Dino egy karbis motorban? Hmmmm...nem semmi. Ugyan is az az injektort szabályozza. Már ha lenne benne. A 88 000 meg nem gáz ha odafigyeltek rá. Mondhatjuk azt is, hogy most már nem bejáratós. Mindenféleképpen vidd el egy szakihoz aki már látott V4-et és mutasd meg neki. Ismeretlenül ne vágj bele.
Sziasztok. Segítségetek kérném, mivel motor vásárlás előtt állok. 94-es rc 36-os lenne az áldozat. 88000 km-ben van. Tudom, hogy tartós motorok,de azért tartok tőle egy kicsit. Ti mit mondtok? Miből tudom megállapítani,hogy milyen állapotban van...Mire figyeljek oda? Mi kerül sokba a motoron,ami gyakran elromlik? Nagyon tetszenek a vfr-ek, szeretnék egyet, de nem tudom ez lenne-e a megfelelő választás. Várjak még vele? Még egy kérdés: azt mondja a tulaj, hogy dinojet van a karbiban. Ez mit jelent pontosan? Gondolom valamilyen más fúvóka? Jobban megy tőle? Többet fogyaszt? Ne haragudjatok a rendszertelen írásért, de ezt a rengeteg kérdést csak így tudtam feltenni :) Szép napot! :)
A baj az, hogy nem tudni, hogy teszi-e a dolgát...
Nem tudni, hogy letestel-e, mert az viszont biztos, hogy a melegedés közrejátszik.
Én 80%-ra mondom a tekercset, 20%-ra a fesszabit... ami bár a Mecseki féle, de ki tudja... lehet, hogy a csatlakozó összeégése betett mindkettőnek.
Ezt pedig csak normális szigetelés-vizsgálattal lehet kimutatni :(
Szerintem a hőhatás miatt barnult be.
A képen a tekercs jobb felső része közel van a hátsó hengersorhoz (is), míg a bal alsó meg az olajteknőnél van, és a menetszél is hűteni tudja.
Szerintem ezért van így megbarnulva. Szerintem...
Ettől még simán lehet, hogy valahol szigetelés-hibás... én erre tippelek, mert csak egy idő után jön elő...
szia ok .elvileg ilyet szertenék. "MRA Variotouring szélterelő plexi - színtelen (Színe: színtelen)" ha jól látom az adatlapodon akkor csornai vagy? én óvári. ha tudnál küldeni róla képet akkor megköszönném
Nekem is ilyen sötét barna - igaz a teljes területén egyforma mértékben - és semmi baja nincs, tökéletesen működik. Szétégett generátort az alábbi fotón látni. Igaz csak egy nagyon laikus vélemény azt feltételezve, hogy ott is olajban fut a generátor mint a cbr-ben
Nekem úgy tűnik, hogy nem mindenhol éri az olaj. Ahol igen ott barna, ahol nem ott eredeti színmű sárga. Szerintem ha egyébként teszi a dolgát, nem kell vele foglalkozni.
Nekem van egy eladó túraplexim FI-re MRA füst színü megvettem,de nekem nem tetszik vele a motor már mint kinézetre. Kb.:50.KM-ert mentem vele ,teljesen új, karcmentes.Estére megkeresem a cikkszámát elküldöm, ha érdekel és az MRA.de-n megtudod nézni,hogy melyikről van szó.14000-ér+posta megválnék tőle.
A hosszú hétvégén Zakopane-ba jártunk asszonnyal. Gyűjtöttük a kilométereket. Jobb tenyerem még regenerálódik. Lehet benvezek egy zselés ülésre, mert érzem a kilométereket. Ennyi kurva rendőrrel még nem találkoztam, mint hazafelé.
Nem tudni, hogy letestel-e, mert az viszont biztos, hogy a melegedés közrejátszik.
Én 80%-ra mondom a tekercset, 20%-ra a fesszabit... ami bár a Mecseki féle, de ki tudja... lehet, hogy a csatlakozó összeégése betett mindkettőnek.
Ezt pedig csak normális szigetelés-vizsgálattal lehet kimutatni :(
A képen a tekercs jobb felső része közel van a hátsó hengersorhoz (is), míg a bal alsó meg az olajteknőnél van, és a menetszél is hűteni tudja.
Szerintem ezért van így megbarnulva. Szerintem...
Ettől még simán lehet, hogy valahol szigetelés-hibás... én erre tippelek, mert csak egy idő után jön elő...
Nekem úgy tűnik, hogy nem mindenhol éri az olaj. Ahol igen ott barna, ahol nem ott eredeti színmű sárga. Szerintem ha egyébként teszi a dolgát, nem kell vele foglalkozni.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Nagyvas
hol lehet venni 800 fi-re túraplexit? és mi pénzért adják manapság?
ez nem vakus.
te is láncosat akarsz?