Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nem tudom eladjam -e vagy sem...Még nem száradt meg a tinta a forgalmiban.....Én is Olaszból vettem az enyém...most helyeztem forgalomba...Na ..meg az enyém egy kicsit karcos...látszik, hogy használták...
Az előző motorom nekem is 2003-as volt....
2003-as egy átmenet a 02' és 04' között...A 2002-esen még van világításkapcsoló......a 2003-ason már nincs...de még nincs rajta vészvillogó mint a 204-esen..Ilyen volt az enyém is....
Tehát biztos 2003-as a motor...Ha a kuplungod nem csúszik...akkor nem kell cserélni....Meg kell szokni ezt a fajta kuplungot...
Igen...lehet..a kuplung kart , hogy milyen messze legyen a kormánycsutkától..( kinek mekkora tenyere, ujjai vannak)Úgyanígy a fékkaron is...De magán a kuplungon nem...
üdv
az üléspúp már nem aktuális, de a plexi viszont érdekelne, tudnál képet küldeni róla?
lehet rajta állítani, a kar mögött van egy tekerő.
de szééééép, én is ilyet keresek.

a forgalmiban 2003, az olasz papírokban 2003.12 hó szerepel mint gyártási idő. első forgalomba helyezés 2004.02.
Említette, hogy csak nem rég hirdeti ennyiért, előtte az általad írt összegért volt fent a neten.
Én a kipufogón nem láttam semmi ilyesmit, pedig azt is vizslattam rendesen. Lehet, hogy csak a fénykép sikerült rosszul.
Világításkapcsoló ezen sincs, viszont nincs helyette vészvillogó.
Nekem speciel 2 ismerősöm is van akik leszedték az összes emblémát, jelzést az autójukról, hogy úgy sokkal szebb.
Számomra talán még elfogadható magyarázat lenne, hacsak nincs a lakkozás alatt.
Alkudni már nem nagyon tudok eddig 960-nál járunk, talán még egy 10e enged.
Egyébként a fickó nagyon szimpatikus rendes fazonnak tűnik, minden hibájára felhívta a figyelmemet, látszik rajta, hogy nem akar átverni. A motor október óta van nála, ez az első motorja, a jogsiját nyáron szerezte, megvette, és rájött, hogy ez neki nagy, nem nagyon ér le a lába. Ez volt az oka, hogy feldőlt vele álló helyzetben, aminek a nyoma látszik is egy picit az indexnél.
1 tulajos volt mikor hozzá került, rengeteg számlát mutatott, hogy mikor volt olajcsere, új yuasa akku, stb.
Látszik a motoron, hogy az első tulaj is gondos volt..
Mellékeltem egy képet, ahol lehet látni, hogy nincs világításkapcsoló, viszont nincs elakadásjelző.
Ha a kerék fekete azaz 2003-as akkor miért nincs világításkapcsoló?
Ha esetleg mégis cserés lenne a kuplung, vagyon mennyi lehet hozzá a cucc? létezik, hogy csak 15000 a szett ? http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
A gyári mennyi lehet?

Köszönöm szépen, hogy foglalkozol velem....... Ha 1x lesz egy ilyen mocim, meghívlak egy alkoholmentes sörre

Gondolom a Tiéd nem eladó?!?!?
Vele még az ősszel kommunikáltam volna.....de meg sem hallgatta a telefonban a mondanivalómat, mik az aggályaim( még akkor nem volt motorom ...és még akkor 1.1M körül hírdette..)
Szerintem 2004 előtti a motor.....A kipufogó ( régebbi hírdetésben volt egy teljes hátsó kép) nem szimetrikus, az egyik szára beljebb állt és egy kicsit mintha el lett volna csavarodva...Felnik 2004-től ezüst színű....Nincs világításkapcsoló ( gyújtással megy a világítás).....helyette vészvillogó van.Nagyon furcsa, hogy a tankon kívül nincs egy darab matrica sem..Az ilyet az ember nem szokta csak úgy lekapargatni...mert nem tetszik.
A kuplung álltalában kint szokott fogni..az előző nekem is olyen volt..ha nem csúszik akkor nem kell vele foglakozni, csak megszokni...
Halandzsázott nekem is , hogy azért feketék még a felnik , mert 2003-as év végi összeszerelés biztos.....
Az enyém 2004-es ( 03.08 . van a fékcsóvekben)....de az enyém biztos 2004-es
Vagy nem is foglakoznék vele vagy JÓÓÓ sokat alkudnék...
ha érdekel, csináltam róla néhány képet, elküldhetem mailban...
mennyi lehet a kuplung csere?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-7566505

majdnem
teljesen fel kell engedni a kart és csak akkor indul a gép.
szerintem nem volt fényezve 1ik elem sem, már amennyire én meg tudom állapítani, viszont furcsa, hogy nincsenek rajta a matricák.
a 3d vfr felirat megvan az ülés alatt.
nagyon patika a gép, mentem vele rendesen húztam is neki és nem csúszott a kuplung, gyönyörűen fut , siklik. nagyon jó tip-top a gép.
egy pici karc van az index alatt, mert eldőlt a tulaj.
Szia!
Szerinted ki az az idióta ( már elnézést a tulajtól) aki a gyári matricát lekapargatja...mert nem tetszik neki..Egyébként nem tudom , hogy lakkozva van-e gyárilag vagy sem..A sárvédőn szerintem matrica...de nem veszek rá mérget..
Kuplungon nem lehet állítani....Csúszik a kuplung vagy csak érzésre kint fog?
Egy piros Vtec -ről van szó....? Hol van hírdetve....? Ha igen akkor 1-2 dolgot mondok róla..
Enyémben(03-as Vtec) 39.500 km van,és semmi gondom a kuplunggal .
Esetleg lehet állítani a kuplungon? Az vele a baj, hogy nagyon fent fog , majdnem teljesen fel kell engedni a kart.... 40e km. van benne.
2004es gépet mennyiből lehet megkuplungozni?
milyen márkát érdemes venni?
Sziasztok!

Az első sárvédőn lévő feliratot (dual brake system, vagy valami ilyesmi)
szerintetek le lehet kapargatni, vagy az a lakk alatt van?
Azért érdekel, mert néztem 1 masinát és a fickó azt állítja, hogy azért nincs rajta, mert neki nem tetszett és lekaparta....
Köszönjük! :)
Köszi
Köszi Apukém!
Lánc megtakarítva , szűrők és olaj lecserélve....Lassan jöhet a szezon....!
Isten éltesse a ZOLTÁNOKAT...!
Légszűrő tiszta. Úszóházban megfelelő a benzinszint. A kompresszió megfelelő, azt is ellenőriztük. Van egy nagyon ügyes szerelő barátom, vele szórakozunk a mocin. Biztosan valami apróságról van szó, de sajnos nem bírunk rájönni.
Új gyertyák vannak benne, szépen adja a szikrát is. Karbiszinkron megvolt, remekül duruzsol a gép! A benzinszűrő rendben van, a benzinpumpával volt gond, de rendbe hoztuk azt is. Leégett a pumpát működtető érintkezés. Már új van rajta, minden jól működik. Melegen pöccre indul a motor, de hidegen szinte lehetetlen elindítani. A karbi tisztítása is megvolt, ultrahangos füdőt kapott. Mintha új lenne! :)
Ez is igaz!
Ezeket el si felejtettem. De a szinkronizálást csak akkor csináld magad, ha érted hogy mit miért kell tekergetni a karbin, mert el lehet keveredni rendesen.
Hali!
Légszűrő tiszta? Biztos elég a szikra és jókor adja le? Ha túl sok a benya nézd meg a szivató (hidegindító) jól működik-e, vagy a benzinszint megfelelő-e az úszóházban. Ha a tűszelepek nem zárnak jól akkor is sok mehet be. Ha a komresszióval vannak bajok akkor is nehezen indulhat és a sok próbálkozástól tűnhet úgy is hogy sokat kap. Hidegen és melegen is nehezen indul? Ha sportlégszűrő van benne és a kipuf is nyitott de nem fúvókázták utána akkor elszegényedhet annyira a keverék, hogy nem robban be, csak mikor már felgyülemlik a hengerekben annyi benzin ami már elég a gyulladáshoz. Jó játék lesz, de valszeg valami kis hülyeség okozza. Az egyszerübb dolgokat próbáld ki, ha nem jutsz dülőre , inkább vidd el egy szakihoz nehogy elbarmolj valamit mert az sokba kerülhet.
Csórikám látott már szebb napokat is.
Amit leírtál, az lehet kismillió dolog miatt. Lehet gyújtótrafó hiba, gyertya hiba, karbi, etc. Szerintem menj sorba. Új gyertyát bele, de csak olyat, amit a szerelési könyv is ír. Utána nézzétek meg szépen, hogy van-e szikra rendesen. (gondolom ez megy:) kiveszed a gyertyát, letesteled valahol és kicsit ráindítasz. Utána üzemanyag ellátás. Illik az üzemanyagszűrőt is megnézni (bal farokidom mögött), valamint egy alapos karbi pucolás és szinrkon. Szinkronnál ajánlom a szerelési könyv alapján elvégezni, vagy sosem fog jól járni
A karbiszinkron szívás, mert járó motornál kell szó szerint csuklóig elmerülni a blokk felett.
A válság nagy úr. Meg minek ha nem használom. Csak adták anno a motorral együtt, de mivel 90%-ban utassal megyek így feleslegesen porosodik a polctetőn.