A csatlakozókat széthúztam kontakt sprayvel lefújtam s össze raktam és jó lett. Remélem meg is oldódott végleg a probléma .Vezetékeknek nem voltak meg olvadva.
VTEC 2002, bal oldalidom alatt két csatlakozó, az egyikben a test érintkező összeolvadt, vagy kontakt hibás 98%. Érdemes külön testszálat odavezetni, mert érzékeny rá, túlterhelt.
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni,vfr vtec 2002-es motoromnál járómotornál világítás felkapcsolva helyzetjelzőre ok.átkapcsolom tompított világításra .s a motor leáll. s a müszerfalból olyan zúgó-zizegő hang hallatszik / mintha relé lenne/ A távolsági fényszoró felvillantásakor is le áll a motor,vissza kapcsolom helyzetre indul a motor.Mi lehet a baj vezeték ki van csiszolódva,v. test zárlatos valami?
köszi
a profil mélységet megmérem, a többi akkor szerintem jó lesz. még esetleg a féktárcsát ha elkezdi méregetni, bár az én mérésem szerint 3,7. remélem nem lesz gond. még lejebb kérdeztem, hogy szerintetek gsx750f első féktárcsákat fi-re fellehet tenni?
Megnézik rajta hogy szabályos E jelzésűek-e azok a dolgok amiknek annak kell lenniük: index és lámpabúrák, kipufogó. A nem megfelelő sebességgel villogó LED-es indexbe bele köthetnek ha akarnak, de ez hely függő. Gondolom VFR-en nem az van. Kipufogó legyen gyári vagy E szabványos. Gumik legyenek jók: ne legyen repedezett, kopott (min. 1.6 mm profilmélység). Fékek működjenek megfelelően mert padon kimérik. Ezen felül legyen biztosítás, és a világító berendezések és a visszajelző lámpák a műszerfalban működjenek. Azonosító számok legyenek olvashatók, és ha lehet a motor legyen viszonylag tiszta, hogy ne nézzenek rád ferde szemmel eleve. Nagyjából ennyi. Doboztartót nem kell levenni, de ha lehet ne feldobozolva menj.
sziasztok,
nemsokára műszakira kell vinnem a kicsikét. ez lesz nekünk az első.
mit fognak ott nézni? mit rakjak rendbe addig, mire figyeljek?
pl: most nem megy a dudám, de azt addig megcsinálom. van fent egy saját készitésű doboz tartó konzol, azt vegyem le? belekötnek? fényszóró? az világit , csak egy picit felfelé lő. az baj? okosítsatok ki légyszi
Nyugodtannáltasd meg a hátsó gumid......ha eljuttatod hozzám én megcsinálom.....
Ha új mellett döntesz.....Én Michelin Pr 3 vagy Pr4-et ajánlanák...Vagy Dunlop RoaDsmart 1 vagy 2......Ezek nagyon jók esőben is...
Nekem Michelin Pr 3 van ..hátul javított......Nemrég volt szerencsém Mátrázni vele esőben......Hát...többet tud a gumi...mint én.....
De a 4-esről még jobbakat mundanak..
most akkor melyik az ajánlott? a Metzeler (asszem a gyár is azt javasolja) vagy a Pirelli? Segítsetek, mert ha nem javítattom meg akkor szettet veszek rá, és akkor már a legjobbat keresném. Pl. a mostani Dunlop vízben - igaz, szakadó vízben - de csúszik nagyon....
Váratlanul elhagytam a bal hátsó indexburámat...
Tud valaki segíteni, hol tudom a leghamarabb beszerezni?