Az a Motul olaj teljesen jó, pár év óta én is ezt használom. Gyári szűrő majdnem 2x drágább mint a Hiflo, és az sem tud többet. Én amióta csak emlékszem, Hiflo szűrőt használok, és idáig sosem volt gond vele.
Sziasztok!
Ismét segítséget kérek!
Kinéztem a motorba :
MOTUL 5100 4T 10W-40 Félszintetikus Négyütemű motorolajat..( ásványit nemtaláltam)..Belerakhatom-e, megvehetem-e?
Valamint gyári szűrőt, vagy Hifló-t vegyek..Én eddig mindig Hiflót használtam, semmi problémám nem volt vele..!
Én nem vagyok annyira elfogult mint amennyire látszik (csak majdnem ). Mivel én is ugyanannál a cégnél dolgozom mint Te ezért döntő tényező volt a vásárlás során (azon kívül hogy gyermekkori álmom volt egy "piros félkarú") a lecsó ami a számlámra érkezik. Mindenféleképpen szerettem volna a sport-túra szegmensben szemezgetni, valamint hogy ne legyen túl öreg (20 éves) 800 kiló legyen max (ennyi volt a nem kevés spórolás után a zsebemben) és 2 személlyel is aránylag kényelmesen lehessen vele hasítani és nem utolsó sorban megbízható legyen, és a legfőbb érv hogy a 2 méteremmel úgy ahogy kényelmes legyen. Nem sok motor felel meg a kritériumoknak, a GSX-f nekem túl kicsi, az FJR túl drága, a BMW kibaxottul drága......tehát a VFR mellett döntöttem és nem bántam meg, mivel nem érdekel, hogy 2,9 vagy 4 mp alatt van 100-on, ill. hogy lehet úgy dönteni hogy leérjen a sisak szellőző a fejem tetejéről. Annyiban viszont tök igazad van, hogy nekem nincsenek referenciáim, vagy legalábbis jóval kevesebb mint neked. Élvez az életet az SP-vel és kívánok hozzá sok baleset mentes kilométert!
Na most akkor aki olyan hogy "Csak a VFR" vagy a Te szavaiddal élve "de AKKOR is VFR!", az mi más ha nem a típushoz való erőteljes ragaszkodás. Mert azért a legtöbb VFR-es (akinek nem inge, ne vegye magára) szentül meg van győződve hogy csak a VFR a jó és semmi más, néha már a misztikum határát súrolja a VFR elfogultságuk. Vagy nincs igazam?
Az én motoromon nem gyári dob van mégis úgy ment át hatósági vizsgán :) Igaz azt nem én csináltam hanem aki behozta.Kíváncsi leszek jövőre műszakin mit szólnak hozzá!
Végre kiderült, valóban gyári a dob a gépemen :) Csak kirothadt egy cső belőle, azért csörgött :D Nomeg a tömés is el van égve valószínűleg. No de sebaj, gyönyörűen rajta van a honda felirat, szóval ezzel megy vizsgára :)
Az SP nem is ortodox VFR-eseknek való, mert ez egy teljesen más világ. A lényeg hogy ez is Honda, meg ez is V motor, és ez is fogaskerekes, asszem ennél jobb párosítás nem létezik!
Ma feltettem a 180-as gumit, tényleg elfér, igaz ,hogy qrva szűkös a hely.Sajnos a centírozás nem sikerült ,mert nem tudtuk felrakni a centírozóra a kereket, majd az is meg lesz egyszer :)
Nem teszed :) De fontosabb pénzt keresni, hogy legyen is valamit a motorra költeni :) A kipuff. tömítések a hétvégére meglesznek + teszek új tőcsavarokat a kiömlőkhöz, mert el vannak rothadva (egyik ketté is tört, még jó, hogy nem a hengerfejbe tört bele), utána lánc, lánckerekek majd a külseje. De amint meg lesz a kipuff, legőzborizom :) Az lehoz mindent!
Ismét segítséget kérek!
Kinéztem a motorba :
MOTUL 5100 4T 10W-40 Félszintetikus Négyütemű motorolajat..( ásványit nemtaláltam)..Belerakhatom-e, megvehetem-e?
Valamint gyári szűrőt, vagy Hifló-t vegyek..Én eddig mindig Hiflót használtam, semmi problémám nem volt vele..!
http://www.idegen-szavak.hu/ke...
Na most akkor aki olyan hogy "Csak a VFR" vagy a Te szavaiddal élve "de AKKOR is VFR!", az mi más ha nem a típushoz való erőteljes ragaszkodás. Mert azért a legtöbb VFR-es (akinek nem inge, ne vegye magára) szentül meg van győződve hogy csak a VFR a jó és semmi más, néha már a misztikum határát súrolja a VFR elfogultságuk. Vagy nincs igazam?
Nekik is pénz...
Ma feltettem a 180-as gumit, tényleg elfér, igaz ,hogy qrva szűkös a hely.Sajnos a centírozás nem sikerült ,mert nem tudtuk felrakni a centírozóra a kereket, majd az is meg lesz egyszer :)
iszonyat gőzmozdony hangulat...
Én imádtam :-)
http://www.hondavfrclub.hu/