15km-t tudtam vele menni max, de az biztos, hogy ez jobb. Még semmit nem állítottam rajta, de már érzem, milyen a hátsó kerék alatt az út. Eddig nem éreztem. Reggel letesztelem.
Minden eladó...Csak a megfelelő összeget kell érte kínálni....
Komolyra fordítva a szót...GONDOLKODOM rajta..
De a srácot ismerem aki árulja a 800Fi-t......650 E. kemény magyar forintért nem rossz...Nem reklámozni akarom..
Ha ezt megnézed szólj..megmutatom az enyém is.......
Nincs semmi "zsákbamacska" a motorral..
Motorikusan OK. csak külsőleg karcos egy kicsit....Mondjuk ennyi pénzért magasan eddig ez a legjobb vétel és nem utolsó sorban -ellentétben CSIZI véleményével- ..EZ CSAK EGY ÚJABB TECHNIKA mint egy RC 36/II ( nem lekicsinyleni akarom a régebbi VFR -eket csak hát újabb és fiatalabb a 800Fi)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-750-472
5539
Ennek a kereskedőnek az összes motorja nagyon megkímélt, gyönyörű, és korrekt állapotú.
A "járművek ugyanitt" menüpontban megnézheted.
Persze ha közel van, azért egy utat megér.
Hali! Jöttem skubizni, mert én is motort keresek. Még elviszem a mostanit műszakira, meg az autót is, aztán meglátom mennyi lé marad. Szerintem olyan 550-600 körül. Csak a VFR érdekel!
igen, lattam az egyedi narancsot, de az ilyen custom festesektol mindig felek, ki tudja mi van alatta, miert fenyeztek ujra az egeszet :(
pedig amugy tetszik, vegignezegettem mar parszor a kepeket :)
a 'kindertojci' (lol ) kicsit oregnek tunik nekem, inkabb egy 'rancfelvarrottabb' verziot szeretnek ha talalok...
ezeket nezegettem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-750-472
5539
(tolem 15 km-re van, ha megvan mire harom het mulva hazamegyek, mindenkepp megnezem mar csak azert is, hogy tobb legyen a viszonyitasi alap)
http://kepesmotor.hu/honda-tura_sporttura/p3
93569&st=vfr&mp=666666&nc=666&ny=1990
(szinten viszonylag kozel van, bar a hirdetes majdnem egy eves, nem tudom aktualis-e meg)
csak az a baj, hogy a 800-hoz kell meg mondjuk ket honap, ami azt jelentene hogy nyar vegere lesz motorom, en meg addig nem birom ki
meg annyit mar nem is szivesen adnek ki erte, ha eldobom egy kanyarban, inkabb az olcsobb moci torjon...
a hirdeteseket nezegetve talaltam azert elado gepeket (nem csak szigoruan RC36-II-t), ranezesre jonak tunnek, Te latsz rajtuk valamit a kepeken, vagy netan ismersz is egy-kettot? :)
orok kerdes? akkor nagyon tudok valamit, en teljesen magamtol jutottam el ehhez a problemahoz :D
mindenkepp tervezek kozepes/hosszu turakat a Zasszonnyal, ugyhogy ezek alapjan ugy tunik, tenyleg a VFR a nyero
azt latom, hogy erezhetoen dragabb a CBR600F-nel sajna :(
eddig csak CBR-eket neztem meg, de mindnek volt valami baja, a legjobb meg az volt, amelyiknek 3000-nel eleg hatarozottan csorompolt a vezermulanca, meg itt-ott idomrepedt volt
arban max. 600-at tudok raszanni (bar nagyon gondolkodom hogy ezt: http://kepesmotor.hu/honda-tur... megnezem es valahogy alkudozas es penzosszeizzadas kombinacioval beruhazok ra :D
a bukogomba hianya nem jo :( nem tervezem eldobni, de nyilvan senki nem ugy ul fel a motorra hogy 'na most akkor esunk egy nagyot', megis tornek idovel a gepek, akkor meg mar jo lenne megelozni. de idomot furni nagyon nem akarok, szegeny eleg csuf lenne szerintem :(
Ez örök kérdés, 600F vs VFR. Én csak annyit mondok, ha sportosabban szeretnél motorozni, javarészt 1 fővel, akkor CBR600F. Ha egy fokkal túrásabb fílingre vágysz, és van utas is, akkor VFR. A 600F kisebb, könnyebb, futóműre és motorteljesítményre kb ugyanazt tudja, sportosabb motorozásra jobban alkalmas mint a VFR. A VFR nagyobb, nehezebb, de nyomatékosabb, és a fogaskerekes blokkja problémamentesebb és kevesebb karbantartást igényel. Ja és aki a V motorokra izgul jobban, az tudja értékelni azt a hangot amit a VFR tud produkálni. :) Amúgy a 600F is híresen golyóálló és strapabíró konstrukció, csak ott előbb-utóbb vezműláncot is kell cserélni. Ha a vételárat nézzük, egy RC36II árából már F4-est is lehet kapni. Jelen pillanatban pedig egyetlen épkézláb RC36II sincsen a piacon, amire azt mondanám hogy megvenném.
Bukógomba VFR-re = szét kell gányolni az idomot. Azaz kifúrni, de nekem nem volna hozzá ingerenciám. Nem kell eldőlni vele és akkor nincs gond. :) Esésnél meg úgyis mindegy, akkor a gomba úgyis csak többet árt mint használ.
Ja és ajánlom a http://hondavfr.hu/forum/ -ot, ide költöztünk át az indexről, ott nagyobb élet van mint itt, ide ritkán írunk.
sziasztok!
ha minden jol megy, 3-4 het mulva egy VFR750F RC36-II boldog tulaja leszek, legalabbis ezt a tipust neztem ki
a masik ami tetszik, a CBR600F3, szinten hasonlo ('94-'96) evjarat
valaki el tudna mondani, hogy mik a fontosabb kulonbsegek hasznalati szempontbol a ket tipus kozott?
jelenleg erosen a VFR fele huz a szivem, nem utolso sorban a hirhedten megbizhato blokk miatt
es egy eleg fontos kerdes: olvastam hogy bukogombat nem egyszeru felrakni ra, ez mit jelent pontosan, mennyi macera/atalakitas/ido/penz/stb ezt megoldani?
ja, valakinek nincs egy jo allapotu elado RC36-II -je? :
http://hondavfr.hu/forum/