Ezt részben osztom. A 750 RC36-nak a gyári fékrendszere nem a legtutibb (bár bőven elegendő a motorhoz), de teszem hozzá, ha kicseréli az ember a csúszkákat, hogy ne lötyögjön a nyereg, drasztikusan feljavul a fék hatásfoka!
Nem értem miért lenne jobb a féktávja gsx-r nél amikor a vfrt tolja előre a súlya!?+ a te GSX-R-nek sokkal komolyabb a fékje mint a VFR-é!Nemhiába van az új CBR1000RR is ilyen fék manapság,a Honda cég nem buta!Amúgy nekem is bejön a VFR nagyon bár kinézetre és kényelemre nem!Kényelemre a szolgálati FJR1200mnek nincs ellenfele még az új BMW sem"igaz 200-300km után kicsit érezni a kemény futóművét"!Viszont nekem a régi 92'es VFR 750 van,az utána jövő 800ak már nem jönnek be pedig mentem minddel és az 1200hez is volt szerencsém
Amúgy miért megy jobban a karbis 750 mint a injektoros 800ak?
Igen, azt már megtapasztaltam, hogy 3 ezer alatt nem szeret lenni, ezt a tudtomra is adta, onnantól erre figyeltem. Fék eszméletlen jó rajta és a kuplung meg a váltó is olyan, mint a vaj. :D
más...tartsd 3000 felett a fordulatot, a viffer nem megy el alapjáraton! A súlyát megszokod, de nyomatékosabb mint a kis cibere és a hangja is férfiasabb
Mivel nem csuklóból tartod magadat hanem csípőből persze, hogy kényelmesebb, az ülés is párnázottabb, szélesebb, de azért van súlya, 240 kg-al kell dolgozni, de aki könnyebb vasat akar a kanyarokban terelgetni az vegyen 600-as pöcsköszörűt vagy szuperlotyót mert oda az való, nekünk meg a végtelen országút
Az idei első bemelegítés! Elsőre nem is olyan rossz. Nagyon kezelhető a VFR nem is gondoltam volna hogy ilyen élményt nyújt! Egy R1 és egy GSXR 1000 után, nekem a VFR viszi a pálmát! : Nekem kezelhetőbbnek tűnik szerintem a magasabb súlypont miatt könnyebben dönthető átbillenthető valamint féktávok rövidebbek a nagyobb motorfék végett, illetve nyomatékosabb alacsony fordulaton. Futóműve sokkal lágyabb és biztonságosabb érzést nyújt mint pl az alapból kemény pattogós Gsxr leglágyabb fokozaton...Igaz nem pályán próbáltam hanem a Bükkben de oda ink ez való. Illetve ezekre a magyar utakra a legtökéletesebb választás. Szerintem pályán is megállná a helyét, egyáltalán nem öregeknek való túra motor lehet ezzel dinamikusan is motorozni!Nem beszélve arról hogy 30 perc után nem fáj a csuklód a térded a mindened nem fakírkodsz./ még nem reumáról beszélek/. Örülök hogy csatlakoztam hozzátok! Üdv mindenkinek: Laci Ui: ja és okoskodni sem akartam csak gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat.
szerintem ez teljesen normális az enyém is pikkpakk fent van 106 fokon városban és csak ezután kapcsol a venti, sokáig azt hittem nem is működik a ventillátor, pedig mükszik de csak 106 foknál kapcsol be. Szerintem ez a v4 miatt van, elég nagy zsufi és a két hátsó henger höterhelése eleve nagyobb mint az elsőké. de majd a szakik kijavítanak ha tévednék :)
Hi! Köszönöm a tanácsokat! Akkor valószínű a túra gumit fogom választani! Mondjuk én ink "fektetni" szeretem a vasat, de sztem bírja a túra gumi is...! :) Ma voltam igazából az idén kint normálisan motorozni, nagyon kezelhető és szuper a gép, annyit nehezményeztem rajta hogy a városban eléggé melegszik 104 re hamar felugrik a hőfok, utána vissza hűl tempónál de mi lesz nyáron! Mindenkinek ilyen vagy az enyémmel van vmi gixer... kiegyenlítőben jó a hűtő víz szint!És a termosztát is nyit sztem... Szerintetek?
Sok balesetmentes kilómétert vele.....!