A szimering számát nem tudom...csak Fi-n cseréltem...az meg ugye vékonyabb a telószár ...
De mindig párban cseréld.....friss olaj mindkettőbe...Jól takaritsd ki ...Lesz benne kosz.....
Szivárog az első teleszkóp olajam. 2003 vtec.
Tudja valaki, hogy mi van ráírva a szimeringre?
Csak gyári, vagy van valami jó fajta bele?
Mind a két oldalt kell cserélni, vagy elég csak azt, amelyik szivárog?
Olaj? Stb....?
Köszi...
Ha nem tévedek, akkor ez a motor tavaly eladó volt, gondolom akkor vetted. Az árára is emlékszem. Most mennyi az annyi? Ide küldd légyszi vigroli és gmail-es.
Ha újszerű,egy gazdás,szervízkönyves,25.000 km-es gépet keresel és hajlandó vagy megfizetni is,akkor keress meg...Nem hirdetem sehol,de egy jó ajánlatért lehet eladom.vfr800
Tükrei nem gyáriak, jobb oldalán két helyen sok karc, dőlt vagy kis tempónál csúszhatott. Hátsó idomon bal oldalon is le van nyúzva a festék egy helyen. A tankra rá volt erősítve egy givi locker biz basz. Tankon jobb oldalt volt egy nagyon kicsi horpadás. Amíg ott voltam nepper nem került elő szóval a kiszolgálás is remek volt.
Itt felsorolják a változásokat évjáratonként, és már az első években is van red és italian red. És mivel 2002 környékén még ez a szép bordó sehol se volt a kínálatban, így megvan a kétféle piros.
Szerintem ua. a két szín, csak a fények miatt látszik másnak. Melyik az a moci amit néztél? Én megnéztem egy jóparat, talán azt is amire gondolsz......
Egy hahus hirdetés miatt kérdeztem, és kicsit guglizitam és én meg arra jutottam, hogy kétféle pirosnak kell lennie, mert ennyien nem festhették át pont ugyanolyanra a motorjukat. A bordón kívül van egy sötétebb piros és egy olyan, ami világosabb.
Pilot Road 3-at keresek 120/70x17-est.....