleget fullra megpakolva,de csodásan muzsikált minden körülmények között.
Szóval neked volt ilyen gondod a "láncossal?" Üdv: Zoltán
Külön ilyen alkatrészt nem lehet kapni, csak komplett műszeregységet.
Sajnos meg kell vegyél egy komplett műszerfalat, mert a bontóban sem fogják neked szétszedni és azt a kis tekercset a mutatóval külön eladni, mert ugye akkor már fabatkát sem fog érni az egész. Lehet hogy olcsóbban megúszod ha keresel egy olyan motort amit totálra törtek, de ez a része nem sérült.
Nekem van egy bontott Vtec műszerfalam ha érdekel. Az egyik oldali digitális kijelző nem megy csak, a többi elvileg ok.
Hát,egyenlőre semmi jelét nem mutatja,nyilván lehet ráhatással a hajtás módja is. Én is szeretem kínálni,kéri is,de pl.10000 fölé ez még sosem volt
forgatva. Az megnyugtató,hogy azért egy túráról például haza lehet hozni
akkor is.
Viszont minden 2002 után gyártott VFR-tulaj tapasztalatát szívesen veszem.
Üdv.
Ebből mennyit tettél bele te? Illetve mióta van nálad?
Azért kérdezem,mert egy szerelő szaki (egyébként tényleg az) azzal riogatott 2 éve,hogy 30000 km-ig tutti vezérműlánc feszítőt kell majd benne cserélni. Ehhez képest most fordul 40000-be,és egy hónapja jöttem meg egy 4000 km-es túráról minden hiba nélkül. Pedig kicsit parázva indultam el is emiatt. Kapott is szegény hideget-meleget fullra megpakolva,de csodásan muzsikált minden körülmények között.
Szóval neked volt ilyen gondod a "láncossal?" Üdv: Zoltán
Sajnos meg kell vegyél egy komplett műszerfalat, mert a bontóban sem fogják neked szétszedni és azt a kis tekercset a mutatóval külön eladni, mert ugye akkor már fabatkát sem fog érni az egész. Lehet hogy olcsóbban megúszod ha keresel egy olyan motort amit totálra törtek, de ez a része nem sérült.