50 %-os etilénglikol-víz elegy forráspontja 1,5 bár nyomáson 135 Celsius fok, tehát nehezen forr, lehet ezért indul csak 100 fok fölött a ventilátor (én még ventillátornak tanultam de ezt aláhúzza a program, hogy helytelen)
A hátsókhoz elég volt a tankot felhajtani, már hozzá lehetett férni. A két első henger (elős kerék felőli) meg a légszűrőház alatt van, még a kezemet sem tudom oda bedugni.
Nekem nem vtec van.
Most elbizonytalanodtam, hogy mit hívunk elsőnek meg hátsónak!
Hát remélem, hogy nem történik ilyesmi...
Kap egy teljes átvizsgálás, aztán gyííí.
Az első két hengerben mennyire bonyás gyertyát cserélni? A hátsóhoz hozzáfértem (muszáj volt cserélni, mert nem indult be a régi gyertyákkal), de az elsőkhöz le kellene szerelni a légszűrőházat, meg még ki tudja. Érdemes nekiállni, vagy jobb ha szerelő intézi, mert aztán kisszatyorba kell vinnem darabokban, mert nem tudom majd összerakni?
hátőőőő... világos hab az még semmit nem jelent... lehet, hogy az olaj habosodik.
vizet meg nem fogod látni, mert az olaj könnyebb a víznél.
a vizet max olajcserénél veszed észre, vagy akkor, ha az egész belekerül az olajteknőbe :)
Nem az igazi, az tény, de nem kell beszarni, lehet hogy a hosszú állás alatt egy kis nedvesség jutott be és az habosodott fel. Azért jó alaposan átnézni a gépet!
Ha a hátsó doboz gyári, akkor ki kellene próbálni, hogy passzol-e az oldaldoboz tartóra. Ha igen, akkor valószínűleg gyári dobozokhoz való az is, nem? Legalábbis a GIVI, KAPPA, Nonfango stb. tartók és dobozok tekintetében nincs különbség a hátsó és az oldaldobozok felfogatása között (már ha azonos a system: Monokey vagy Monolock). De ez csak egy ötlet, a gyári cuccokkal nincs konkrét tapasztalatom.
A vízhőfok 77 szokott lenni menet közben, szóval ez a normális üzemhőfok. Én is 100 kg vagyok és a legkeményebben használom a rugót. Tekerd oda és érezni fogod a különbséget.
Üdv!