Egy kis segítséget szeretnék kérni. Küzdök egy szellemmel már napok óta. 99es vfr800Fi-m van
Melóból hazafelé döcögtem a forgalomban lépésben. Egyik lámpánál indexlés közben elkezdett vibrálni az FI lámpa. Nem konkrétan világít, hanem parázslik hol gyengébben, hol erősebben.
Levettem az indexet és megszűnt egy időre. Majd észrevettm, hogyabban az esetben csinálja ha a tompított rajta van. Tehát van bőven terhelés az akkun. Tompított nélkül minden rendben. Az akku fogalmam sincs milyen idős de 12,6v nyugalomban. Ha álló motornál gyútás +tompítottat kapcsolok akkor leesik 11.3v-ra. a motor indítás után visszajön a 12.4-13v alapjárat magasságtól függően.
Töltésem lámpa nélkül 14v környéke. Viszont a 9A(lámpa) terhelés lerántja 12,4v környékére. Akku pöcc-röff indít jónak tűnik,de valami miatt mégsem. A lámpa környékén átnéztem a vezetékelést relét, csatikat. Akku csinálhat ilyet? Csak úgy nincs kedvem venni ha máshol lehet még a hiba. Mecseki féle fesz szab van rajta, az előző gazdája rakta rá.
Esetleg valami ötlet?
Az akkusaru megtísztítva és annak a környékén a testpont is megtisztítva. A lámpának esetleg van külön testpontja valahol elől?
Aki ezzel a vfr el szemezik http://m.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_gyonyoru_autora_cser
elheto-7927021 nagyon nézze meg, mert aki árulja tőle vettem anno a gsx r emet és jól bele is nyúltam, mivel szerte szanaszét volt hajtva, hengerfejes volt stb, csak mivel az volt az első motorom, nagyon benèztem sajna. Szóval csak óvatosan!
Ugy tunik, h felrevolt csuszva az egyik kabel a csatlakozoknal, mert helyreigazitottam oket, azota megy gond nelkul. Probaltam minden iranyba mozgatni, kicsit csavargatni is, de nem mutatta jelet annak, h zarlatozna, remelem nem is fog :-)
igazad volt, nem a relé lesz a probléma, kicseréltem egy másikkal, ugyanaz a hiba jött elő, viszont nem találtam a kábelokon, sem a csatlakozónál égésnyomokat, sem olvadást. úgyhogy most egyelőre tétlen vagyok.
Nem biztos, hogy relé hiba. A bal oldali csatlakozónál szokott a testvezeték lába összeégni, akkor is búg a relé, és az első indexek is világítanak halványan. Egy rápillantást megér.
Sziasztok. Szerintetek hol lehet kapni RC2208-as relét? Egyik pillanatról a másikra behalt, és ha felkapcsolom a lámpát, akkor rögtön leáll a motor, és elkezd csak zúgni, mintha zárlatos lenne. VFR800 vtec 2002-es évjárat. Köszi
hello
ha olajszűrőt is cseréltek, akkor mennyi olajat öntötök?
én 3,1 L olvastam. mehetek ez után?
ja igen, pénteken sikerült megvennem a kis drágát
hát ez valami nagyon király gép
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Küzdök egy szellemmel már napok óta. 99es vfr800Fi-m van
Melóból hazafelé döcögtem a forgalomban lépésben. Egyik lámpánál indexlés közben elkezdett vibrálni az FI lámpa. Nem konkrétan világít, hanem parázslik hol gyengébben, hol erősebben.
Levettem az indexet és megszűnt egy időre. Majd észrevettm, hogyabban az esetben csinálja ha a tompított rajta van. Tehát van bőven terhelés az akkun. Tompított nélkül minden rendben. Az akku fogalmam sincs milyen idős de 12,6v nyugalomban. Ha álló motornál gyútás +tompítottat kapcsolok akkor leesik 11.3v-ra. a motor indítás után visszajön a 12.4-13v alapjárat magasságtól függően.
Töltésem lámpa nélkül 14v környéke. Viszont a 9A(lámpa) terhelés lerántja 12,4v környékére. Akku pöcc-röff indít jónak tűnik,de valami miatt mégsem. A lámpa környékén átnéztem a vezetékelést relét, csatikat. Akku csinálhat ilyet? Csak úgy nincs kedvem venni ha máshol lehet még a hiba. Mecseki féle fesz szab van rajta, az előző gazdája rakta rá.
Esetleg valami ötlet?
Az akkusaru megtísztítva és annak a környékén a testpont is megtisztítva. A lámpának esetleg van külön testpontja valahol elől?
Előre is köszi a választ!
Robi
elheto-7927021 nagyon nézze meg, mert aki árulja tőle vettem anno a gsx r emet és jól bele is nyúltam, mivel szerte szanaszét volt hajtva, hengerfejes volt stb, csak mivel az volt az első motorom, nagyon benèztem sajna. Szóval csak óvatosan!
70/6321-829
ha olajszűrőt is cseréltek, akkor mennyi olajat öntötök?
én 3,1 L olvastam. mehetek ez után?
ja igen, pénteken sikerült megvennem a kis drágát
hát ez valami nagyon király gép