nekem is van ilyen táska, egyszer már volt a motoron.
egész jól lehet bele pakolni ruhát.
csak az nem teccik hogy kicsit összekarcolta a fényezést.
neked nem karcolta meg?
ez elég sok 750-est érint.
valami hézagolót szoktak benne kicserélni és akkor egy darabig nem csörömpöl de nem annyira tartós megoldás.
ha nem zavar akkor hagyd, nem lessz neki semmi baja.
Előre is bocs a beleszólásért fórumon kívüliként.
Anno egy túrán igencsak pillogtam a csapatban lévő VFR-es kollégán mikor szerpentinezés előtt letette a dobozokat a hegytetőn.............kérdeztem hogy miafenének?
Mondta hogy szeretné gyáriként megőrizni mert el fog kopni..............és igen..........helyette az oldalidom és a kipufogó kapott picit...........szal van az a helyzet ahol ez bár fájdalmasan drága de legalább nem fog kilógni az alsógatya sarka.
Nameg léteznek olyan motorkák amiket nem lehet dobozolni.
Na ez nem lifeg: http://bazismotor.eu/index.php...
Csak a szemem az ára láttán. Sokkal inkább dobozok (akár használtan is) mint bármilyen oldaltáska. A vége úgyis általában az szokott lenni az oldaltáskás próbálkozásoknak (kivéve mondjuk a chopperek). Stabilabb, terhelhetőbb, nyugodtabb szívvel hagyod ott a parkolóban a motort a zárt dobozzal int a cippzáros táskával. Perzse ez csak vélemény.
Nekem van, már 5 éve használom. A legfontosabb, hogy olyan, hogy vízálló nyeregtáska olyan nincsen. Amit csomagolsz bele, azt mindenféleképpen vízhatlanná kell tenni, azaz zacskókba kell csomagolni. Nagyon faszán lehet meghúzni, átbujtatni az ülés alatt és felett, az utasnak nem buzerálja a fenekét. Én nagyon szeretem, bár a pakolhatósága jóval kisebb mint egy kuffernak, de az nem is jön ki 20 Ft-ból. Én RMC-et vettem, de néz körül van használtban is biztos.
Mondtam Én hogy nem vagyok műszaki zseni Az öcsém ugyan ezen rugózott a Hornetjével annak idején, az Ő fülét is zavarta a zörgés. Azután inkább eladta, mert nem tetszett neki. Bár logikailag akkor sem értem miért akkor zörög amikor ki van engedve a kar és ezek szerint feszül.
90ezerért kapok dobozokat is, én akkor már inkább azt választom.
egész jól lehet bele pakolni ruhát.
csak az nem teccik hogy kicsit összekarcolta a fényezést.
neked nem karcolta meg?
valami hézagolót szoktak benne kicserélni és akkor egy darabig nem csörömpöl de nem annyira tartós megoldás.
ha nem zavar akkor hagyd, nem lessz neki semmi baja.
Anno egy túrán igencsak pillogtam a csapatban lévő VFR-es kollégán mikor szerpentinezés előtt letette a dobozokat a hegytetőn.............kérdeztem hogy miafenének?
Mondta hogy szeretné gyáriként megőrizni mert el fog kopni..............és igen..........helyette az oldalidom és a kipufogó kapott picit...........szal van az a helyzet ahol ez bár fájdalmasan drága de legalább nem fog kilógni az alsógatya sarka.
Nameg léteznek olyan motorkák amiket nem lehet dobozolni.
ez kellene nekem.
karbonszálast is szoktál csinálni vagy csak üvegszálast?
A fotók lemaradtak..
Eladó VFR 800Vtec gyári oldaldobozok tartóval együtt......Elérhetőség az adatlapomon...
http://bazismotor.eu/index.php...
Csak a szemem az ára láttán. Sokkal inkább dobozok (akár használtan is) mint bármilyen oldaltáska. A vége úgyis általában az szokott lenni az oldaltáskás próbálkozásoknak (kivéve mondjuk a chopperek). Stabilabb, terhelhetőbb, nyugodtabb szívvel hagyod ott a parkolóban a motort a zárt dobozzal int a cippzáros táskával. Perzse ez csak vélemény.
Egy kis infó kéne a sajáthoz