A nagyja mese, sőt, kamu. Én annyit vettem észre a 750-esben, hogy hidegben (5 fok körül) simábban indul a gép. De ezen felül semmi extra hogy fúde gyorsabb lett volna vagy fúde kevesebbet fogyasztana. Inkább ott van az előnye hogy jóval több km-t kibír, és kevesebbet kell szopni a gyertyacserével. Elvileg 12e km-t ír a manual a gyertya cseréjére, persze egy hagyományos gyertya a dupláját is simán kibírja mindennemű probléma nélkül. Az iridium elektródás 48ezret simán elviszi.
Jah, olaj. Pár éve Motul 5100-asat használok, teljes megelégedéssel. Valahogy a Castrolban megrendült a bizalmam, többen is panaszkodtak rá, nem az a régi minőség már az sem. Autóban cseréltem olajat nemrég, és füstszagú volt a vacsi új olaj, egyik autós kolléga mesélte hogy újrahasznosított olajból készítik. Még ha teljesíti is a követelményeket, de nekem akkor sem tetszik az egész, az olaj legyan zsír új. Régebben használtam Repsolt is, de az drágább mint a Motul, és nem jobb.
15ezret biztos bele lehet rakni. Ha jól megtömöd, talán még 200-250millió is belefér. Bár ez már cinkes, mert lehet, hogy az egyik oldalról ki fog potyogni
Az sem mindegy, mennyiszer gyújt a motor. Van amelyik a minden főtengely-fordulatnál, van amelyik minden másodiknál hengereként nézve. Így egyértelmű az is, hogy egyik kétszer jobban eszi a gyertyát mint a másik.
Fullmoon:
Mennyi a mese?
Azt mondom ami nem mese.
Hidegben jobban indít. Ez tény.
Jobb szikrát ad. Ez is tény, megnéztem. Ionágyú a sima gyertyához képest.
Valamivel jobban reagál gázadásra a motor. Ez is tény, 400asnál éreztem némi változást.
1, max 2 decivel kevesebbet evett a motor. VFRnél nem tudom, miután összeraktam, alapból ilyet raktam bele.
Kb ennyi.
Összes benyát biztos nem égeti el, mert tönkremenne a motor. De a keverék égéstérképe az más, mutattak hengerben készült videót.
A CBR 1100XX -nél 48 000-es csereperiódus van és azt tényleg ki is bírják..A többi.... " gyorsulás , üzemanyagtakarékosság, stb." ..na ezt mi hétköznapi használatban úgysem vesszük észre-ha egyeltalán IGAZ!
Elengedhetetlenül szükséges a modern gépjárműveknél a biztos gyújtás megléte. Ehhez nyújt megoldást az NGK Iridium IX gyújtógyertyák speciális irídium elektróda révén, extrém igénybevételnek kitett gépeknek, extra gyújtást biztosít.
Jelentős fajlagos üzemanyag felhasználás csökkenés tapasztalható, normál hétköznapi használat során.
60.000km-es futásteljesítményével a szervizköltségek csökkenthetők.
Jelentősen javul a gépmű teljesítménye, gyorsulása, 100km/h-ra történő gyorsulás esetén akár 0,7mp javulás lehetséges.
Főbb jellegzetessége, a speciális irídium elektróda. Az irídium nagy anyagsűrűségének köszönhetően jó elektromos vezető, nagyon magas hőmérsékletnek is ellen áll (irídium olvadáspontja 2446 Celsius-fok). Az irídium tulajdonságait az NGK cég felhasználja az extrém vékony 0,6 mm-es elektróda hegy kialakításához. Ez garantálja a precíziós végtermék létrejöttét. Gyakorlati hasznok:
o biztos ívgyújtás
o nagy gyújtás intenzitás
o levegő, üzemanyag közel 100%-os hasznosulása
o minden üzemállapotban biztos gyújtás (hideg és meleg állapotban)
o motor rugalmassága, teljesítménye javul és nő
o üzemanyag fajlagos fogyasztása csökken
o káros anyag kibocsátása csökken
o motor működése stabillá válik
o katalizátor élettartalma nő
o hétköznapi használat esetén: hosszú élettartalmú, cseréje 60.000km-enként szükséges
Az NGK Iridium IXgyújtógyertyák csereperiódusa géptípustól függetlenül 100.000 km. Így a kilométerre vetített költség rendkívül alacsony, költséghatékony.
Elengedhetetlenül szükséges a modern gépjárműveknél a biztos gyújtás megléte. Ehhez nyújt megoldást az NGK Iridium IX gyújtógyertyák speciális irídium elektróda révén, extrém igénybevételnek kitett gépeknek, extra gyújtást biztosít.
Jelentős fajlagos üzemanyag felhasználás csökkenés tapasztalható, normál hétköznapi használat során.
60.000km-es futásteljesítményével a szervizköltségek csökkenthetők.
Jelentősen javul a gépmű teljesítménye, gyorsulása, 100km/h-ra történő gyorsulás esetén akár 0,7mp javulás lehetséges.
Főbb jellegzetessége, a speciális irídium elektróda. Az irídium nagy anyagsűrűségének köszönhetően jó elektromos vezető, nagyon magas hőmérsékletnek is ellen áll (irídium olvadáspontja 2446 Celsius-fok). Az irídium tulajdonságait az NGK cég felhasználja az extrém vékony 0,6 mm-es elektróda hegy kialakításához. Ez garantálja a precíziós végtermék létrejöttét. Gyakorlati hasznok:
o biztos ívgyújtás
o nagy gyújtás intenzitás
o levegő, üzemanyag közel 100%-os hasznosulása
o minden üzemállapotban biztos gyújtás (hideg és meleg állapotban)
o motor rugalmassága, teljesítménye javul és nő
o üzemanyag fajlagos fogyasztása csökken
o káros anyag kibocsátása csökken
o motor működése stabillá válik
o katalizátor élettartalma nő
o hétköznapi használat esetén: hosszú élettartalmú, cseréje 60.000km-enként szükséges
45 a 2 guma szereléssel együtt, a Conti road 2 az meg 65. Ha túl régi gyártásúak akkor nem fogom megvenni, mert ugye 3 évnél régebbi gumát nem szabad megvenni, ha jól tudom.
Bátyámnak van DFI 1100 Gpz-n és nagyon meg van elégedve vele. Hogy pontosan milyen BT 20, v. 21, nem tudom, holnap megnézem. Nekem is ilyen volt a kis CBX-en, de azzal nem mentem annyit, hogy merjek bármit is mondani róla.
Igaz hogy vizes úton csúszkál?
Bele lehet rakni 15 000-et?
http://www.r17.hu/index.php?pa...
Érdemes végigpörgetni.
Fullmoon:
Mennyi a mese?
Azt mondom ami nem mese.
Hidegben jobban indít. Ez tény.
Jobb szikrát ad. Ez is tény, megnéztem. Ionágyú a sima gyertyához képest.
Valamivel jobban reagál gázadásra a motor. Ez is tény, 400asnál éreztem némi változást.
1, max 2 decivel kevesebbet evett a motor. VFRnél nem tudom, miután összeraktam, alapból ilyet raktam bele.
Kb ennyi.
Összes benyát biztos nem égeti el, mert tönkremenne a motor. De a keverék égéstérképe az más, mutattak hengerben készült videót.
Elengedhetetlenül szükséges a modern gépjárműveknél a biztos gyújtás megléte. Ehhez nyújt megoldást az NGK Iridium IX gyújtógyertyák speciális irídium elektróda révén, extrém igénybevételnek kitett gépeknek, extra gyújtást biztosít.
Jelentős fajlagos üzemanyag felhasználás csökkenés tapasztalható, normál hétköznapi használat során.
60.000km-es futásteljesítményével a szervizköltségek csökkenthetők.
Jelentősen javul a gépmű teljesítménye, gyorsulása, 100km/h-ra történő gyorsulás esetén akár 0,7mp javulás lehetséges.
Főbb jellegzetessége, a speciális irídium elektróda. Az irídium nagy anyagsűrűségének köszönhetően jó elektromos vezető, nagyon magas hőmérsékletnek is ellen áll (irídium olvadáspontja 2446 Celsius-fok). Az irídium tulajdonságait az NGK cég felhasználja az extrém vékony 0,6 mm-es elektróda hegy kialakításához. Ez garantálja a precíziós végtermék létrejöttét. Gyakorlati hasznok:
o biztos ívgyújtás
o nagy gyújtás intenzitás
o levegő, üzemanyag közel 100%-os hasznosulása
o minden üzemállapotban biztos gyújtás (hideg és meleg állapotban)
o motor rugalmassága, teljesítménye javul és nő
o üzemanyag fajlagos fogyasztása csökken
o káros anyag kibocsátása csökken
o motor működése stabillá válik
o katalizátor élettartalma nő
o hétköznapi használat esetén: hosszú élettartalmú, cseréje 60.000km-enként szükséges
Az NGK Iridium IXgyújtógyertyák csereperiódusa géptípustól függetlenül 100.000 km. Így a kilométerre vetített költség rendkívül alacsony, költséghatékony.
Elengedhetetlenül szükséges a modern gépjárműveknél a biztos gyújtás megléte. Ehhez nyújt megoldást az NGK Iridium IX gyújtógyertyák speciális irídium elektróda révén, extrém igénybevételnek kitett gépeknek, extra gyújtást biztosít.
Jelentős fajlagos üzemanyag felhasználás csökkenés tapasztalható, normál hétköznapi használat során.
60.000km-es futásteljesítményével a szervizköltségek csökkenthetők.
Jelentősen javul a gépmű teljesítménye, gyorsulása, 100km/h-ra történő gyorsulás esetén akár 0,7mp javulás lehetséges.
Főbb jellegzetessége, a speciális irídium elektróda. Az irídium nagy anyagsűrűségének köszönhetően jó elektromos vezető, nagyon magas hőmérsékletnek is ellen áll (irídium olvadáspontja 2446 Celsius-fok). Az irídium tulajdonságait az NGK cég felhasználja az extrém vékony 0,6 mm-es elektróda hegy kialakításához. Ez garantálja a precíziós végtermék létrejöttét. Gyakorlati hasznok:
o biztos ívgyújtás
o nagy gyújtás intenzitás
o levegő, üzemanyag közel 100%-os hasznosulása
o minden üzemállapotban biztos gyújtás (hideg és meleg állapotban)
o motor rugalmassága, teljesítménye javul és nő
o üzemanyag fajlagos fogyasztása csökken
o káros anyag kibocsátása csökken
o motor működése stabillá válik
o katalizátor élettartalma nő
o hétköznapi használat esetén: hosszú élettartalmú, cseréje 60.000km-enként szükséges
írd le a termékazonosító kodot és ugy rá lehet keresni.