ABUS azért a prémium márkák közé sorolandó, ami az árán is látszik.
Egyet viszont tudomásul kell venni, ebben az országban, hogy ha el akarják vinni, akkor el is fogják ,max egy kicsit nehezebben. Akkor több esélyed van, hogy a Tied megmarad.
Arra, hogy riasszon jó, de védelmet nem sokat ad.
Vedd meg meg vegyél rá még egy Abus granit 68-at és úgy már oké.
Az a baj ha elakarják vinni elviszik sajna......
Kozmax ebben igazad van.valamit muszály rá venni
Akkor lenne is kérdésem, Szerintetek az Abus tárcsafékzár jó minőségű, vagy van ami jobb ár/érték arányú.
Találtam vaterán riasztós zárat ,de valami noname lehet: http://auto-motor.vatera.hu/al...
Max 10ezer ig nézegettem őket,mert többet nem tudok most rááldozni , meg nem is nagyon szoktam kint hagyni sehol, főleg éjszaka.A másik amit néztem az ABUS 300.
Én nem is nagyon számolgatom :) Valamilyen sebességben van azt ennyi. Nem vagyok egy kapkodós, úgyhogy nem kell, hogy ideális fokozatban legyen mindíg. De azt kell mondjam, már én is kerestem a 7. fokozatot :D
Szóval 20E ft. egy kis LCD csöcs, hogy lássam hanyadikban vagyok. Inkább szivargyújtó aljzat és GPS tartókonzol :)
Ha gazdasági szempontokat tartasz szem előtt egy motor vásárlásánál akkor nem is szabad megvenni egyiket sem. Szerintem.
Egy idő után pedig eljut az ember arra szintre, hogy valamit venni kell rá.
Ebben igazad van ,hogy a fordulatszámból lehet a fokozatra következtetni, csak mondjuk én kapásból nem tudom ,hogy 6.-ba adott sebességnél mekkora fordulatszámnak kellene lennie. Lehet , hogy egyszer írok egy listát és felragasztom a fordulatszám mutató mellé A másik meg az , hogy (lehet ezzel egyedül vagyok) de én nem igazán szoktam nézegetni a fordulatszámmérőt, akkor váltok amikor úgy tartja kedvem, és az a helyzet ,hogy nekem még kedvem lenne még 7. is váltani.
Bármely fordulatnál igaz a lenti egyenlet. 8e - 176, 9e - kb. 2k, stb.
Ja, meg amúgy is állatok vagytok, mer' csak a száguldás. Még jó hogy én nem olyan vagyok.
Minden tiszteletem mellett most az egyszer ellent kell mondjak Neked. A csajom egy CBF500-on tanult, azon mechanikus a km óra meghajtása. Volt rajta fokozatkijelző, és -noha behúzott kuplungnál valóban össze-vissza mutatott- sebességben a valós fokozatot mutatta.
Egyébként RC36I-hez az olcsó tippem a 7-ik váltás ellen ez: Sebesség = (6-ikban rpm/1000) * 22. Azaz 5e-nél 110-el megy (óra szerint), 6e-nél 130 körül, 7e-nél 154. Nyilván ez gyári végáttételt feltételez.
Na, megspóroltam 18e HUF-ot. A 30%-át kérem minden felhasználótól, hogy a köv. bankszámálra utalják: 117735..
Én is erre gondoltam Csizi.Sokszor én is a 7. akarom váltani, a másik meg ,hogy kereszteződésbe gáz amikor azt hiszem 2.- ig váltottam vissza közbe meg 1-esbe van és ráengedem a kuplungot. :)
Ennek ellenére úgy gondolom inkább szórakozok vele mint , hogy 18 rugót kiadjak érte.
Hát hogy tudd hogy hanyadik fokozatban van a váltó. Ez ilyen kényelmi megoldás, ha már unod hogy sokszor kapcsolni akarod a hetediket, akkor beszerelsz egy ilyet, és nem kell számolgatni többet a kapcsolásokat . Talán pályán több értelme van, memorizálod hogy ez a kanyar ebben a sebességi fokozatban megy nyélgázon, vagy abban a kanyarban 3-ba kell leborítani, esetleg ha van olyan pálya ahol a hatodikat is le tudod forgatni, akkor ott se kapcsolj feljebb.
Valószínűleg én se fogok venni a motoromra, mert sok extrát fel lehet még rá pakolgatni de azért egy 20 éves motoron , még akkor se térülne meg ha egyszer elakarnám adni. :)
Csak érdekes dolognak tartom ,hogy még egy spirálos km órára is tudnak adni.
Na ez értelmes hozzászólás volt.
Egyébként meg ha az alábbi linkre kattintasz akkor láthatod, hogy bármilyen motorra tudnak rakni, még arra is ami spirálos.
Egyet viszont tudomásul kell venni, ebben az országban, hogy ha el akarják vinni, akkor el is fogják ,max egy kicsit nehezebben. Akkor több esélyed van, hogy a Tied megmarad.