Sziasztok!
Előre is elnézést kérek, de nekem egy 750-esem van és ezt a csoportot találtam... :) Igazából egy kis segítségre lenne szükségem.
Olyan problémám van a mocival, hogy alig tudom begyújtani. Arra jöttünk rá, hogy túl sok benzin jut be a hengerekbe és a gyertya szikrája nem bírja berobbantani. Egy hengeren indulni akar, de az nem elég, nem bírja magával húzni a többit. Ilyenkor 15-20 percig érdemes próbálkozni, aztán nagy nehezen elindul. Szerencsére jól bírja az akksi! :) Tudnátok valami ötletet mondani, hogy mit kéne csinálni vele? Biztosan a karbival van a hiba, hiszen túl sok anyagot enged át.
Válaszokat és segítséget előre is köszönöm! Üdv mindenkinek! :)
Ui.: erről a szépségről van szó a képen! Ne hagyjuk szenvedni szegényt... :)
Egy kedves barátom eladná a 2001-es kiadású fekete színű magyar papíros 600 Banditját olcsó pénzért. Ha tudtok vkit akit érekelhet akkor szóljatok légyszíves. Az eladás oka, hogy nincsen ideje használni a vasat, ráadásul ikrei lesznek így tényleg nem marad semmi ideje és le kell cserélni az autót is mert a jelenlegibe nem fér el 3 gyerekülés egymás mellett.
1,5 éves gyári Yuasa YTZ-12S . Honda Vfr800ba hibátlan! Új ára:35500ft
Kapacitás (Ah) 11,2
Hidegindító áram/EN (A) 250
Max. hossz (mm) 150
Max. szélesség (mm) 87
Max. teljes magasság (mm) 110
15500 Ft
Semmi baja én meg vettem egy Bannert! Kettő nem kell vagy ez vagy a másik eladó!
Honda VFR 800 V-tech 2002 től gyártott modellhez gyári kipufogó, összekötővel együtt a képen látható nagyon szép állapotban! Olcsón eladó ha esetleg érdekelne valakit!
Sziasztok! Honnan tudnék VFR 800 fi (2001) villanyak matricát venni (remélem így hívják :), hogy a kulcstartó ne karmolássza össze? Illetve valami csibész markolatot tudnátok ajánlani, mert a gyárim már sajna elforog.
Van egy eladó CBR 900 RR (954) rugóstagom.
Adom hozzá az adaptert amivel VFR 800FI-be beépíthető .
Egy hátránya van, hogy közel van a kipufogó leömlőhöz a gáztartálya.
A tavalyi szezonban az enyémben volt. Nekem nem volt vele problémám.
Én vettem másikat. 929-t aminek másik oldalt van a gáztartálya.
Ára 15000 Ft
Szia!Sokan leírták már a kollégák közül ezen a fórumon is,hogy ezeknek a tipusoknak is igazából csak a feszültségszabályzó a gyenge pontja.Esetleg említhető még az indítómotor szabadonfutója. A 90-98-as évjáratok alapozták meg(többek között) a Vifferek jó hírnevét. Picit nehezebb és gyengébb,mint az RC-46 vagy az elődje az RC-24,bár ez a hétköznapokban nem nagyon számít. Az enyémet 95' óta hajtom(más tipusok mellett) turázástól versenypályáig mindenhol.Ez az egyetlen állandó motorom - 167000-rel az órájában már valszeg nálam is marad. Ezzel mindent el is mondtam az RC-36-ról és persze jó szubjektívre sikerült .Ha meg tudsz barátkozni egy 23 éves szerkentyű nyilvánvaló "nyűgjeivel",szerintem még most sem rossz befektetés.
Előre is elnézést kérek, de nekem egy 750-esem van és ezt a csoportot találtam... :) Igazából egy kis segítségre lenne szükségem.
Olyan problémám van a mocival, hogy alig tudom begyújtani. Arra jöttünk rá, hogy túl sok benzin jut be a hengerekbe és a gyertya szikrája nem bírja berobbantani. Egy hengeren indulni akar, de az nem elég, nem bírja magával húzni a többit. Ilyenkor 15-20 percig érdemes próbálkozni, aztán nagy nehezen elindul. Szerencsére jól bírja az akksi! :) Tudnátok valami ötletet mondani, hogy mit kéne csinálni vele? Biztosan a karbival van a hiba, hiszen túl sok anyagot enged át.
Válaszokat és segítséget előre is köszönöm! Üdv mindenkinek! :)
Ui.: erről a szépségről van szó a képen! Ne hagyjuk szenvedni szegényt... :)