130 fokon forr fel, a nyomás, és a hűtőfolyadék kémiai összetétele miatt. Nem ritka a mai gépeknél, hogy csak 120 fokon világít a figyelmeztető lámpa...
Hali!
Nem kell aggódni a hőfok miatt. Minél melegebb a víz annál több hőt tud leadni a hőcserélőn keresztül. Fura de így van. Mivel zárt a rendszer nem fog fölforni még 110 fok fölött sem. A 108 fok városban teljesen normális. Nekem a Ringen 115 fok is volt minden gond nélkül, bár tartósan ez már nem tenne jót. A lényeg hogy 104 körül kapcsoljon a venti és ne menjen tartósan 108 fölé.
A hűtőventi biztije szerintem nem 5A hanem 15vagy20A-es. Bocsi ha tévedek.
Nekem 105 foknál kapcsol a venti (Vtec). De volt már 108 fok is,de semmi probléma nem volt vele .Mihelyst kiérek a városból,gyönyörűen visszahűl . Ennyi..
Minden 800-as ....kb103-104 foknál kapcsol be ( +,-....1-2 fok)Ez így működik "rendesen".....megbolygatni felesleges.....ha JÓL működik...
Ha jól emlékszem a hűtőventillátor biztosítéka 5 A-es..Szerintem elviselné a rendszer...HA elférne jobb oldalt is egy ventillátor...DE nem fér el...( Ha jól tudom..de majd a többeik is elmondják....)
Bocsi a "direktbe" elírásért, most visszaolvasva nekem is leesett, hogy nem igazán szakszerű a megfogalmazás... Köszönöm szépen! Tolmácsolom az infót :)
Direktbe semmi kép! Kapcsolósra meg csinálhatjátok. Ha plusz ventit raktok fel akkor max be kell relézni hogy a régi kapcsoló bírja!
A generátor viszont nem tudom mennyire díjazza. De ha tesz fel kapcsolót hogy ő el tudja indítani akkor gyanítom nem engedi el 100fok ig és így nem is fog kelleni a második venti mert az egy is le hűti szerintem!
Nemrég cserèltem az összes fékbetétet AP Racing betétekre, kicsit húzós volt az ára, előre 17 e ft a két pár, hátra 10 e ft volt, de drasztikusan jobb lett a fékhatás. Fékolaj az őszön volt cserélve. A féken nem szabad spórolni!
Egy más jellegű kérdés a fórumtársakhoz:
Kis cimborám nemrég vett egy 2001 800 FI-t és piszkosul idegesíti a 103 'C - nál kapcsoló hűtőventillátor, és direktbe szeretné kötni egy kapcsolóra, ha megoldható. Azon is gondolkozik , hogy egy másik ventit felpattintana a jobbos idomra is. A kérdés az, hogy elbírja-e a motor villamos rendszere a két venti együttes működését, vagy kapcsoljon az egyik 103'C nál, és a másikat kösse direktbe?
Újabb kérdésem lenne!
Hátul a rendszám tartón nincs prizma! Nézegettem képeket és arra jutottam hogy hiányzik nekem róla a sárvédő rész!
Nagyságrendileg valaki tudja hogy mennyi?
Bocs a sok kérdésért!
Elbizonytalanodtam, hogy melyik irányba nézelődjek.