2,5-2,9... bár lehet az elsőbe egy picit kevesebb lett. Számíthat, ha mondjuk csak 2,4?
Kopottnak elég kopottak a gumik.
Azt sejtettem, hogy talán nem lesz annyira kezes, mint a hornet volt, de némelyik kanyarnál rendesen gépészkedni kell, hogy azt csinálja a motor amit én akarok...
Sziasztok,
Engedjetek meg egy laikus kérdést, mert még szokom a VFR-t, meg úgy egyébként sem vagyok egy annyira régi motoros.
Az normális, hogy lassú kanyarnál mintha beesne a kormány a kanyar irányába? Meg úgy egyébként is olyan bizonytalan egy picit a kanyarvétel vele. Előtte egy hornetem volt azon nem tapasztaltam ilyet, azelőtt egy 600RR volt, annál sem emlékszem rá, hogy ilyen lett volna.
Lehet ez esetleg nagyon/kockásra kopott gumitól? Vagy mi mástól?
sziaszok, van valakinek otlete,hogy mitol ment el a duda,feklampa,iranyjelzo egyszerre?utoljara meg jo volt,ma mennek es semmi.. 800fi 2000' erdekes,h a vilagitas meg megy..toltes van,motor megy..ilyenkor mi van?
Kurva időjárás! Délután négyig várhattam, hogy elálljon az eső és felszáradjon nagyjából az aszfalt, hogy mehessek egy kis karikát. És időkép szerint egész hétvége ilyen lesz. Nincs szerencsénk.
Hali!
Plexit keresek rc36/1-hez!
Találkoztam egyszer aggteleken valakivel akinek fehér 36-osa volt.
Vele beszélgettem hogy mi a különbség a givi és az mra túra plexi között.
Ha itt van leírhatná azóta mi a vélemény :-)
Szia Zsity!
Igen 2006-os modellfrissítéstől van szervíz csati. Ha jól emlékszem a fejidom jobb oldalán talán.
De csati nélkül is felszerelhető valahogy.
Kozmax tud segíteni, keresd őt. Vagy itt vagy inkább a másik fórumon: http://hondavfr.hu/forum/
Sziasztok,
Egy kis segítséget szertnék kérni, mert nem sikerült egyértelmű választ találnom.
2005-ös VFR800-on keresem azt a csatlakozót ahova GIPro fokozatkijelzőt lehet kötni.
Találtam olyan hozzászólásokat, hogy talán csak 2006-tól van szervízcsatlakozó. Ez létezik?
Baromira kényelmes lett, qvajól néz ki, nagyon feldobja az öreglányt. De ha nem kérsz bele zselét akkor megvan 35-ből és az még könnyebben kigazdálkodható.
Télen, decemberben 1 hét volt. Most tavasszal fogalmam sincs, gondlom attól függ, hogy mennyi a megrendelés éppen. Odavittem az ülést, elmondtam, hogy mit szeretnék nagyjából, ő is elmondta, hogy ő szerinte mi állna jól neki, megmutatta az anyagokat, szegélyeket. Ennyire egyszerű az egész. Nézz szét a honlapján van fenn egy csomó fotó az elkészült ülésekről.
Kopottnak elég kopottak a gumik.
Azt sejtettem, hogy talán nem lesz annyira kezes, mint a hornet volt, de némelyik kanyarnál rendesen gépészkedni kell, hogy azt csinálja a motor amit én akarok...
Mennyi levegő van bennük?
Engedjetek meg egy laikus kérdést, mert még szokom a VFR-t, meg úgy egyébként sem vagyok egy annyira régi motoros.
Az normális, hogy lassú kanyarnál mintha beesne a kormány a kanyar irányába? Meg úgy egyébként is olyan bizonytalan egy picit a kanyarvétel vele. Előtte egy hornetem volt azon nem tapasztaltam ilyet, azelőtt egy 600RR volt, annál sem emlékszem rá, hogy ilyen lett volna.
Lehet ez esetleg nagyon/kockásra kopott gumitól? Vagy mi mástól?
Plexit keresek rc36/1-hez!
Találkoztam egyszer aggteleken valakivel akinek fehér 36-osa volt.
Vele beszélgettem hogy mi a különbség a givi és az mra túra plexi között.
Ha itt van leírhatná azóta mi a vélemény :-)
Igen 2006-os modellfrissítéstől van szervíz csati. Ha jól emlékszem a fejidom jobb oldalán talán.
De csati nélkül is felszerelhető valahogy.
Kozmax tud segíteni, keresd őt. Vagy itt vagy inkább a másik fórumon:
http://hondavfr.hu/forum/
Egy kis segítséget szertnék kérni, mert nem sikerült egyértelmű választ találnom.
2005-ös VFR800-on keresem azt a csatlakozót ahova GIPro fokozatkijelzőt lehet kötni.
Találtam olyan hozzászólásokat, hogy talán csak 2006-tól van szervízcsatlakozó. Ez létezik?
Gunisműhely....
kényelmes lett?
Azt nem kell cserélni...
Valahogy összehozzuk..