Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem rendelj külföldről... mire itthon találsz egyet...
amúgy szerintem cseréld ki azt a rugóstagot.
;)
Jó lenne a hazai használt piacot támogatni, de ebayen is vásároltam már. Láncfeszítőt láttam ott, de rugóstaghoz kulcsot nem, vagy nem tudom mit kell keresni. Köszi
Nagyon lassan exponalhat a fenykepezogeped!
Meg tudnátok mondani, honnan tudnék beszerezni 2001-es FI -hez rugó előfeszítéshez és láncfeszítéshez való körmös kulcsokat?
Csak csőkulcsot kaptam a motorhoz...
köszi
Ez sajnos így van...2 hete voltam fönn...de KATASZTRÓFA.....
Most hétvégén voltam kint Szerbiában...(autóval)...de hazánk déli része sem sokkal jobb.....Szerintem ez az állapot az országunk úthálózatának 70%-án..
Gondolkodom autócserén....valami terepjáróra...de lassan az is kevés lesz ide...Lehet egyből lánctalpast kell venni..
Megértettem
Jó leírás.
Köszi! 2000-es Fi lett.
Kép majd később.
szerintem meg a mátrába inkább cross motor, mint cross gumma egy túra-sport motorra :)
A Mátrába inkább kell lassan cross guma mint sport....
Mi..vagyis ..az utcai motorosoknak
A motorgyártók adnak egy "ajánlott gumiabroncs nyomást" az adataikban...
Nem minden tipusú gumiabroncs hasonlóan viselkedik ugyanazon ( ajánlott) nyomás értékek alatt...
Versenyző-hajlamúaknak..
Ha keményebb a gumid ( normál ).....kevésbé hajlik a( deformálódik) a futófelület és az oldalfal.....- normál -a talajjal érintkező felület....
Ha alacsonyabb a nyomás ...akkor jobban melegszik , jobban deformálódik ....ezáltal lehet nagyobb egy picivel az úttesttel érintkező felület...( jobb a tapadás)
Ha nagyon alacsony a nyomás, vagy ha nagyon magas...akkor viszont túl melegedhet a gumid ezáltal még rosszabb lesz minden.......de ez inkább a pályázók témája ...vagy a "Mátra" ördögei -é
Már te is jössz ezzel GT marhasággal...
A GT jelzésű gumiabroncsokat a gyártók a "nehezebb" túramotorokra találták ki.... Merevebb ,erősebb az oldalfala ,hogy legyen tartása-ne hajoljon annyira(Pan , nagyobb BMW , talán még az FJR stb.)
Egy normál VFR 240kg körül van...max megengedett terhelése (sofőr+ utas + csomagok)
is 440kg körül van..
Az én ( meg a többi normál) gumiabroncsom max terhelhetősége"73 W" Ez azt jelenti , hogy egy gumiabroncs 365kg súlyt és 270km/h ( vagy az feletti) sebességet bír tartósan!
Optimális esetben , max terhelés mellett a( 50-50% kerekenként , vagy ahhoz közeli érték) akkor mennyi is...
Szerintem nem kell GT gumi VFR-re....
De mindenki döntse el maga...
A Bridgestone-nál azokat a nehezebb motorokhoz gyártják, bár hogy mennyire nezebbre azt nem tudom.
Gondlom a GT Grand Turismot jelent......
Ezt a gumit én is néztem. Szerinted GT-t igényli a mi motorunk? A nem GT verzió 62e ft a revolution-nél.
Gratulálok! Fotó? Fi vagy Vtec lett végül?
Túrázni nagyon jó a Strada és egy 10-el beljebb vagy.
Azt hiszem nekem jó választás lenne ebből a GT verzió.
BT023
180/55R17 & 120/70R17 Párban: 65000.- Ft GT verzió: 65500.- Ft
Vagy mást?
Nekem ilyen van fent csak 2010 47. heti.
Nyugodtan dönthetem szerintetek?

JA TEGNAP VETTEM 1 VFR-t
Én tegnap 320 km mentem Pirelli Diablo Strada-val, ebből kb. 120 km esőben, de csak a felfestéseken éreztem bizonytalannak.
Azt sem tudom mennyi bennük a nyomás
"de azért még egy kis guminyomás-állítgatással próbálkozgatok...."
Okosíts ki légyszi milyen hatása van az alacsonyabb illetve a magasabb nyomásnak. Láma vagyon na.
Mert megjelent a Pilot Road 4 és arra cseréltem le elsőt hátsót :D
Miért cserelted le?
Helyileg Abonyban vannak, évjáratra szerintem 2012esek lehetnek, akkor vettem újjonnan
Igen, köszönöm.
Hol vannak a gumik, vagy hova kéne menni érte?
Évjárat?
Képeket megkaptad?