Érdekelhet,mert bár nekem van egy konzolom,de az csak a kapaszkodó csavarjánál támaszkodik,sehol máshol.Ezért nem is igen merek sokat pakolni bele.
Aktuális még?Ár?
Apropó.nincs véletlenül valaki itt Erdőkertes-Veres vonzáskörzetéből?Rendszeresen látok erre két 800Fi-t..
Más;lecseréltem a metz. z6ot elöl hátul sportek M3-ra(bár ne tettem volna,de kopott volt)Van ezzel valakinek tapasztalata esetleg?Olyan az M3 hidegen,mint ha jégen mennék,tiszta halálfélelem..
Koszi itt is:). Az elso proban nagyon megfogott, megertettem mindent, amit olvastam rola, remelem, hosszu, problemamentes, de kilometerben gazdag kapcsolat ele nezunk. Apropo: nem szeretne valaki egy fain allapotu GS500 Suzukit?
Ha dobsz egy mail címet, küldök egy service manualt, ahol részletesen, robbantott ábrával illusztrálva van minden egyes része a gépnek + a kötelező karbantartáshoz szükséges lépések is :)
Új taggal bővült a VFR tulajok köre, régi vágyam vált valóra, most már van egy 750-es RC36/2-es gépem. Nem tökéletes, törődni kell vele, de én nagyon örülök neki. És akkor fel is tennék pár kérdést, mik a tapasztalatok. Honnan érdemes hozzá alkatrészt venni/rendelni, ismerős, tehát kedvezményes ár nélkül. Így hirtelenben a szokásos szűrő és gyertyacseréket szeretném megejteni, meg pár egyéb hibát. Az idomokon egy két tartófül el van repedve, törve, ezeket szeretnem helyrehozni, megerősíteni. A jobb hátsó index az előző tulaj szerint menet közben "kirobbant", beszerzése folyamatban, de valami feszültség lehet itt a dolgokban, mert a tartópöckök is inkább itt sérültek. Csúszhatott régen a motor, de nagyot valszeg nem kapott, erre utaló jeleket nem láttam se az idomokon, se a vázon. Illetve, lehet lajkus és gáz kérdés, az motor oldalán lévő, valamint az eke és fejidom levételének mi az optimális sorrendje? Az oldalidom leszedésénél megcsüntem, idomrögzítő csavarokat kivettem (ahogy néztem, mind megvan, uh örülök) de csak nem akart a fejidomtól szétcsúszni, feszegetni pedig inkább nem akartam, nehogy törés legyen belőle. Válaszaitokat előre is köszönöm!
Galéria a fotóim között.
1. ködlámpa bekapcsolva amikor nincsen köd? 30 000....
2. Amikor ki van adva minden kormányzati szervnek, hogy csak 1 cél létezik az pedig a sarc! (pont leszarja, hogy neked milyen sebeid vannak)
Pff, bemagolom, és ha gáz van akkor felmondom neki, így nem engedem szóhoz jutni, a meglepettségét kihasználva pedig lassan elgurulok. A felváltva villogtatás kilőve, de mondhatom, hogy ködlámpának vettem és véletlenül bekapcsolva maradt. Szimmetrikus, fehér fényt bocsájt ki, szóval szerintem belefér, plusz ha megmutatom a csuklómon a műtéti heget amit egy figyelmetlen autós - és persze a saját gyakorlatlanságom - miatt szereztem, meg tudom indokolni kellőképpen a kiegészítő fény létjogosultságát. uff.
A válasz a kérdésedére a következő törvényben van benne: 6/1990 KÖHÉM rendelet
Én úgy nézem, hogy a 37§ az ide vonatkozó jogszabály, de még utána is taglalja a világító berendezéseket.
Nyugi...addig nincsen gáz amíg nem fehér öves rendőr állít meg, mert a fekete öves nem ért annyira hozzá
Én csak az oldaldoboztartó konzolt tervezem eladni, te is arra gondoltál?
Érdekelhet,mert bár nekem van egy konzolom,de az csak a kapaszkodó csavarjánál támaszkodik,sehol máshol.Ezért nem is igen merek sokat pakolni bele.
Aktuális még?Ár?
Apropó.nincs véletlenül valaki itt Erdőkertes-Veres vonzáskörzetéből?Rendszeresen látok erre két 800Fi-t..
Más;lecseréltem a metz. z6ot elöl hátul sportek M3-ra(bár ne tettem volna,de kopott volt)Van ezzel valakinek tapasztalata esetleg?Olyan az M3 hidegen,mint ha jégen mennék,tiszta halálfélelem..
Sok sikert a géphez, én egy életre megszerettem az enyémet!
vargamzdaniel@gmail.com
Egy manualt most már találtam, de mindig jó ha több van:)!
Új taggal bővült a VFR tulajok köre, régi vágyam vált valóra, most már van egy 750-es RC36/2-es gépem. Nem tökéletes, törődni kell vele, de én nagyon örülök neki. És akkor fel is tennék pár kérdést, mik a tapasztalatok. Honnan érdemes hozzá alkatrészt venni/rendelni, ismerős, tehát kedvezményes ár nélkül. Így hirtelenben a szokásos szűrő és gyertyacseréket szeretném megejteni, meg pár egyéb hibát. Az idomokon egy két tartófül el van repedve, törve, ezeket szeretnem helyrehozni, megerősíteni. A jobb hátsó index az előző tulaj szerint menet közben "kirobbant", beszerzése folyamatban, de valami feszültség lehet itt a dolgokban, mert a tartópöckök is inkább itt sérültek. Csúszhatott régen a motor, de nagyot valszeg nem kapott, erre utaló jeleket nem láttam se az idomokon, se a vázon. Illetve, lehet lajkus és gáz kérdés, az motor oldalán lévő, valamint az eke és fejidom levételének mi az optimális sorrendje? Az oldalidom leszedésénél megcsüntem, idomrögzítő csavarokat kivettem (ahogy néztem, mind megvan, uh örülök) de csak nem akart a fejidomtól szétcsúszni, feszegetni pedig inkább nem akartam, nehogy törés legyen belőle. Válaszaitokat előre is köszönöm!
Galéria a fotóim között.
Nem érdekel valakit egy hátsó emelő?
http://bikeshop.ro/uploads/fil...
cover++-193837.htm
A fiú aki árulja székely.gyerek. ha jó segíthetek.
2. Amikor ki van adva minden kormányzati szervnek, hogy csak 1 cél létezik az pedig a sarc! (pont leszarja, hogy neked milyen sebeid vannak)
6/1990 KÖHÉM rendelet
Én úgy nézem, hogy a 37§ az ide vonatkozó jogszabály, de még utána is taglalja a világító berendezéseket.
Nyugi...addig nincsen gáz amíg nem fehér öves rendőr állít meg, mert a fekete öves nem ért annyira hozzá