Sziasztok. Motorvásár előtt állok és a segítségeteket kérném. Eddig egy XJ600-om volt és nagyon megtettszett a VFR. Egy régebbi VFR-t néztem ki(RC36). Vásárlás előtt mire figyeljek,mik a típushibák? Drága-e hozza az alkatrész,mennyit fogaszt? Az XJ-m kb 220 kg volt és ahogy nézem,ez egy kicsit nehezebb. Nagyon fog érződni a súlykülönbség,vagy ne foglalkozzak vele? Nem vagyok egy nagy motorszerelő, örülnék ha valaki elmagyarázna a fogaskerekes vezérlést és hogy ezzel mennyire szokott gond lenni :) Remélem nem írtam túl sokat, várom a válaszotokat. Előre is köszönöm. Széles utat!
Én nem azt írtam, hogy 4,5litert fogyaszt.Ő 6-6,2 tankolt 100KM-re én ennél 4-6dl-rel többet(nem hiszek a4-4,5literes fogyasztásokban)meg a 20-25000km-et futottgumikban ,persze vannak kivételes tehetségek, de az már csak szédelgés az uton.És kéziszivatós ugyanúgy mint az X11 az is kéziszivató plusz szabályzottkatalizátor. De nem immos.
A sima az nem szabázott katalizátoros.(nincs lambdaszonda) A HES3 az Honda Evolutional Catalyzing System lambdaszondával vezérelt befecskendezés.Sokan abban tévhitben élnek, hogy az utobbi csak 2000-től létezik, pedig már 98-tól, igaz csak a németpiacosok ami 98LE.Egy barátomnak is ilyen van 98-as és 98LE németországból hozták. Aki nem hiszi tudok alvázszámot mondani. Már egyszer valaki azt mondta, hogy biztos átbuherálták.
meg a leömlő mérete változott valamennyit, és ha jól tudom akkor ennek megfelelően az elektronika is, és a meg úgy kb az egész motor oldali kipuff rész.
ettől eltekintve (valamint a tükörtől+matricától a faridom elején) tök ugyanaz a két motor.
H I S S....
Indításgátló rendszer...Röviden..:Benne van a gyujtáskulcsban egy jeladó....ezért nem árt ha meg van mind a 2 kulcs....mert nem lesz olcsó csináltatni hozzá....
2000-2001-től van HISS ..valamint mások a tükrök is...és valamivel finomabb lett a befecskendezés( elvileg kevesebbet fogyasztanak mint a98'-99' évjárat
Ma meg volt ez idei elsö ( tavaly nem is voltam) Mátrakarika..
425 km lett a vége.....sokat kellett az eső elől menekülni...de jó volt..
Az Új Michelin Pilot Road 3 be lett "járatva"..
Csak ajánlani tudom...
Az utak nagyon rosszak....nem hiába kerültem el tavaly a 24-es utat..
Ez leginkább már csak egyetlen egy darab nagy kocka volt. :)
A legszebb, hogy láttam én, hogy kuka ez, de mondom jó alkutényező a kereskedőnél, erre ő: óóó, hát az még bőven jó. :)
Koszi a valaszokat, a problema megoldva egy szett uj gumival...;)
A laikus egyszeri motoros egy eletre megtanulta, hogy nem megy kopott, oreg gumikkal.
Eleg igenytelen lehetett az elozo gazdi, mert azt neztuk a gumissal, h talan meg a gyari gumi volt a gepen (2005) 18.000km-rel.
Helló!
Szerintem csak szokatlan! Nekem is furcsa volt a kanyar vétel vele az elején. nekem a kormány ugyan az ívnél nem szokott be esni ahogy írod de meg kell szokni!
Nekem van fent kormány magasító én elsőre arra gyanakodtam! de kezdem meg szokni!
De ez csak az én lajikus véleményem! Nekem egy suzuki Rf-em volt előtte.
Köszi a válaszokat.
Délután, ha minden jól megy, mennek fel új gumik, hátha javít a helyzeten.
Kormánycsapágy lógást nem tudom, megnézem...
Egyébként igen, emlékeim szerint a 600RR is ilyen volt, egy kicsit, de ez durván...
Nem szabadna beesnie, ott biztos van valami bibi. Kormánycsapágy? Nem lóg? Én sokszor éreztem sportmotoroknál, de az alacsony villaszög miatt volt ez az érzés, de nálunk nem szabadna beesnie!
2000 FI?
leveszed az ülést, és az akksitartó dobozán megtalálod :)
ezeknek külön biztosítékuk van.
ventillátor, duda, lámpa, AC, ilyenek.
kis doboz tetején rajta van, hogy mi-mi.
ettől eltekintve (valamint a tükörtől+matricától a faridom elején) tök ugyanaz a két motor.
Indításgátló rendszer...Röviden..:Benne van a gyujtáskulcsban egy jeladó....ezért nem árt ha meg van mind a 2 kulcs....mert nem lesz olcsó csináltatni hozzá....
2000-2001-től van HISS ..valamint mások a tükrök is...és valamivel finomabb lett a befecskendezés( elvileg kevesebbet fogyasztanak mint a98'-99' évjárat
És mi az eltérés?
Azért van egy kis külömbség a két vas között.....
425 km lett a vége.....sokat kellett az eső elől menekülni...de jó volt..
Az Új Michelin Pilot Road 3 be lett "járatva"..
Csak ajánlani tudom...
Az utak nagyon rosszak....nem hiába kerültem el tavaly a 24-es utat..
A legszebb, hogy láttam én, hogy kuka ez, de mondom jó alkutényező a kereskedőnél, erre ő: óóó, hát az még bőven jó. :)
Kockás volt nagyon?
köszönöm a segítséget :)
A laikus egyszeri motoros egy eletre megtanulta, hogy nem megy kopott, oreg gumikkal.
Eleg igenytelen lehetett az elozo gazdi, mert azt neztuk a gumissal, h talan meg a gyari gumi volt a gepen (2005) 18.000km-rel.
Szerintem csak szokatlan! Nekem is furcsa volt a kanyar vétel vele az elején. nekem a kormány ugyan az ívnél nem szokott be esni ahogy írod de meg kell szokni!
Nekem van fent kormány magasító én elsőre arra gyanakodtam! de kezdem meg szokni!
De ez csak az én lajikus véleményem! Nekem egy suzuki Rf-em volt előtte.
Délután, ha minden jól megy, mennek fel új gumik, hátha javít a helyzeten.
Kormánycsapágy lógást nem tudom, megnézem...
Egyébként igen, emlékeim szerint a 600RR is ilyen volt, egy kicsit, de ez durván...
leveszed az ülést, és az akksitartó dobozán megtalálod :)
ezeknek külön biztosítékuk van.
ventillátor, duda, lámpa, AC, ilyenek.
kis doboz tetején rajta van, hogy mi-mi.