Ha feszszabot egyből lecserélem tatabányaira valószínű spórolok
legalább 1 akksit. Infóim szerint.
"nem kerreg a fogaskerék" hát remélem meghalom, de megkérek egy nekem helybéli tulajt had füleljem le az övét.
Tetszik vagy sem, ezek lassan youngtimer motorok.
Szóval karcmenteset ne keress.
Tökéleteset ne keress.
Kevés kilométernek ne dőlj be.
A fesszabival 2-3 éven belül szopni fogsz.
Szóval fogd meg magad, döntsd el a színt, menj oda, és nézd meg.
Csavarok ne legyenek szétbarmolva a motoron.
Ha hideg a blokk, szivató nélkül, gázzal kis tekerés után elindítod, és nincs kék füst, fél percen belül elkezd melegedni a víz, nem kerreg a fogaskerék, 2.500on rámérsz multiméterrel, és 15 körül tölt, az alapjárat már stabil 35 fokos víznél is, akkor próbakör.
Felgyorsítasz 140-re, elengeded a kormányt, ha 40ig nem ráz be, húz rendesen, akkor fogod és kifizeted.
ennyi.
és van egy vfr-ed, hazamész, olajat lecseréled, légszűrőt megnézed, és örülsz.
majd a későbbiekben jöhet egy teló-fékolaj, meg egy hűtőlötty csere.
csatlakozókat meg NE baszogasd ;) jók azok úgy, ahogy vannak... hidd el.
Azt jelenti, hogy cserés? Melyik alkatrészre gondolsz? A másik fórumon váltottunk már üzenetett, írok ott mail címet, ha elküldenéd a képeket nagyon megköszöném.
Biztos, hogy nem, mert csak öreg szar 98-99-es VFR-ek voltak itt felsorolva, nem pedig a sokkal modernebb és sokkal szebb és jobb és megbízhatóbb, tökéletesebb, szerkezetileg szinte teljesen más 00-01-es verzió
Ja-ja...
De az a baj, hogy ha 1000 emberből egy is már bedől nekik..akkor már jól jártak...és bottal üthetik a nyomukat...
Márpedig mindig lesz 1 ember.....SAJNOS.
Ez se rossz, és szerintem bőven alkudható. Van, aki látta is. Nem hibátlan, de jó áron van. Van több nagyobb méretű képem is róla. A motor Angliából származik, ez néhány futóműalkatrészen látszik, meg vannak rajta karcok.
legalább 1 akksit. Infóim szerint.
"nem kerreg a fogaskerék" hát remélem meghalom, de megkérek egy nekem helybéli tulajt had füleljem le az övét.
Segítek dönteni.
Tetszik vagy sem, ezek lassan youngtimer motorok.
Szóval karcmenteset ne keress.
Tökéleteset ne keress.
Kevés kilométernek ne dőlj be.
A fesszabival 2-3 éven belül szopni fogsz.
Szóval fogd meg magad, döntsd el a színt, menj oda, és nézd meg.
Csavarok ne legyenek szétbarmolva a motoron.
Ha hideg a blokk, szivató nélkül, gázzal kis tekerés után elindítod, és nincs kék füst, fél percen belül elkezd melegedni a víz, nem kerreg a fogaskerék, 2.500on rámérsz multiméterrel, és 15 körül tölt, az alapjárat már stabil 35 fokos víznél is, akkor próbakör.
Felgyorsítasz 140-re, elengeded a kormányt, ha 40ig nem ráz be, húz rendesen, akkor fogod és kifizeted.
ennyi.
és van egy vfr-ed, hazamész, olajat lecseréled, légszűrőt megnézed, és örülsz.
majd a későbbiekben jöhet egy teló-fékolaj, meg egy hűtőlötty csere.
csatlakozókat meg NE baszogasd ;) jók azok úgy, ahogy vannak... hidd el.
Nehéz dönteni....
De az a baj, hogy ha 1000 emberből egy is már bedől nekik..akkor már jól jártak...és bottal üthetik a nyomukat...
Márpedig mindig lesz 1 ember.....SAJNOS.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nem a legolcsóbb....