Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebay-en 20 font körül megy a két kicsi (hátsó leömlőkhöz), és a nagy.
meg adnak hozzá négy tömítést mindegyik leömlő-hengerfej közé.
Vitázik a fene.
Motoron nekem csak jó tapasztalatom van pirellivel.
Na nem mondod...Most már akkor ki lettem okosodva.....(okosítva)
Na..azért nem olyan kemény...mint ahogy mondod.....Lehet azzal jót motorozni....csak jó melegben...Az ilyen tavaszi-őszi időjárást nem szereti.....
Egyébként nem akarok senkit sem elrémiteni a Pirelli abroncsoktól....( utcai)..de az egyik lehető legrosszabb márka..mind autó mind motor abroncsban...De ez csak az én privát véleményem...( láttam már 1-2 gumit)..nem akarok vitát nyitni róla....
Mert a sima diablo az egy kemény túra.
A rosso II meg egy szupersport és KB kétéves fejlesztés lehet.
Olyan a pirellinél a diablo mint ithon a Kovács név..............van belőle annyi mint égen a csillag.
PL a diablo rosso corsa is más.
Én meg most cseréltem le a Pirelli Diablókat....
Kb 90%-os volt és 2011 év végi....de mintha egy ezeréves "bakelitlemezen" motoroztam volna.
Ég és a föld a Michelin a Pirelli után
fotót esetleg tudsz küldeni a zoltan.dorosy@gmail.com-ra?
Nemrég cseréltem kipufogódobot, összekötő csővel együtt, és kicsit kifúj, mert a grafitos tömítés hiányzik az összekötő cső végéről (ami rácsúszik a katalizátorból kijövő csonkra, és egy bilinccsel kell leszorítani) Nem tudja valaki, hogy honnan tudok szerezni? Az agomotors.hu oldalon nem találtam, és a Hondánál arany árban mérik.
Nemrég vettem egy szett pirelli diablo rosso II. Típusú gumit. Nekem nagyon bevált! Amit még nagyon szerettem anno az a dunlop sportmax volt.
XX-en nekem sem jött be a Pilot road2....
Most a VFR-re Road 3-at vettem......Eleje nagyon jó...vizes aszfalton is le lett tesztelve...Hátsótól egy kicsit többet vártam.......de azért még egy kis guminyomás-állítgatással próbálkozgatok......
Hello

Pont ma mértem meg a profilmélységet. Első 3,5 mm Hátsó 4,3 mm

20ezret gondoltam a párra, ha külön kell 10/ darab
mennyi a gumi, es milyen állapotban van, estleg fotó?
Ne reménykedj. Arra szoktam figyelni, hogy mindig tiszta legyen a tanktáska alja, így nem tud karcolni, amúgy meg nem huzigálom rajta.
Nem, az alja direkt olyan anyagból van, hogy ne karcoljon. Max akkor karcol, ha valami fémreszelék kerülne rá a mágnes miatt, olyat már láttam. Amúgy meg nem múzeumi motor, hanem használtaban van.
csak tett alá valami fóliát :)

A tanktáska nem karcolja a tankot?
Nekem Michelin Pilot sport volt elöl nagyon jó.

Vfr-re hátra most Bridgestone Battlax BT021 vettem. Nagyon tetszik. Szépen melegszik esőbe is megbízható. Kanyarban is jó. Túl jó mert az elöl lüke fejjel hagytam ami volt és körforgalomba meg tolta. Szerencsére nem lett baj belőle! Úgy hogy meg rendeltem én is rá a hozzá való elsőt. Kíváncsi leszek rá.

Tesztek alapján és vélemények alapján jót olvastam róla.
Rám a PR2 első kemény keveréke középen bizonyos helyzetekben a frászt hozta rám.
Tudom peremig megy le mindenkinek de nem is az oldala.
A közepe.Egyenesen és nem vészféknél hanem normál vagy picit nagyobb féknél bizonytalan,csúszós,kacsázó érzetű az egész.
Brrr.................sose fog kelleni.
És nem csak nekem volt ez az érzésem.Ismerek többeket.
A powerre meg orra is eshetek sehova nem fog kicsúszni.Csak emeli a seggét.
Nem fog extrém huszonezret birni elöl csak 15 körül de kell annyi tartalék nekem.
Miért a vegyes felállás?
Egy Pilot Power 2ct+Pilot road 2 combo a revolution-nál kijön 60 körül.
Annyival nem tud többet a 3-4 hogy gondolkodtam volna rajta.
Én 85 ért vettem Pilot Road 4et postával úgy hogy még a Michelin visszatérít nekem ebből az árbol 6ezer forintot :)
Sokallom az árát a Pilot Road3-nak. Kb. 80 ezer a pár. Korábbi motoromon Bridgestone bt023 volt, arról mi a véleményetek?
Halihó

Van pár eladó cuccom Vtec-hez ha valakit esetleg érdekel:
Van egy sérült első felnim, egy pár első féktárcsa (a sérült felnin volt) egy pár sérült első teló, alsó villakifli, sérült műszerfal (bal kijelző törött, hogy több sérülése van-e nem tudom), sérült, de kijavított olajdekni (használható állapotban van)

Ezen kívül van egy sérült Givi E55 Maxiám és egy pár használt Michelin Pilot Road gumigarnitúrám (120/70 17, 180/55 17)
megnéztem ezt a befecskendezőt, szerintem ezen is csak 1 luk van.
én is road 2-t ajánlom mert túrázni tökéletes.
meg a bridgestone gumikról is elég jó véleménnyel vannak.
Máris tervezgetem Június elejére a Zakopane túrámat. Mondjuk addig még vennem kell gumit a vasra. Ki mit ajánl? Eddig pilot road 2-3-at ajánlották.