Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A felső a rugó előfeszítését(keménységét) állítja,az alsó a csillapítás mértékét.(egy pici hernyó csavar,csak a rugóstagot kivéve látható)
Az enyém 93'-as és van rajta mindkettő.
Az újabb motorokon külön -külön lehet még a kirugózás és a berugózas csillapításának mértékét is állítani.
Köszi az infót, akkor azért nem találtam rá lehetőséget De akkor már csak azt mond meg , hogy mi különbség van a két állítási lehetőség között? Mert gondolatom szerint az enyémen ha a rugóelőfeszítést állítom akkor keményebb lesz a rugózás ami jó akkor ha mondjuk nem egymagam ülök rá hanem ketten, de nem ugyan ezt a célt szolglja a másik állítási lehetőség is?
Az RC36-osokon csak '92-től van lehetőség csillapítást állítani a hátsó rugóstagon, a '90-'91-es modelleken csak rugóelőfeszítés van.
Hát én mindenkit kérdeztem aki tudja Amúgy meg nem hiszem hogy futómű terén lenne különbség a kettő között.Majd jobban megnézem.Csak azt nem értem , hogy ha a tetején lehet állítani az állítócsavarral akkor az alján miért kell?
Szia!

Az RC36II-n biztosan van, de a 36I-en lehet, hogy nincs. Nekem II-es volt. Kérdezz meg más 36 I-es tulajokat, biztosan választ kapsz.
scooter
értem, ne is hagyd magad, sok sikert hozzá
zoli36
megnézetm de én nem találtam a rugóstag alján állító csavart, ráadásul szerintem ha lenne se lehetne hozzá férni.de még azért megnézem egyszer
Megmondom a trút, sosem néztem :D Igazából nagyon keveset mentem még vele, mert közel egy éve áll szétszedve Ritkán van időm csinálni, nomeg másra kell a kedv így nősülés előtt. Bár azt asszonynak leszögeztem, hogy a VFR-ből nem lesz menyasszonyi ruha és egyebek
Köszönöm!
Ezt nem tudtam és pont erre voltam kíváncsi.Holnap meg is nézem
Hali!
A rugóstag alján van még egy csavar (bal oldal) TEN H és TEN S felirattal. Fokozatmentesen állítható vele a kirugózási csillapítás.
a kulcs alatt nem körmös kulcsot értek hanem egy 8-as kulcsot, főleg crova fejt.
az kulcsos, de ezt idáig én is tudtam, csak arra gondoltam, hogy van még valami más állítás is.De Te még nem találtad meg a motorodon azt az állító csavart?vagy nem is tudsz róla, hogy lehet állítani a rugó feszességét?A motor bal oldalán az ülés alatt van két rés a vázban(mindkét oldat van ilyen rés, de bal oldalt van az állító csavar).
A felső nyílásba benézel akkor ott lesz egy 8-as kulccsal fogható állító csavar ami be is van skálázva.Csak azért írtam le hátha még nem vetted észre.
A service maualból úgy tűnik, hogy csavarral állítható (vagy levegővel), ha lelősz se mondom meg. De nem kulcsosnak (körmös) tűnik. Javítson ki valaki, ha tévedek, tényleg csak tippelni tudom a képek alapján.
Ez megint igaz. De persze akkor sem 100%, hogy a gyári az azt is jelenti, hogy nem estek vele. Egy bizots, azt sosem szerettem, ha eljönnek és azzal kezdik, hogy ez is szar, az sem gyári, ott egy karc... bazzeg, ha hibátlant akarsz, akkor tesség egy nullával vastagabb összeget összegyűjteni
Meg kell nézni a kínálatot, mi mennyibe kerül kb. és az alapján eldönteni, hogy a rendelkezésre álló összegből milyen állapotú gépre számíthatunk.
Az biztos, hogy RC 36-al nem lehet nagyon melléfogni
Lenne egy kérdésem, lehet , hogy páran lehülyéztek de nem vagyok benne biztos. A nagy VFR fórumba páran csináltattak láncfeszítő kulcsot, ami nekem is hiányzik, de erről sajnos lekéstem.A 750-es és a 800 kulcsa megegyezik?A másik meg az , hogy egy rugóstag feszítő kulcsról is beszéltek, na és ez az igazi kérdésem amiért lehülyézhettek ,de a 750-hez ilyen nem kell ugye, mert ennek az oldalán van egy állító csavar.Vagy ehhez is szükség van rá ,csak mást kell vele állítani? Mert beszélték , hogy amelyiken van ABS ott az oldalt állíthatóság széria felszerelés, ami nem ABS-es ahhoz meg extraként lehet kérni(persze tudom , hogy nem 750-ről volt szó)
igazad van, egyet értek veled.De szerintem nem az a lényeg , hogy hegesztve van-e az idom, hanem az , hogyha nincs akkor valószínűleg nem estek a motorral Ez csak egy példa volt, hogy nem csak az a lényeg most hogy néz ki a motor hanem hogy az ilyenekből az előéletére is lehet következtetni?Szerintem
Nem rossz felsorolás. De azért azzal tiszában kell lenni, hogy használt motor az Használt motor. Lehet rajta kicsi karc, kicsi repedés. Ha valaki hibátlant akar venni, vegyen újat. Egyébként szerény véleményem szerint például egy tisztességesen meghegesztett műanyag idom, ami le van fényezve, az teljesen egyenértékű egy gyárival (nem anyagi értelemben). Jól néz ki, takar, eltereli a szelet. Úgyis "szerelmi" kérdés a vásárlás. Ha belezúg az ember, akkor szinte mindegy milyen, megveszi
linkaska
Nem rég feltett valaki ide a fórumba egy word dokumentumot abba le volta írva mire kell figyelni.Már nem tudom ki volt az de utólagos engedélyével kiteszem ide, hogy te is megnézd, elég sok hasznos dolog van benne amire érdemes figyelni:)
Ha visszaolvasol a fórumban olyan VFR-es kollégát nem igazán fogsz találni aki nem lenne megelégedve a VFR-vel. Strapabíró, szép megjelenésű, megbízható, elég teljesítménnyel rendelkező túragép, ami ha karban van tartva akkor nagyon sokáig fog örömet okozni a gazdájának. Ha karban van tartva az a példány amit kinéztél magadnak, nem füstöl, nem folyik az olaj a telóból stb és ha tetszik akkor vedd meg ne habozz.
Holnap reggel lesz 1 kis túra a kékesre egy VFR-s kollega szervezésében az emlékműhöz. Találkozó 08.15 Őrs Vezér tér Shell kút. Nincs vkinek kedve jönni? Ha a zaxxony elenged akkor megyek, nem mond még holnapra xar időt, de vasárnapra igen.
Sziasztok!
VFR750-ről 94-es évjáratúról szeretnék kérdezősködni.
Mennyire jó gépek?
Vásárlásnál mire kell figyelni?
Van valami tipus hibájuk vagy amire nagyon oda kell figyelni?
Mert lehet beszerzés alatt lesz 1 és nem szeretnék zsákbamacskát venni.Köszi a segitséget
Mire is?
csak szimplán irigykedik