az összes ilyen,amikor vált a vezérlés,ez szar gumikkal,csúszos aszfalton vicces tud lenni
de nem kell túlparázni,férfiasan kell kezelni a gázt,húzni rendesen a váltás körül...
amúgy nekem életem legjobb motorja a vtec,pedig volt egy-két komoly masinám már,amik hiába voltak 60-80 le-vel erősebbek ennél,fele ilyen jól nem lehetett őket motorozni!
jaja,voltak ilyen marketing dumák,hogy 2006-tól finomítottak a vtec-en,hogy ne rántson váltáskor....
pedig ugyanolyan:el kell dönteni,hogy szüttyögni akarunk,a váltás előtt 6.-ban 145 km/h-val lehet menni,vagy rugatjuk neki.Ha rendesen gyorsítasz(full gáz,9000-nél váltás),akkor nem ránt.
Akkor szar,ha 1/5-öd gázállásnál éred el a határt,akkor basz egyet
segítek az ára
nem tudom, hogy mennyire tartják ezek a vasak az árukat, de én max 2-3 évig szoktam használni egy motort, és nem szeretnék rajta sokat bukni.
itt egyébként azt írták, hogy 2006tól a spoilert is átszabták... én nézegettem fotókat, de nem találtam változtatást. :/ http://motorteszt.com/site/ind...
ez itt a reklám helye
szép szép, meg a hangja is bitang, de én már a 2004 es gépen is gondolkozom... picit korosnak tartom :/
viszont nekem ezek tetszenek, de csak annyi zsetonom van, hogy max. 2004 est tudnám megvenni + papírozni.
Lehet,hogy megválnék a motoromtól,2002-es vtec,1 gazdás,magyarosrszági,26000 km-el,szervízkönyves,karcmentes,laser extreme rendszerrel(újonnan lett felszerelve rá)+a gyári 0km-es kipuffal,szivargyújtóajzat,üléspúp stb. vfr800
természetesen ez nem a 8 kilós kategória
hirdetni nem hirdetem sehol,ha valakit komolyan érdekel,keressen meg
Ő
lenne az!
kaptam még 15 képet, de azt max. e-mailban tudnám elküldeni.
Azt mondta, a fickó, hogyha találok rajta hibát, akkor ingyen elvihetem, erre küldött fotókat és az ülésen van egy pici szakadás :)
Elég messze van, kb 20e ft lenne, az hogy csak megnézzem.
ez a másik, ettől a sráctól már vettem motort, Ő nagyon megbízható, csak makulátlan motorokat szokott hozni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_garacialis
.uj_idomos-7593456
Köszönöm a választ!
Akkor ezek szerint ha nincs matrica, akkor kérdéses marad, hogy mennyit lehet még feszíteni a láncon.
Gondolom nem olcsó a lánc szett ?!?!
"Hétköznapi" körülmények között nem igazán ÉSZREVEHETŐ......Ezzel nem azt akarom mondani, hogy egyáltalán nem is lehet észrevenni....
Azt, meg hogy emiatt esett el az "ismerősöd"...?
Hogy hány lóerő a különbség....hát azt nem tudom........Van olyan túra, hogy szinte el se éred azt a fordulatszámot ahol dolgozik a + 2 szelep...
Arra ügyelj...
2004-től már nincs matrica az oldalidomon....,"dombormintás" VFR felirat van az oldalidomon..ami már nem lóg át a fejidomra.....a felni ezüst színű..nincs külön világításkapcsoló..Ha jól emlékszem nem csinál tesztet a műszerfal....
esetleg tegyél fel egy fotót vagy linkeld be a hirdetést a kiszemelt motorról..
Ennél pontosabban leírva még nem láttam máshol a V-Tec szelepvezérlés gyakorlati tapasztalatait (más tesztekben 2-3 sort írnak róla csak): http://www.hondavfrclub.hu/tip...
Ha a lánc így viselkedik pl., akkor cserés: http://www.youtube.com/watch?v...
Állítani így lehet rajta: http://www.youtube.com/watch?v...
Ha a lánc lóg és már nem tudsz feszíteni rajta akkor is nyilvánvalóan csere. Jelölés talán van a láncvédőn matrica formájában, de az általában lehullik egy idő után (ebben azért nem vagyok biztos).
Gyertyából úgy tudom nem kötelező az irídiumos, de sokan azt raknak bele, mert 2x tovább bírja elvileg. Egyébként 20 ezer körül beszerezhető E-bay-ről a 4 db.
A 2002, 2003 évjáratoknál előfordult a vezérműlánc feszítő hibája, így ha még az eredeti van benne érdemes figyelni, hogy jön-e ciripelés a blokkból. Korábbi vfr -eknél a fesszabályozó is típushiba volt, úgy tudom a V-tec-eket ez már nem érinti. Egyébként vásárláskor ugyanarra kell figyelni mint a többi motornál. Még esetleg annyi, hogy került Európába néhány amerikai piacra szánt, azokat a mérföldben és fahrenheitben mérő műszeregységről, és adott esetben az Interceptor feliratokról lehet megismerni, valamint nincs bennük H.I.S.S. indításgátló.
A V-tec-nél még esetleg érdemes megemlíteni, hogy egyes szerelők nem szeretik vállalni, mert időigényes a szervize, és kissé el is tér a szokásostól, emiatt ha vállalják is akkor is drágább mint egyéb motorok.
Nekem Fi-m van, de igyekeztem nem ökörséget írni a V-Tec-ről, ha mégis sikerült majd a hozzáértők kijavítanak.
Sziasztok! Ha eladom a hornetem, remélhetőleg motorvásárlás előtt fogok állni és szóba jöhet a VFR800 is, ha belefér majd a keretbe.
Olyan kérdésem lenne, hogy nektek mik a tapasztalataitok a VTEC vezérléssel? Gondolok itt pl kanyarban, ha be van döntve a motor, mennyire hat ki a kanyarodásra, azért kérdezem, mert tágabb ismeretségi körben volt már olyan, aki eldobta kanyarodáskor...
Ill. mennyi a két fokozat közti lóerő különbség kb? 80-110le - vagy hogy kell ezt elképzelni - bocs a hülye kérdésekért, de még vtec-es autóval se mentem, nem hogy motorral....
Köszi előre is a válaszokat!
Sziasztok VFR-barátok.Már egy ideje meg van az én drágám,és imádom is.De nem rég egy beszélgetés után bizonytalanságban maradtam ami azóta sem hagy nyugodni.Szóval a vasam Honda VFR800 V-tech, 2002-es. Ez Interceptor,vagy nem Interceptor?
Most vagyok VFR800 2004 vásárlás előtt, és szeretnék tanácsot kérni.
Hogyan tudom megnézni, hogy a láncon még mennyit lehet feszíteni, van valahol valami jelölés?
Tényleg csak irídiumos gyertyát lehet beletenni, ami közel 50e.?
Még nem volt V4 es motorom, se olyan amelyiknek ilyen hátsó villája van.
Mikre érdemes odafigyelni?
Az normális, hogy a műszerek a gyújtás ráadásánál nem csinálnak tesztet?
Előre is köszi.
Üdv.
Zoli
de nem kell túlparázni,férfiasan kell kezelni a gázt,húzni rendesen a váltás körül...
amúgy nekem életem legjobb motorja a vtec,pedig volt egy-két komoly masinám már,amik hiába voltak 60-80 le-vel erősebbek ennél,fele ilyen jól nem lehetett őket motorozni!
Régen volt egy Vti-m, azóta vagyon Honda párti. Ott aztán volt 5500- nál meglepi.
köszönöm szépen az infókat.
pedig ugyanolyan:el kell dönteni,hogy szüttyögni akarunk,a váltás előtt 6.-ban 145 km/h-val lehet menni,vagy rugatjuk neki.Ha rendesen gyorsítasz(full gáz,9000-nél váltás),akkor nem ránt.
Akkor szar,ha 1/5-öd gázállásnál éred el a határt,akkor basz egyet
nem tudom, hogy mennyire tartják ezek a vasak az árukat, de én max 2-3 évig szoktam használni egy motort, és nem szeretnék rajta sokat bukni.
itt egyébként azt írták, hogy 2006tól a spoilert is átszabták... én nézegettem fotókat, de nem találtam változtatást. :/
http://motorteszt.com/site/ind...
ez itt a reklám helye
szép szép, meg a hangja is bitang, de én már a 2004 es gépen is gondolkozom... picit korosnak tartom :/
viszont nekem ezek tetszenek, de csak annyi zsetonom van, hogy max. 2004 est tudnám megvenni + papírozni.
vfr800
természetesen ez nem a 8 kilós kategória
hirdetni nem hirdetem sehol,ha valakit komolyan érdekel,keressen meg
Ő
lenne az!
kaptam még 15 képet, de azt max. e-mailban tudnám elküldeni.
Azt mondta, a fickó, hogyha találok rajta hibát, akkor ingyen elvihetem, erre küldött fotókat és az ülésen van egy pici szakadás :)
Elég messze van, kb 20e ft lenne, az hogy csak megnézzem.
ez a másik, ettől a sráctól már vettem motort, Ő nagyon megbízható, csak makulátlan motorokat szokott hozni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_garacialis
.uj_idomos-7593456
Akkor ezek szerint ha nincs matrica, akkor kérdéses marad, hogy mennyit lehet még feszíteni a láncon.
Gondolom nem olcsó a lánc szett ?!?!
Azt, meg hogy emiatt esett el az "ismerősöd"...?
Hogy hány lóerő a különbség....hát azt nem tudom........Van olyan túra, hogy szinte el se éred azt a fordulatszámot ahol dolgozik a + 2 szelep...
2004-től már nincs matrica az oldalidomon....,"dombormintás" VFR felirat van az oldalidomon..ami már nem lóg át a fejidomra.....a felni ezüst színű..nincs külön világításkapcsoló..Ha jól emlékszem nem csinál tesztet a műszerfal....
esetleg tegyél fel egy fotót vagy linkeld be a hirdetést a kiszemelt motorról..
http://www.hondavfrclub.hu/tip...
http://www.youtube.com/watch?v...
Állítani így lehet rajta:
http://www.youtube.com/watch?v...
Ha a lánc lóg és már nem tudsz feszíteni rajta akkor is nyilvánvalóan csere. Jelölés talán van a láncvédőn matrica formájában, de az általában lehullik egy idő után (ebben azért nem vagyok biztos).
Gyertyából úgy tudom nem kötelező az irídiumos, de sokan azt raknak bele, mert 2x tovább bírja elvileg. Egyébként 20 ezer körül beszerezhető E-bay-ről a 4 db.
A 2002, 2003 évjáratoknál előfordult a vezérműlánc feszítő hibája, így ha még az eredeti van benne érdemes figyelni, hogy jön-e ciripelés a blokkból. Korábbi vfr -eknél a fesszabályozó is típushiba volt, úgy tudom a V-tec-eket ez már nem érinti. Egyébként vásárláskor ugyanarra kell figyelni mint a többi motornál. Még esetleg annyi, hogy került Európába néhány amerikai piacra szánt, azokat a mérföldben és fahrenheitben mérő műszeregységről, és adott esetben az Interceptor feliratokról lehet megismerni, valamint nincs bennük H.I.S.S. indításgátló.
A V-tec-nél még esetleg érdemes megemlíteni, hogy egyes szerelők nem szeretik vállalni, mert időigényes a szervize, és kissé el is tér a szokásostól, emiatt ha vállalják is akkor is drágább mint egyéb motorok.
Nekem Fi-m van, de igyekeztem nem ökörséget írni a V-Tec-ről, ha mégis sikerült majd a hozzáértők kijavítanak.
Olyan kérdésem lenne, hogy nektek mik a tapasztalataitok a VTEC vezérléssel? Gondolok itt pl kanyarban, ha be van döntve a motor, mennyire hat ki a kanyarodásra, azért kérdezem, mert tágabb ismeretségi körben volt már olyan, aki eldobta kanyarodáskor...
Ill. mennyi a két fokozat közti lóerő különbség kb? 80-110le - vagy hogy kell ezt elképzelni - bocs a hülye kérdésekért, de még vtec-es autóval se mentem, nem hogy motorral....
Köszi előre is a válaszokat!
A há betűt csak ezek rakták hozzá ! http://youtu.be/g9dcf0c8XoA :D
Most vagyok VFR800 2004 vásárlás előtt, és szeretnék tanácsot kérni.
Hogyan tudom megnézni, hogy a láncon még mennyit lehet feszíteni, van valahol valami jelölés?
Tényleg csak irídiumos gyertyát lehet beletenni, ami közel 50e.?
Még nem volt V4 es motorom, se olyan amelyiknek ilyen hátsó villája van.
Mikre érdemes odafigyelni?
Az normális, hogy a műszerek a gyújtás ráadásánál nem csinálnak tesztet?
Előre is köszi.
Üdv.
Zoli