Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel a paripát közúton használjuk 95-99%-ban ezért a tartósság nem egy hátrány főleg a mai guma árak tükrében. Közmax szavaival élve, a mai sport túra gumik bőven többet tudnak amit az átlag pilóta ki tud belőlük használni. Azért valljuk be őszintén nagy többségünk túrázásra használja és a célja nagy távolságokat megtenni dinamikusan és biztonságban. Szóval egy eregyre oké ha feldobsz sportos gumit, mert azt arra találták ki, de nálunk azért másról van szó. A törzsgárdát is megnézed már nem vagyunk 20 évesek (de a kisördög azért nem öregszik olyan ütemben mint mi ) Én idáig Cintit és Pirellit használtam elől hátul sporttúra kivitelűt. De van aki előre tesz puhábbat és hátulra túrásabbat, ki-ki hogyan szereti a stílusához megfelelőt. De javaslom, hogy hátra tegyél keményebbet mert azért van nyomaték a seggünk alatt és hamar elfogyna. Nekem most Pirelli Strada van hátul és Pirelli Angel ST elől. De a Z6 és a Z8 is nagyon jó választás. Összefoglalva : ha motor inkább áll menet közben akkor keményebbet, ha többet dől mert te azt szereteted akkor puhábbat.
Ti milyen gummit használtok Vfr-re szívesebben sport túra vagy sport gumit? Illetve melyiket ajánljátok?
Nőt és motort nem szoktunk kölcsön adni....
Sziasztok!
Szeretnék kérdezni egyet! kilátásban vagy egy 2004-es VFR 800 Vtech. És a rendszám tartója nem gyári van valakinek ilyen elfekvőben és mennyibe fáj?
nagyigmándon megtallász főleg autókat javítunk de jöhet motor is gumi szerelés kisebb javítás az enyém 2005 vtec
Igen koma,ennyire jók és strapa állók
zoltan.dorosy[8539] március 23. 19:32
Mit szeretnél?
válasz erre előzmény jelentés a moderátornak

bigoneoszimárcius 23. 04:07
Sziasztok,
Van valaki itt Tatabánya környékéről?
Kéne egy kis help műszerfal ügyben.
válasz erre
Tatabányán. Azért kérdeztem tőled, mert múltkor kérdezte valaki, hogy van-e valaki innen vagy a közelből és te írtál neki.
Ez egy olyan dolog, hogy nagyobb teljesítmény, több fizetnivaló, több lesz az átírási költség is. Az hogy a kinézett vfr 2002 es nem jelent semmit, 2002 óta csak idén dobtak ki új karosszériájú vfr 800-at. Az hogy nem kényelmes, nézőpont kérdése. Nekem pl elég kényelmes, pedig azért mentem már le vele jó nagy távokat is, de még kényelmesebbre csinálom idén, szal ez sztem nem lehet probléma. Az meg hogy nem csőkormányos, az a kényelem rovására megy, bár Helibar néven futó alkatrésszel meg lehet emelni a kormánymagasságot, anélkül hogy csőkormányra cserélnéd és még kényelmesebb is lesz. Én idén csőkormányra cserélek pl.

Még senkinek nem adtam oda.... :/
hol lax?
2009. jan.20-án vettem 740-ért az enyémet.....és ha adni kéne most is ennyiért adnám, de nem fogom, mert nem adom el a tökéletest! Magyarul befektetésnek sem rossz, mert tartja az árát!
VFR-ek télen és nyáron drágák. Értem én, hogy jók, de ennyire?
Most legalább drágább vagy 30%-al és alkudni is nehezebb nem igaz?
Zoli, ha szépen megkérlek, nem mehetnék egy 5 perces kört a motoroddal, hogy tudjak dönteni, hogy VFR vagy FZS1000?
Szar időbe minek vegyek motort? Itt a jó idő, már van értelme.
Ha te mondod.
Ez olyan Flevis eposz lesz lassan.
Ennyi idő alatt egy tankerhajót megveszek.
Mondjuk nekem az átlag kocsivásárlás 15-20 perc.
Motort csak azért húztam 1 hétig mert így lejött belőle 2 kiló az árból.
Szombat a vásárlás napja.
Motort kéne inkább nem?
Komolyan veszem a problémát.
Ha vki gumit keresne:
Z6
Köszi az ajánlatot, de jó messze lakunk egymástól.
Ha " erre jársz"...mehetsz egy kört az enyémmel..
Nekem nem nem kéne a Vtec......csak a 98-99-es évjárat ami tetszik (mint a példa is mutatja)