Ha ez a baja, és meg tudod házilag csinálni, akkor olyan 20font a tömítéskészlet.
Ha feszítő (és ha kozmax azt mondja, hogy az, akkor az), akkor olyan 2-300 font.
Cirka.
Szerintem kipuff tömítés.
Legalábbis nagyon olyan hangja van, mint az enyémnek volt, amikor a leömlők utáni nagy tömítésem megdöglött.
Mert ugye van négy (elvileg mindegyik leömlőnél), majd van egy jó nagy, amiből megy a kipuffba.
Szerintem.
sziasztok ! Pár nappal ezelőtt teljesült egy nagyon régi állmom ugyanis végre eljött a nap hogy valami igazi jó mocit vásároljak azaz lefoglalóztam egy 2004 es évjáratú vfr 800 at :) Ma megvolt a teszt vezetés is mivel a haverok közül még egyikünknek sem volt vfr je igy hozzátok furdulnék a következő kérdéssel, hogy szerintetek mi ez a kotyógó hang a videon? amit csak alapjáraton hallani és csak már bemelegedett állapotban produkálta . A motorban 32e km van az eladó szerint ez normális sok v tec motor produkálja.. de inkább bennetek biznék ;) nem szeretnék "bevásárolni" a motort viszont jövöheten el kell hoznom mert kulonben elbukom a foglalot ! előre is nagyon köszönöm a segitséget! http://youtu.be/ZytKVFh5K6I
Jó de a tiéd az törött volt nem? Meg a tiéd Fi az enyém meg Vtec. Anno volt nekem is ilyen jó vételem egy Suzuki Sv650S személyében, szintén 330 ezerért :)
Tank maradt a régi színű, láttam, hogy lehet olyat is kapni amihez van tankborítás, de akkor hogy rakna fel az ember tanktáskát? Vfr nek ugye fém tankja van, egy műanyag borítóval a mágneses tanktáska kizárt. A gyárilag műanyag borítással érkező motorokhoz meg direkt úgy alakítják ki a tanktáskát, hogy ahhoz lehessen felfogatni. Így ez a megoldás kilőve. Maradt a fehér színű tankbőr, ami jelenleg a legjobb megoldás. Átfesteni sajnálnám a tankot, mert amúgy semmi baja.
Egészen pontosan 611 euróba kerül egy gyári, fényezett oldalidom Vtec-hez. Nekem kb a felébe került az egész komplett idomszett így ahogy van.
Az illesztésekkel úgymond semmi baj nem volt, mondjuk én kapásbol azzal kezdtem, hogy az összes csavarhelyet kis reszelővel kireszelgettem. Ami "komolyabb" belenyúlást igényelt, az az index helye, ott egy picivel többet kellett reszelgetni. Mindent összevetve, nem volt vele semmi probléma.
Micsoda vita robbant itt ki :)
Az enyém vételi ára 1m50 ezer volt, de sztem ma már nem kapnék érte annyit. Igazából ez a dolog nem is érdekel, tudom, hogy rendben van, ki fog szolgálni még egy jó darabig az biztos. Meg ha le is cserélném mire? Max újabb vfr-re :D Úgyhogy inkább jobban személyre szabom, arra amire nekem a legjobban megfelel.
Ha feszítő (és ha kozmax azt mondja, hogy az, akkor az), akkor olyan 2-300 font.
Cirka.
Legalábbis nagyon olyan hangja van, mint az enyémnek volt, amikor a leömlők utáni nagy tömítésem megdöglött.
Mert ugye van négy (elvileg mindegyik leömlőnél), majd van egy jó nagy, amiből megy a kipuffba.
Szerintem.
http://youtu.be/ZytKVFh5K6I
Első felnire lenne szükségem. Tudnátok segíteni ?
Üdv.
meg működésképtelen is volt... egy ideig :)
www.youtube.com/watch?v=kqBO9a...
csak nektek xDDDD
Brezsnyev! Kurvanyád!
Az illesztésekkel úgymond semmi baj nem volt, mondjuk én kapásbol azzal kezdtem, hogy az összes csavarhelyet kis reszelővel kireszelgettem. Ami "komolyabb" belenyúlást igényelt, az az index helye, ott egy picivel többet kellett reszelgetni. Mindent összevetve, nem volt vele semmi probléma.
Az enyém vételi ára 1m50 ezer volt, de sztem ma már nem kapnék érte annyit. Igazából ez a dolog nem is érdekel, tudom, hogy rendben van, ki fog szolgálni még egy jó darabig az biztos. Meg ha le is cserélném mire? Max újabb vfr-re :D Úgyhogy inkább jobban személyre szabom, arra amire nekem a legjobban megfelel.