Sziasztok!
Egy vfr 400-ra keresek hátső hengersort dugóval vagy dugót külön...
A motor 86-os VFR 400 RG
Elértek mailben a mocilaci@freemail.hu-n vagy a 06-30 318-1860-as számon...
Köszi előre is
Nem rossz! Külföldön sem kolbászból van a kerítés és a népek is ugyanolya suták bírnak lenni. Leginkább a kretén biciklisek, akik feszengenek a jogaikért de a KRESZ szabályait a legcsekélyebb mértékben sem hajlandóak betartani. A dal viszont szenzációs alatta
Én nem vagyok régi motoros......Csak az elmúlt 23 évben motorozok.... Az előtte lévő 17-18 évből ez kimaradt...
A hegyekben...ha pánikoltam volna ..nem mentem volna oda motorozni..
Aki világ életében motorozott, annak nincsen szüksége ilyen pánikra. Főleg a Hegyen nem, arrafelé mindenki suhanckora óta motorozik. De azt hiszem ezt régi motorosoknak nem kell magyaráznom.
Na látod...
Mi ezt az egy "lépcsőt" ki is hagytuk...Tudtuk, hogy úgyis VFR lesz a vége...
Addig is jó felkészülést a CBR -rel a VFR-es "korszakra"
Na azért remélem nincs harag..
Gyere el a Mátrába, majd nem győzöd számolni a sportmotoros öreg csocsikat! Cimbi akitől vettem az Fi-t (idén lesz 50 éves), az is R1-re nyergelt át, faterom 58 évesen 929RR-ezik, és még sorolhatnám.
Bakker Én nemigazán szoktam (talán 1 kezemen megtudom számolni) láttni 50-es férfiakat sport motoron, általában csoppereken vagy túraendúrokon zötyögnek, tisztelet a kivételnek.
ezen a VFR kontra CBR témán én is rágódtam egy fél évet, aztán CBR600F lett, főként mert haver ezt árulta, de a mai napig bennem van, hogy kéne egy Viffer (is)
Micsoda? 100-110-zel döcögni, 5000-nél elváltani? Akkor kár is VFR-t venni, fostorgáshoz elég max 30-40 lóerő, ha így használnak egy VFR-t akkor csak elkormolódik rajta minden, meg berozsdál a henger... Teljesen hülyeség az élvezet rovására leszorítani a fogyasztást. De azért nagy a fajlagos fogyasztása az Fi-nek, ilyen poroszkálós tempóban az RC36-os 2 személlyel 4.9 litert evett... Ahhoz képest amit tud ez a motor, egy benzintemető... az SP eszik kb annyit, azt az egy ezres V2 (két nagy henger = az átlagosnál magasabb fogyasztás), 200ccm és 30 lóerő plusszal. Kell bele az a PC a Vifferbe, nincs mese!
Megint jössz ezzel a CBR a fiataloknak való. Mint már mondtam, ez nettó baromság, rengeteg 40-es 50-es fazon ismerősöm van aki sportgéppel jár, szóval ez nem éltkor kérdése.
Autópályán Szegedre menet stabil 130-140, 4.8. Főúton közlekedve 5.3, városban 5.8-6.0. Póver kommanderrel. Ha tépem neki, akkor is megáll 7- lötyiből, bár a 9 fokos hideget nem komázta a rendszer, 7.5et evett 130as tempónál.
6 literből is kijössz simán, ha elváltod a Viffert 5000-nél és 100-110-el döcögsz. Csizi "ex"kollégának az volt a problémája, hogy nem elég sportos a mi Fifferünk. A VFR is sport-túra meg a 600F is, de az arányaiban különböznek, az első 40-60% a másik 40-60%-ban sport/túra. Az sem mind1 hány milyen magas vagy, ha több mint 180 akkor mindenféleképpen a VFR, ill a nagyobb súly miatt is nem árt pár plusz kg a karodban és a lábadban. A VFR szerintem az érettebb és nyugodtabb polgároknak való a CBR a fiatalabb generáció motorja. A 600-ast meg leszeretnéd majd cserélni 2-3 év mulva (azon az alapon, hogy kinőtted és milyen lehet a 9-es vagy az 1000-es széria) a VFR-t viszont nem kell lecserélni, mert úgy jó ahogy van.
u.i.: Csizi minnyá beszól, hogy elvakult Vifferes vagyok úgyhogy ne hallgass rám!
A hirdetésben szereplő gép egy szegedi VFR klubos kolléga gépje.
VFR vs CBR600F.
Ha a túrázást részesíted előnyben, javarészt 2 személlyel utazol, és odavagy a V4-es muzsikáért, akkor VFR. Ha egy könnyedebb és sportosabb motorra vágysz, javarészt egyedül motorozol, és megelégszel egy selymes sor4-es erőforrással, akkor jó a 600F is. Motorteljesítményre elég hasonlót tudnak, a VFR fogaskerekes vezérlése problémamentesebb és strapabíróbb, bár a 600F blokkja is egy nagyon jól sikerült darab, már láttam szuperül működő F4i-t 160e km-rel. A VFR plusz 200 ccm, így kevésbé kell forgatni a nagyobb nyomatéka miatt. A 600F viszont 40 kg-mal könnyebb, és oda-vissza állítható futóműve van, amíg a VFR-en csak előfeszítést lehet állítani. A VFR Dual CBS fékkel van felszerelve, ez jó dolog ha túrázni szeretsz, még a sport light üzemmód is belefér, de ha már kicsit jobban szeretsz huligánkodni akkor zavaró lehet hogy nem tudod külön fékezni a kerekeket. A 600F-ből ugye két fajta választék van: 600F és 600Fs. Az F Sport huligánabb, két különálló ülése van, nincs rajta középtámasz és kapaszkodó (2kg mínusz), és a blokkja is hangyányit sportosabbra van hangolva. A Viffer fogyasztása elég húzós, nálam 7-7.5 litert evett teljesen széria állapotban (az SP2-m is kb ennyit eszik): Amikor piacra dobták '98-ban a típust, akkor a PGM-Fi még gyerekcipőben járt, a gázreakciók finomításához és némi hűtés végett kicsit feltekerték a naftát rajta. Egy 600F-fel 1-1.5 literrel kevesebbel is el lehet motorozni ugyanazon stílusban. Valamint a Vifferek a konstrukció időtállósága, és prémiumnak számító technikája végett jobban tartják az árukat, ugyanazért a pénzért 600F-ből 4-5 évvel fiatalabbat kapsz. A VFR-ek azért egy fokkal jobban ki vannak dolgozva, hidraulikus kuplung, félkarú lengővilla, stb. Típushiba: a 800Fi még a '90-es évek fejlesztése, és mint minden akkori Hondának, ennek is az egyik rákfenéje a feszültségszabályzó, előbb-utóbb mindenkinek lefüstöl. Javarészt már csak olyan Fi-k szaladgálnak az utakon, amikben már orvosolták ezt a hibát, és lecserélték a gyárit egy erősebb és jobb utángyártottra. A másik bibi ami típushiba, az a termosztát meghibásodása, egy idő után hajlamos megradagdni. Asszem a 600F4i-kkel már nem volt különösebb gond, régebben talán a vezműláncfeszítő volt amire jobban oda kellett figyelni a típusnál. Hát nagyjából ezeket kell mérlegelni vásárlásnál.
Lassan motor csere előtt állok, remélhetőleg 1-2héten belül. Több motort nézegetek a neten közöttük ezt a VFR800-at is. Erről a típusról kellene információ, esetleg ha tudtok tesztet, vélemény, stb. Olyan motort szeretnék ami sportos is meg túra is. Ezért gondolkodom a VFR-ben, esetleg CBR600F-ben. Segítséget, választ köszönöm.
Egy vfr 400-ra keresek hátső hengersort dugóval vagy dugót külön...
A motor 86-os VFR 400 RG
Elértek mailben a mocilaci@freemail.hu-n vagy a 06-30 318-1860-as számon...
Köszi előre is