Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Ha vkit esetleg érdekelne egy gyári ,vadi új üléspúp harmadárért !

http://aprod.hu/hirdetes/honda...
üdv

még megvan, dobj egy mailt, mert nem látom semmi elérhetőségedet

kovacsbalazs86 kukac gmail pont com
B verzió eladásnál 100e km felett járna, és én ebben az esetben nem attól tartanék, hogy kevesebbért vinnék el, hanem attól, hogy a kutya se venné meg.
a vfr-nél csak az africa twin tartja jobban az árát.
20 éves motort kell venni mert azok nem veszítenek sokat az értékükből 2-3 év alatt.
Nem , nem...
Arról van szó , hogy ne úgy vásárolj motort , hogy 2-3-4 év múlva , ha eladod, akkor ne bukjál rajta....
Az értékét tartja.....hacsak le nem zúzod..de ezt senki nem kívánja...
Igazi bukó az új motornál van..hidd el ,nekem már volt....
Veszel egy jó VFR-t , hajtod vagy 3-4 évet és egy százast buksz...ha eladod.De ha szerencséd van akkor még annyit sem....
Az apróbb hibákat meg szép lassan megcsinálgatod , ha van és nagyon zavar...Sajnos messze még a motoros szezon...lesz rá időd..
Ott a pont.....
Szia! Kicsit le vagyok maradva , biztos ez a tél miatt van. Érdekelne a vfr800 tartókonzol, ha még aktuális az eladás. Köszi.
Ott az igazság!
Azt azért szeretném megjegyezni, hogy azért van köztünk vélemény különbség, mert aki már vett VFR-t az utána 90%ban nem választ mást, max egy újabb VFR-t, és ne azért mert sznob maradi kecsögök vagyunk. Mindannyian vezettünk már jó sok paripát, de a VFR-el megtaláltuk az igazit. Az értékét pedig őrzi, talán a legjobban a sporttúra osztályban, de ez könnyű megnézned a hahu-n hogy mennyit ér egy 2000-es VFR és mennyit mondjuk egy GSX-f. Én 2009-ben vettem 740-ért és most is megér 6-ot minimum. Jó befektetés VFR-t venni hidd el. Ha csak ez ami visszatart akkor hajrá, ne tétovázz.
Akkor számoljunk kicsit! :)
Veszel egy motort 1 gurigáért 30000 km van az órájában. De ez egy kivixolt fos,vétel után rádobsz a kötelező dolgokon kívül 3 kilót,mert egy trehány,senkiházi gazdája volt! Idegeskedsz,amikor elő jönnek a hibák...

B verzió: megveszel egy hibátlan motort árva sok,drága extrával,de 80000 km-rel,kötelező dolgokon kívül ráköltesz 50-60 ezret.

Ha az utóbbit el akarod adni,valószínű a sok okos Magyar kevesebbet fog fizetni érte viszont gond nélkül motoroztál évekig,no stressz az állapota miatt stb... Ha a forintosítva nézzük kb ugyanott vagyunk...

Kérdés,melyik a jobb?
Az enyémben most van 66 000, ebből 35 000-et én tettem bele. 66-al már eladhatatlan...ezért kell visszatekerni 25-re . De mi tudjuk, hogy 66-nál végre be van járatva, a sok idióta meg vegye a visszatekert romokat és nyerészkedjen az eladáson ahogy tud 2-3 év használat után. (a jelenlévők kivételek persze ) BÉKE! u.i.: soha nem adom el a tökéleteset!Fizessen 2 évente vagyonszerzési illetéket ezeknek a faxxopóknak akinek 6 anyja van!
Nem téged óhajtottalak fikázni az írásommal szögezném le!.
Nem írtam nevet, .Csak egy vélemény,semmi több .
Mondok(írok) erre valamit,hátha jobb kedvre derít
A vélemény olyan mint a se*¤lyuk,mindenkinek van,de senki sem kíváncsi a másikéra . Ponty
Csak én azt ott azért írtam, mert már most is marha sok kilométer van az említett motorban. Pont leszarom, hogy bukni fogok rajta, mert ez egyértelmű, ott inkább az volt a bajom, hogy eladhatatlan lesz a kilométer miatt.
Nem vagyunk egyformák, de az picit erős túlzás, hogy azért van, hogy csak a garázsban.....
Attól mert használja az ember, még lehet motorozás után egy pici időt fordítani a gépre.

Akik használják és fosnak rá, hogy hogy néz ki, azok a futárok. Meg is lehet nézni a mocijukat.
Te biztos a futárok és közöttem állsz.
Én ilyen vagyok, nem tudom, hogy miért, de néhány év után már vagy valami sportosabbra vágyom, vagy erősebbre, vagy olyanra, amivel két személlyel kényelmesen mehetünk akár 1000-t.
De ez asszem tök mindegy, a lényeg, hogy ezért ítéltek el, mert nem maradok meg egy vasnál 100 évig?!
Ezzel azért vitába szállnék. Nekem spec szakadt az ülés és a lánc sem csillog, de műszakilag nem találsz hibát a gépen. És hogy miért nem zavar? Mert nekem azért van motorom,hogy használjam, nem azért, hogy a garázsban szereljem és ráverjem a nyálam, hogy nincs egy darab kosz sem rajta.

Béke
Azt hiszem, hogy félreértettetek, én nem keresni szeretnék rajta, csak nem mindegy, hogy 2-3év alatt 100e, vagy 300e. Elég a túrázásra, alkatrészekre, benzinre, olajra, gumikra költeni.

Vagy igazából nem is értem , hogy ezt miért írtátok?
Csak az motorozzon, akinek nem számít a pénz?
Miért baj az, ha oda szeretnék figyelni?

Azt hittem, hogy a motoros fórumok azért vannak, hogy az ember a problémáit megbeszélhesse, vagy segíthessen másoknak.
Bírom az olyan embert,ki belefeccöl egy vagyont a motorjára,hogy aztán 2-3 év múlva szélnek eressze.
Ebben az a bökkenő,hogy nem kapja vissza a sok ráköltött pénzt
Háát,ők tudják..
Ez valóban rendkívül vicces.
Te biztosan az a típus vagy, akinek nem számít, hogy mennyi az annyi!
Sajnos nekem nagyon oda kell figyelnem, hogy ne veszítsek túl sokat rajta, ha csak nem akarok a végén egy Simsonra ülni.
Hála istennek eddig sikerült úgy vennem a motorjaimat, hogy nem buktam rajtuk, sőőt.
Ez jóóóóóó...
Az XX fórumon is volt valaki,aki még megsem vette a motort és már azon problémázott hogy adja el 3 év múlva....
Abban biztos lehetsz hogy sokat fogsz rajta bukni. De, ha jobban belegondolsz, mire is veszed ezt a motort? Pénzt akarsz vele keresni, vagy használni akarod és élvezni a motorozást?
a féken változtattak valamit meg a festésen.
mért akarod eladni ha bejött neked?
Megvan rá a technika. Emelőre fel, wd40-el körbefújom úgy, hogy forgatom a kereket, közben a fogaskereket is, kb 1 percig hagyom dolgozni, utána egy rongyot ráfogok és pörgetem a kereket, ezt kb 2x utána pedig ecsettel a lánckereket, majd ronggyal letörölgetem, ennyi és bőven belefér az időbe azaz abba a 10 percbe - párszor már megcsináltam úgy néz ki mindig , mint az új , illetve minden nagyobb út előtt mosás. A rendszeres olajról stb nem is beszélve, ha így sem akarsz motor venni, akkor marad a szalon. Nem vagyunk egyformák.
zoli,
egy jótanács:ha látsz olyan motort,ami jó vételnek tűnik,azonnal menni kell érte,nem gondolkozni...
a jó vétel arról ismerszik meg,hogy másnapra nincs meg