Én 290 km-ről mentem le Pécsre érte......
Nem rábeszélni akarlak.......de olaszban sok motor az utcán parkol éjjel nappal...ráadásul ha a tenger közelében lakik az előző tulaj.....hát az sem tesz jót neki. Ráadásul ott nem nagyon " becsülik" a motorkerékpárt...közlekedési eszköz , amit nem nagyon dédelgetnek, tisztogatnak...( PERSZE VANNAK KIVÉTELEK..de ritka)
Ez a sok kis apró hiba eltüntethető.....csak foglakozni kell vele....
Bocs...nem akarlak megbántani...de ha te egy ilyen láncot 10 perc alatt elintézel...akkor én nem akarnék tőled motort venni....!
Az enyém is hasonló állapotban van....lánc stb....Azért ennyi az ára...Mondjuk az enyém nagyjából meg volt takarítva.....Ha makulátlan motorokat keresel ..akkor még 4-500e ft-ot tegyél a zsebbe.....
Pontosan erre gondoltam, hogy ha nem zavarja a lánc akkor a többi sem... se olaj, se légszűrő stb.... meg ha kereskedő lennék (az vagyok csak nem motorokkal foglalkozom) az lenne az első, hogy minden motort kivixolnék, mégis csak vonzóbb lenne a szemnek. egy láncot kicsit át kell fújni wd40el, egy kis ecset a lánckeréknek, kb 10 perces munka és máris szebb lenne.
Attól, mert tiszta retek, még nem biztos, hogy rossz vétel. Én speciel nagyon szeretem nyalogatni a motorjaimat, 1-2 hét alatt egy kis polírral, műanyagápolóval meg féktisztítóval csodát lehet tenni. Az is igaz, hogy nem mindent lehet eltüntetni és kijavítani, jó lenne megnézni élőben , csak sajnálom rá a 20e kidobott útiköltséget.
AZ viszont igen elgondolkodtató, hogy ha valakit pl. nem zavar az ülésen az a szakadás, meg a mocskos szutykos lánc, lánckerék stb. , azt valszeg az sem fogja érdekelni, ha késik az olajcsere, ha csörög valami........
Asszem lassan begolyózok, nincs más ami tetszene mostanában, de mindjárt itt a tavasz én meg itt csücsülök, ahelyett, hogy a garázsban tevékenykednék.
A 2003as amit szintén linkeltem, attól pedig azért tartok, mert 2003-as és félek, hogy 2-3 év múlva sokat fogok rajta bukni.
Abban viszont biztos vagyok, hogy az a motor makulátlan ,patika állapotú.
Nem valami bizalomgerjesztő így közelről... pl a fékcsövek végein jól látható az oxidáció, rozsda belül az első féknyergen - sokat állhatott kinn esőben is akár, na meg a lánc... arról inkább ne küldött volna képet, az aztán ápolatlan, tiszta retek - jól tükrözi az előző gazdit...
Bocs, de a láncra allergiás vagyok
Még nem láttam élőben, én is azért kérdeztem. Míg nem adom el a Hornetet, addig nem nézegetek, mert nem fájdítom a szívem és mire eladom én, addigra ők is
Az első..( Pécsi) ..
Töle én is vettem most motort...Teljesen korrekt volt és segítőkész.....Az ár az kb ennyi...+ 120.130 000Ft a papírmunka ha saját magad intézed.....hála most már vagyonszerzési illetéket is kell fizetni....ami kb 40-45e. ft..
Ez tényleg 2004-es ...dombormatricás, ezüst felni...
A másik....: Ez még a régi" idomos" ( mondjuk az idomok nem változtak , csak a matrica rajta) a felni is fekete...tehát ez is max 2002-2003-as lehet.......Képről szépen néz ki mindkettő...
Gyanusan kevés kilóméter mindkettőben( én is kevés km-rel vettem az enyémet..)
Kb ennyi.....
A pécsi kereskedésből vettünk már 2 motort is tavaly, elég vegyes a felhozatal. Vannak jó darabok, meg vannak sz.rból kivakart darabok is. A Km állás elég egységes.... gyanúsan. Néztünk egy VFR-t is, lementünk érte Nyíregyházáról....és meglepi volt! Csörgött a vezérműlánca elég keményen, picit leélt volt, fotókon viszont gyönyörű. Élőben kevésbé. Nem vettük meg.
Nem rábeszélni akarlak.......de olaszban sok motor az utcán parkol éjjel nappal...ráadásul ha a tenger közelében lakik az előző tulaj.....hát az sem tesz jót neki. Ráadásul ott nem nagyon " becsülik" a motorkerékpárt...közlekedési eszköz , amit nem nagyon dédelgetnek, tisztogatnak...( PERSZE VANNAK KIVÉTELEK..de ritka)
Ez a sok kis apró hiba eltüntethető.....csak foglakozni kell vele....
Az enyém is hasonló állapotban van....lánc stb....Azért ennyi az ára...Mondjuk az enyém nagyjából meg volt takarítva.....Ha makulátlan motorokat keresel ..akkor még 4-500e ft-ot tegyél a zsebbe.....
Ilyen az én formám----
AZ viszont igen elgondolkodtató, hogy ha valakit pl. nem zavar az ülésen az a szakadás, meg a mocskos szutykos lánc, lánckerék stb. , azt valszeg az sem fogja érdekelni, ha késik az olajcsere, ha csörög valami........
Asszem lassan begolyózok, nincs más ami tetszene mostanában, de mindjárt itt a tavasz én meg itt csücsülök, ahelyett, hogy a garázsban tevékenykednék.
A 2003as amit szintén linkeltem, attól pedig azért tartok, mert 2003-as és félek, hogy 2-3 év múlva sokat fogok rajta bukni.
Abban viszont biztos vagyok, hogy az a motor makulátlan ,patika állapotú.
Jó lenne, ha egy kicsit határozottabb lennék.
Bocs, de a láncra allergiás vagyok
http://www.vfrdiscussion.com/f...
http://youtu.be/TRlM-CymiNM
Töle én is vettem most motort...Teljesen korrekt volt és segítőkész.....Az ár az kb ennyi...+ 120.130 000Ft a papírmunka ha saját magad intézed.....hála most már vagyonszerzési illetéket is kell fizetni....ami kb 40-45e. ft..
Ez tényleg 2004-es ...dombormatricás, ezüst felni...
A másik....: Ez még a régi" idomos" ( mondjuk az idomok nem változtak , csak a matrica rajta) a felni is fekete...tehát ez is max 2002-2003-as lehet.......Képről szépen néz ki mindkettő...
Gyanusan kevés kilóméter mindkettőben( én is kevés km-rel vettem az enyémet..)
Kb ennyi.....
http://www.m0moto.hu/lanc-szet...
De ez csak egy példa, lehet néha akciósan is hozzájutni egy-két helyen ha figyel az ember.
Ez volt az a VFR?