Akkor ez egy "felejtős" történet.....Legalább is én sem foglalkoznék vele...!
Csak ezüst szin jön számításba..?Vagy bár milyen jó lenne ami szép és jó?
Ne add fel ilyen könnyen...Tavaly márciusban adtam el az Fi-met....és csak május közepén tudtam venni Vtec-et TÖRELEM..
Messziről kerüld el akinek nincsen a nevén, hitel van rajta, nincsen a kezében a törzskönyv és a forgalmi. Bármelyik ezek közül csak megkeseríti az életedet. És mielőtt megveszed az eladóval közösen menjél el bevizsgáltatni és ha ott oké, akkor rendben van.
Már beszéltem ennek a motornak a tulajával telefonon, de nem sok mindent tudtam meg a motorról, elég zavaros volt a fickó.
Persze makulátlan, meg valós km.........
Aztán végül kinyögte, hogy már volt a motorral perec, és a nyomai is láthatóak. Nyíregyházán van a motor, de nincs rendszáma, se törzskönyve, mert a NAV lefoglalta a gépet.
Képeket ígért max. hétfőre, addig még van 1 nap.
Lehet, hogy más típus után kéne néznem?!?!
Kezdek kételkedni benne, hogy ebben a szezonban lesz egy ilyen motorom. :(
Az én Vtec-em Olaszból származik.
Itthon én vagyok a 2. Magyar tulaja,de szerencsére nincs lelakva
Nyílván kell szerencse is hozzá,de a vásárlás előtt kétszer is körbenéztem a bringát..A volt tulaja szólt rám,hogy hajoljak alá,és nézzem meg a motor és alvázszámot . Szóval egy igazán korrekt emberkétől van,ami elég ritka manapság.
Sajnos az Olaszból érkező motorok elég rozsdásak, lepukkantak.....Használják őket és mikor már költeni kellene rá ...akkor továbbadják.
Mondjuk vannak kivételek....de nem sok....Az első VFR -t amit vettem az szinte patika volt....,a mostani meg le ven lakva ..pedig ez 6 évvel fiatalabb is ..
Más irányba nem néztél...?
Ez egy kicsit drágább , meg nagyon gyanus a kilóméter szám....de azért egy telefont megérne....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-7586
308
Talán ha nem max egy év járna a tekergetésért akkor lenne értelme az egésznek. És mivel ez a büntetés max felső határa, soha nem fog kapni semmi mást max pénzbüntetést. Azt sem értem, minek kellett tavaly ezt az "új bcs"-t berakni a BTK-ba.....egyszerű csalás és kész..persze annak nem 1 év a felső határa, mert ott értékhez van kötve a büntetési tétel. Magyarul, megint a faxxopót vldi a magyar jog mint szinte mindenhol......magyarország én így szeretlek. ( a kisbetű nem véletlen)
Erre van egy sztorim.
Cimborám itt lakik nem tőlem nem messze Melbourne-ben.
Nagy autófan a srác, pár hete feltöltött egy hirdetés fényképét faszbúkra, amiben egy srác 228ezerrel hirdeti a verdáját.
"Ez az ami Magyarországon sose fog megtörténni" címet adta neki.
Kommentek között jött egy ausztrál srác, és megkérdezte, hogy -"Magyarországon nem hirdetnek autókat?!"
-"De hirdetnek , csak ott csodaszámba megy a 200ezer."
-"Mi abban a csoda? A Pajeromban 480ezer van, és hibátlan"
beírtam: "200ezer a csoda? Már a 100ezer is science-fiction."
-"De miért? Nem mennek el 200ezret? Milyen autók azok?"
Háááát semmi jó.
Hétfőn lementem Pécsre megnézni, bár ne tettem volna.
Akivel beszéltem telefonon, csak a végén jött oda, amikor már menni akartam haza, addig egy fiatal lány mutatta meg nekem a "motort".
Ahhoz képest, hogy nem volt több a lány 23-nál, nagyon értette a dolgát, egész sok mindent tudott a motorokról.
Ahhoz képest, hogy gyári állapot, meg patika, jó gumik, jó fékek stb..
A láncos képeket látta mindenki, arról nem is írok semmit, a képek magukért beszélnek.
Hátsó gumi kb. kuka.
Első betétek majdnem vason.
Jobb eleje fényezve, megfolyva a lakk.
Első teló porvédők rommá repedve, szakadva.
Ülés szakadt.
Az motorolaj kémlelő nyíláson belül valami érdekes fehéres folyékony trutyi. Az olaj minimumnál volt és fölötte volt ez a massza.
Az első indexeket megmozgatva kotyogtak a helyükön.
Nagyon sokat állhatott utcán, mert az összes fém alkatrészen megjelentek rozsda vagy oxidáció nyomai.
Mind a két lábtartón a gumi vége letörve.
Még az elején amikor nem néztem, hogy volt e fényezve, meg a motorolajas dolgot, úgy voltam vele, hogy a többi annyira nem gáz, csak költeni kell rá , talán ha enged az árból esetleg megtudunk állapodni.
Adtam egy kis zsetont a lánynak a próbakörre, és start.
A kuplung az utolsó 1cm-en fogott, azt hittem először, hogy nincs sebességbe.
Kb. ezek voltak, amiket én észrevettem a gépen.
Ez volt egy 2004 es VFR 800. Az eladó szerint makulátlan állapotú, soha nem volt sérülve, eldőlve, minden hibátlan rajta. 23000km-el.
kb ennyi volt a pécsi story.
A bónusz a nap végére; telefon, eladták a garázst, ahol tartottam a motorjaimat.
Így se garázs, se motor. :(
Már mindjárt március
A minap vettem egy vtec ülést azzal a nem titkolt szándékkal, hogy saját igényeim szerint csináltatok belőle egy komfortülést, a gyárit meg szeretném tartani gyárinak.
Na-mármost amit sikerült beszereznem, túl jónak és szépnek tartom ahhoz, hogy szétkaszabolják, így gondoltam felajánlom egy sima Vtec ülésért plusz egy kevéske kis kp-ért. Hátha valakinek megtetszik.
Ez már alapból komfortülés, deréktámaszos. Zselé betét van-e benne, nem tudom. Akinek piros Vtec-je van esetleg jó lehet neki.
Egy kissebb sérülés van rajta, de ez igazából képen nem is látszik. Az utas ülőfelület végén van néhány pötty, ami gyanítom a fel és levételtől lehet (hátsó doboztartós motoron lehetett), de szerintem a bőr alatt levő vízzáró réteg nem sérült.
Sziasztok! Akkumlátort kellene vennem Vtech 2002 es hez.... Vartából melyik tipu saz méreteiket tudjátok... nem vok otthon h megmérjem tudnátok segíteni köszi! http://motor-akkumulator.aruke...
Csak ezüst szin jön számításba..?Vagy bár milyen jó lenne ami szép és jó?
Ne add fel ilyen könnyen...Tavaly márciusban adtam el az Fi-met....és csak május közepén tudtam venni Vtec-et TÖRELEM..
Persze makulátlan, meg valós km.........
Aztán végül kinyögte, hogy már volt a motorral perec, és a nyomai is láthatóak. Nyíregyházán van a motor, de nincs rendszáma, se törzskönyve, mert a NAV lefoglalta a gépet.
Képeket ígért max. hétfőre, addig még van 1 nap.
Lehet, hogy más típus után kéne néznem?!?!
Kezdek kételkedni benne, hogy ebben a szezonban lesz egy ilyen motorom. :(
Itthon én vagyok a 2. Magyar tulaja,de szerencsére nincs lelakva
Nyílván kell szerencse is hozzá,de a vásárlás előtt kétszer is körbenéztem a bringát..A volt tulaja szólt rám,hogy hajoljak alá,és nézzem meg a motor és alvázszámot . Szóval egy igazán korrekt emberkétől van,ami elég ritka manapság.
Mondjuk vannak kivételek....de nem sok....Az első VFR -t amit vettem az szinte patika volt....,a mostani meg le ven lakva ..pedig ez 6 évvel fiatalabb is ..
Más irányba nem néztél...?
Ez egy kicsit drágább , meg nagyon gyanus a kilóméter szám....de azért egy telefont megérne....
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-7586
308
Cimborám itt lakik nem tőlem nem messze Melbourne-ben.
Nagy autófan a srác, pár hete feltöltött egy hirdetés fényképét faszbúkra, amiben egy srác 228ezerrel hirdeti a verdáját.
"Ez az ami Magyarországon sose fog megtörténni" címet adta neki.
Kommentek között jött egy ausztrál srác, és megkérdezte, hogy -"Magyarországon nem hirdetnek autókat?!"
-"De hirdetnek , csak ott csodaszámba megy a 200ezer."
-"Mi abban a csoda? A Pajeromban 480ezer van, és hibátlan"
beírtam: "200ezer a csoda? Már a 100ezer is science-fiction."
-"De miért? Nem mennek el 200ezret? Milyen autók azok?"
A srác kajak nem értette min röhögünk...
Hétfőn lementem Pécsre megnézni, bár ne tettem volna.
Akivel beszéltem telefonon, csak a végén jött oda, amikor már menni akartam haza, addig egy fiatal lány mutatta meg nekem a "motort".
Ahhoz képest, hogy nem volt több a lány 23-nál, nagyon értette a dolgát, egész sok mindent tudott a motorokról.
Ahhoz képest, hogy gyári állapot, meg patika, jó gumik, jó fékek stb..
A láncos képeket látta mindenki, arról nem is írok semmit, a képek magukért beszélnek.
Hátsó gumi kb. kuka.
Első betétek majdnem vason.
Jobb eleje fényezve, megfolyva a lakk.
Első teló porvédők rommá repedve, szakadva.
Ülés szakadt.
Az motorolaj kémlelő nyíláson belül valami érdekes fehéres folyékony trutyi. Az olaj minimumnál volt és fölötte volt ez a massza.
Az első indexeket megmozgatva kotyogtak a helyükön.
Nagyon sokat állhatott utcán, mert az összes fém alkatrészen megjelentek rozsda vagy oxidáció nyomai.
Mind a két lábtartón a gumi vége letörve.
Még az elején amikor nem néztem, hogy volt e fényezve, meg a motorolajas dolgot, úgy voltam vele, hogy a többi annyira nem gáz, csak költeni kell rá , talán ha enged az árból esetleg megtudunk állapodni.
Adtam egy kis zsetont a lánynak a próbakörre, és start.
A kuplung az utolsó 1cm-en fogott, azt hittem először, hogy nincs sebességbe.
Kb. ezek voltak, amiket én észrevettem a gépen.
Ez volt egy 2004 es VFR 800. Az eladó szerint makulátlan állapotú, soha nem volt sérülve, eldőlve, minden hibátlan rajta. 23000km-el.
kb ennyi volt a pécsi story.
A bónusz a nap végére; telefon, eladták a garázst, ahol tartottam a motorjaimat.
Így se garázs, se motor. :(
Már mindjárt március
Mi a helyzet motorvásárlás -ügyben....?
A minap vettem egy vtec ülést azzal a nem titkolt szándékkal, hogy saját igényeim szerint csináltatok belőle egy komfortülést, a gyárit meg szeretném tartani gyárinak.
Na-mármost amit sikerült beszereznem, túl jónak és szépnek tartom ahhoz, hogy szétkaszabolják, így gondoltam felajánlom egy sima Vtec ülésért plusz egy kevéske kis kp-ért. Hátha valakinek megtetszik.
Ez már alapból komfortülés, deréktámaszos. Zselé betét van-e benne, nem tudom. Akinek piros Vtec-je van esetleg jó lehet neki.
Egy kissebb sérülés van rajta, de ez igazából képen nem is látszik. Az utas ülőfelület végén van néhány pötty, ami gyanítom a fel és levételtől lehet (hátsó doboztartós motoron lehetett), de szerintem a bőr alatt levő vízzáró réteg nem sérült.
Pár kép:
Van egy eladó BOS karbon, idom alatti kipufogóm összekötő csővel, RC46-ra. Akit érdekel,
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
http://motor-akkumulator.aruke...
akkor meg?
vagy vegyél fogaskerekest, azzal sose lesz ilyen bajod...
és még olcsóbb is.