Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végre van egy új motorod!
Nekem is az van, már benne is van vagy 2500 km (most lett feltéve május elején) Sajnos elég sokat mentem vele esőben is, ugyanúgy jól tapad. Kanyarokban is elég stabil. Kopásilag meg hát alig kopik :D
Srácok fékbetét egyezik fi-n és vtec-en?
az csak krómozott csőről viszi le a rozsdát.
Van az a pénz hogy ne kötekedjenek......
Darázsgarázsnál van valami szer ami kifejezetten erre van 1000ft-ért.Ma voltam kpm műszakin csont nélkül átment a viffer nem is kötekedtek.
De, ha így nézzük enni is felesleges, mert úgy is megéhezünk.
nekem is így néz ki pedig az előző tulaj mindíg tisztán tartotta a motort.
1: Megcsinálod az előbb leírtakat, és két év múlva újrakezded.
2: Kipuffossal megcsináltatod savállóból.
3: Rabolsz bankot, és kipuffossal megcsináltatod titánbú'.
Engem nagyon zavar, erőt veszek a lustaságomon.
Nem feltétlen volt lusta! Én az enyémet leszedtem,drótkoronggal lecsiszoltam,rozsdamaróztam,zsírtalanítottam,hőálló fekete festékkel lefújtam. kb 2 szezont bírt és újra rozsdásodik. (sem időm sem kedvem újra kezdeni )
Voltam ma gumisnál felkerültek a Road4ek. Közben volt időm a kipufogó csöveit megnézegetni, hát a korábbi gazda lusta volt. Mivel tudnám széppé varázsolni?
Köszi az ötleteket!
Kicsit másfele, de megtaláltam a hibát.
A kormánykapcsoló kábelkötegen lévő csatlakozóban volt eltörve egy szál a közvetlen a nyaknál a csatlakozó széle eldörzsölte.
Ez zavarta a relé vezérlő körét.
Másfél hét után lett meg. Amikor beírtam tanácstalan voltam, de valahogy rá fél órára meglett
Azért köszi az ötleteket!
Mosóban lemostad!
Óriási gratula hozzá!
Legközelebb áztasd be előtte egy közeli tóban!
Úgy lesz
Szép paripa! Vigyázzatok egymásra és akkor sok örömet fog okozni. Az enyém már meg van 5 éve és 35 000 km óta, de le nem cserélném az öreglányt semmi pénzért.
Nos megszülettek a képek a gépemről
Nekem is ülés alatt égett el a központi testcsatlakozó és akkor adta meg magát a paripa.
Nem mondom, hogy 100% de 1-2vel találkoztam aminek a ülésidom alatt az akksi melett baloldalt a kábelkötegben van egy testközösítő csatlakozó ami előfordul, hogy beoxidálódik le kell vágni és összeforrasztani.Ez a csatlakozó hozzávan bandázsolva a kábelköteghez, ha beindítod a motor előfordul , hogy melegszik a csatlakozó , nem kellene.
neked hol volt az a test hiba?
szervízkönyvbe irogatnak valamit ennek a javításáról de nem tudom mit, mert nem értek angolul.
Nekem jöhet egy NR-RVF750-VFR750R trió.
A vitrint már megveszem én hozzájuk.
Előre is köszi.

sseven: az testhiba.
Ó bazz, bárcsak az lennék. Revolution-nél annyira jó áron adják, hogy nem akartam pár ezres miatt valami gyengébbet venni. 72e + szállítás.
Sziasztok érdeklődnék h valaki járt e már úgy mint most én ugyanis vasárnap lemostam mosóba a motort és azóta menet közbe elkezd világítani az FI lámapa és megáll utána ha leveszem a gyujtást és visszateszem megy eggy darabig mi lehet a probléma ? biztiket néztem ! előre is köszönöm !