Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen is van DynoJet a karbisban is. Fúvóka kit!
*csinálni
Köszönöm. Azt fogom csináni :)
Dino egy karbis motorban? Hmmmm...nem semmi. Ugyan is az az injektort szabályozza. Már ha lenne benne. A 88 000 meg nem gáz ha odafigyeltek rá. Mondhatjuk azt is, hogy most már nem bejáratós. Mindenféleképpen vidd el egy szakihoz aki már látott V4-et és mutasd meg neki. Ismeretlenül ne vágj bele.
Sziasztok. Segítségetek kérném, mivel motor vásárlás előtt állok. 94-es rc 36-os lenne az áldozat. 88000 km-ben van. Tudom, hogy tartós motorok,de azért tartok tőle egy kicsit. Ti mit mondtok? Miből tudom megállapítani,hogy milyen állapotban van...Mire figyeljek oda? Mi kerül sokba a motoron,ami gyakran elromlik? Nagyon tetszenek a vfr-ek, szeretnék egyet, de nem tudom ez lenne-e a megfelelő választás. Várjak még vele? Még egy kérdés: azt mondja a tulaj, hogy dinojet van a karbiban. Ez mit jelent pontosan? Gondolom valamilyen más fúvóka? Jobban megy tőle? Többet fogyaszt? Ne haragudjatok a rendszertelen írásért, de ezt a rengeteg kérdést csak így tudtam feltenni :) Szép napot! :)
A baj az, hogy nem tudni, hogy teszi-e a dolgát...
Nem tudni, hogy letestel-e, mert az viszont biztos, hogy a melegedés közrejátszik.
Én 80%-ra mondom a tekercset, 20%-ra a fesszabit... ami bár a Mecseki féle, de ki tudja... lehet, hogy a csatlakozó összeégése betett mindkettőnek.
Ezt pedig csak normális szigetelés-vizsgálattal lehet kimutatni :(
Bocs rosszul emlékeztem ez nem olyan ez csak az S plexi ami a gyárival megeggyező hosszú, csak a felső része kicsit fel van húzva.
Szerintem a hőhatás miatt barnult be.
A képen a tekercs jobb felső része közel van a hátsó hengersorhoz (is), míg a bal alsó meg az olajteknőnél van, és a menetszél is hűteni tudja.
Szerintem ezért van így megbarnulva. Szerintem...
Ettől még simán lehet, hogy valahol szigetelés-hibás... én erre tippelek, mert csak egy idő után jön elő...
szia ok .elvileg ilyet szertenék. "MRA Variotouring szélterelő plexi - színtelen (Színe: színtelen)" ha jól látom az adatlapodon akkor csornai vagy? én óvári. ha tudnál küldeni róla képet akkor megköszönném
Nekem is ilyen sötét barna - igaz a teljes területén egyforma mértékben - és semmi baja nincs, tökéletesen működik. Szétégett generátort az alábbi fotón látni. Igaz csak egy nagyon laikus vélemény azt feltételezve, hogy ott is olajban fut a generátor mint a cbr-ben
Nekem úgy tűnik, hogy nem mindenhol éri az olaj. Ahol igen ott barna, ahol nem ott eredeti színmű sárga. Szerintem ha egyébként teszi a dolgát, nem kell vele foglalkozni.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Nekem van egy eladó túraplexim FI-re MRA füst színü megvettem,de nekem nem tetszik vele a motor már mint kinézetre. Kb.:50.KM-ert mentem vele ,teljesen új, karcmentes.Estére megkeresem a cikkszámát elküldöm, ha érdekel és az MRA.de-n megtudod nézni,hogy melyikről van szó.14000-ér+posta megválnék tőle.
Pl itt:
Nagyvas
üdv!
hol lehet venni 800 fi-re túraplexit? és mi pénzért adják manapság?
ahol sárgás ott jó, de ahol barna az már el van égve.
A hosszú hétvégén Zakopane-ba jártunk asszonnyal. Gyűjtöttük a kilométereket. Jobb tenyerem még regenerálódik. Lehet benvezek egy zselés ülésre, mert érzem a kilométereket. Ennyi kurva rendőrrel még nem találkoztam, mint hazafelé.
kb ilyen.
ez nem vakus.
a bal oldala csak a képen sárga vagy a való életbe is?
mért akarod eladni?
te is láncosat akarsz?
Keress bontóban... vagy nézni kell osztrák/német ebay-en.
Hát annyira nem!
Vtec -re jó. Fi-re nem!
Ez normális vajon?
ja, inkább ne, ez utángyártott.
Ma elhagytam a jobbos tükrömet. Most kénytelen vagyok párban venni.Eltörött a szára !