Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt tudom , hogy kb 20 ezer körül vannak a fokozatkijelzők , de nem vagyok benne biztos ,hogy erre is fellehet rakni.
Köszönöm, Urak! Az igazság az, hogy az előbb végre megtaláltam a rovátkákat. Attól tartottam, hogy ezen nincsenek, mert nem találtam.
Valójában ott voltak, csak a kosz alatt (meg az egy szál 60-as izzó a garázsban sem épp ideális, nappali fénynél meg utoljára másfél hete láttam) Egy kis WD40, papír kéztörlő, és lám, ott vannak.
Tuti hogy létezik,az a "baj",hogy olyan 20 ropi kb az ára...
Ha már a fokozatjelzőről van szó, létezik olyan fokozatjelző amit 90-93 közötti VFR 750-re lehet felrakni? Esetleg valaki tett már fel, vagy ennél a típusnál ez nem megoldható.
Igazából nem életbe vágó dolog a fokozatjelző ,de azért nem is volna olyan rossz. :)
Mondjuk, ha a lengőkar végétől méred vissza tolómérővel, az is kellően pontos. Még a rovátkolásoknál is pontosabb, de azok sokat segítenek és meggyorsítják a bállítást.
Sziasztok. Fokozatkijelző bekötésben elkelne egy kis segítség. Keresek egy sebesség jel kábelt és egy fordulatszám jel kábelt. Esetleg együtt lennének egy csatival valahol? Merre keressem őket? Milyen színűek? 2002 VFR 800. Köszi, Gabesz
Pontosan, ahogy Csizi leírta. Verseny szinten, még a lengővilla, hátsókeréktengely távolság mérése.
Haliho,

van par tartalek-alkatreszem '98-01-es VFR800-hoz, ha esetleg valakinek szuksege lenne ra:

(ami nincs a kepen, az nagy valoszinuseg szerint nincs is...)
Elvileg vannak rajta rovátkák amihez tudod igazítani a tengelyt, és akkor mindkét oldalt belövöd ugyanúgy.
kozmax! A tanácsodat kérem (és közben visszasírom a VFR lengőkarját).
Fireblade-en hogyan állítasz lánc feszességet, hogy biztosan jól álljon a hátsó kerék? Balesetmentes motornál feltételezhetjük, hogy párhuzamos, pontos a villa, és mondjuk sublerrel leméred a két oldalt?
Én inkább mindig szintet mérek, az sokkal pontosabb. A feltöltendő mennyiség esetén, teljesen szétszed, és elmosva minden.
Az enyémben meg kétszer ennyi van, + egy kicsi. Azt ugyan ez a tapasztalatom. Annál a tempónál az a fogyasztás nekem egy kicsit kevésnek tűnik, egy gyári motornál. Bár azt nem tudom, hogy milyen változtatások vannak a Te motorodon
Ha jól emlékszem, az enyémbe valami 4.5 deci környékén töltöttek. Nem tudom pontosan mennyit, kozmax meg meg tudja mondani. Ha ennyit raksz bele, abból baj nem lehet.
Első telóba szeretnék majd olajat cserélni....Csak nem tudom cm3-re mennyi megy bele villaszáranként..Egyekőre ennyi...a többi meg ahogy "épül"a moci folyamatában...( olajcsere, szűrók cseréje, folyadékok -fék kupiung.fagyálló + műszaki)
Ezzel nem mondtál újdonságot, szerintem ezt sok más VFR-es is megtapasztalta már.
Nem fogod elhinni, de a VFR-ek 95%-ban ez nem is olyan meglepő!
De mi kéne ha vóna? Lehet, hogy a sok professzor tud majd válaszolni a kérdésedre!
Helo
Nekem van egy 98-as vfr-em. Nem nagyképűségből mondom, de 6000km után dcl pontosan ugyanannyi olajat engedek ki belőle, mint amennyit beletöltöttem. 76000 km van benne, és 150-es tempónál is 5.2 l kajál.
Tehát akkor user manual-t keresek MAGYAR nyelven....
könyv vagy elektronikus úton...
Igazatok van.....
Service manual az a javítási kézikönyv, olyan nincs magyar nyelvű, csak kezelési kézikönyv (user's manual). Ilyet minden magyarországi első forgalomba helyezésű motorhoz adnak, de nagy csoda ha ilyet fogsz találni egy ilyen régi motorhoz.
A kezelési mutató az user manual.
A service manual a szerelési útmutató. Annak örülj, hogy egyátalán angol nyelven van hozzá. Nemhogymég magyar nyelvűt akarsz, de komolyan.
Sziasztok!
Hol tudok 99-es VFR -hez kezelési útmutatót ( service manual-t) MAGYAR nyelven szerezni , esetleg letölteni...A neten csak Angolul találtam,..... nekem meg Olasz a kis könyvem amit kaptam a mocival....
Maj' megmondom Bazsy-nak, hogy ne hajszolja a gépet a Szaharában!