Na nem mondod...Most már akkor ki lettem okosodva.....(okosítva)
Na..azért nem olyan kemény...mint ahogy mondod.....Lehet azzal jót motorozni....csak jó melegben...Az ilyen tavaszi-őszi időjárást nem szereti.....
Egyébként nem akarok senkit sem elrémiteni a Pirelli abroncsoktól....( utcai)..de az egyik lehető legrosszabb márka..mind autó mind motor abroncsban...De ez csak az én privát véleményem...( láttam már 1-2 gumit)..nem akarok vitát nyitni róla....
Mert a sima diablo az egy kemény túra.
A rosso II meg egy szupersport és KB kétéves fejlesztés lehet.
Olyan a pirellinél a diablo mint ithon a Kovács név..............van belőle annyi mint égen a csillag.
PL a diablo rosso corsa is más.
Én meg most cseréltem le a Pirelli Diablókat....
Kb 90%-os volt és 2011 év végi....de mintha egy ezeréves "bakelitlemezen" motoroztam volna.
Ég és a föld a Michelin a Pirelli után
Nemrég cseréltem kipufogódobot, összekötő csővel együtt, és kicsit kifúj, mert a grafitos tömítés hiányzik az összekötő cső végéről (ami rácsúszik a katalizátorból kijövő csonkra, és egy bilinccsel kell leszorítani) Nem tudja valaki, hogy honnan tudok szerezni? Az agomotors.hu oldalon nem találtam, és a Hondánál arany árban mérik.
XX-en nekem sem jött be a Pilot road2....
Most a VFR-re Road 3-at vettem......Eleje nagyon jó...vizes aszfalton is le lett tesztelve...Hátsótól egy kicsit többet vártam.......de azért még egy kis guminyomás-állítgatással próbálkozgatok......
Nem, az alja direkt olyan anyagból van, hogy ne karcoljon. Max akkor karcol, ha valami fémreszelék kerülne rá a mágnes miatt, olyat már láttam. Amúgy meg nem múzeumi motor, hanem használtaban van.
Vfr-re hátra most Bridgestone Battlax BT021 vettem. Nagyon tetszik. Szépen melegszik esőbe is megbízható. Kanyarban is jó. Túl jó mert az elöl lüke fejjel hagytam ami volt és körforgalomba meg tolta. Szerencsére nem lett baj belőle! Úgy hogy meg rendeltem én is rá a hozzá való elsőt. Kíváncsi leszek rá.
Tesztek alapján és vélemények alapján jót olvastam róla.
Rám a PR2 első kemény keveréke középen bizonyos helyzetekben a frászt hozta rám.
Tudom peremig megy le mindenkinek de nem is az oldala.
A közepe.Egyenesen és nem vészféknél hanem normál vagy picit nagyobb féknél bizonytalan,csúszós,kacsázó érzetű az egész.
Brrr.................sose fog kelleni.
És nem csak nekem volt ez az érzésem.Ismerek többeket.
A powerre meg orra is eshetek sehova nem fog kicsúszni.Csak emeli a seggét.
Nem fog extrém huszonezret birni elöl csak 15 körül de kell annyi tartalék nekem.
Van pár eladó cuccom Vtec-hez ha valakit esetleg érdekel:
Van egy sérült első felnim, egy pár első féktárcsa (a sérült felnin volt) egy pár sérült első teló, alsó villakifli, sérült műszerfal (bal kijelző törött, hogy több sérülése van-e nem tudom), sérült, de kijavított olajdekni (használható állapotban van)
Ezen kívül van egy sérült Givi E55 Maxiám és egy pár használt Michelin Pilot Road gumigarnitúrám (120/70 17, 180/55 17)
meg adnak hozzá négy tömítést mindegyik leömlő-hengerfej közé.