Aminek az az oka, hogy az NS elektronikája még európai, vagy Japán gyártmány volt, a mostaniak meg garantáltan kínyanyi termékek.
elrettentő példa a kívülről szép kékre eloxált "race ignition modul"
Amiben valami igen perverz kapcsolás van, pl egy led több 10szeres túlterhelésben, és szerintük így ez normális.
Kiskerben 4 ruppó darabja, öszesen nincs benne 10 alkatrész amienk a költsége nincs 200 forint...
CDI Gyújtás elektronika.Valamilyen nagytestű Honda robogóét vegyél(de a kicsié is ugyan az).Mérete kisebb mint az NS1-é de ugyan azt tudja,a csatlakozó is ugyan az.Sokkal olcsobb és előbb talász motoros boltban mint ns1-hez.
Ns1-é 10-13 ezer pénz.
Robogóé 4-6 ezer.
Helló mindenki!
Nemrég lettem ns1 tulajdonos (75ös), az lenne a kérdésem h.milyen váltóolaj kell bele, mert azt mindenképp lecserélném és kb mennyit kell beletölteni.? meg hol kapok a primertengelyhez szimeringet, mert picit engedi az olajat. Ha valaki tud, segítsen! Köszi
Nem betilt hanem be szagat én egy autobotoba melozok itt kiprobáltam az összes gyertyát igy jött ki a 9-es. az jó lett ja én 10-11000-közöt váltok szia
heló. az mbx 80 SW/SWD/SW2/FW motorok kuplung lamella szettje kompatibilis az ns-1 kuplung lamella szettével? :)) pls válaszoljatok, mert már csak azt kéne kicserélnem, hogy elkezdjem ezt a szezont, mert nem találok az ns-1-hez sehol lamellaszettet és tavaly sem tudtam május 1.-től tovább motorozni mert balesetem volt :))
eszerint is 5 ös 6 os gyertya való bele szóval akkor jót vettem. viszont egy ideje valami gubanc van. olyat csinál, hogy nem pörög ki a motor csak 5500 ig. üresben is. várok vele picit aztán megint megy, de mostmár egyre gyakrobban előjön. ma az utolsó 10km et hazafelé 45el tettem meg :( Hétfőtöl megint járhatok vonattal melózni.
100-nál nekem 8500-at forog. egy lánckerék cserével kicsit kitoltam az utazó sebességet és persze így fogyasztásban is jobb.(az is igaz, hogy 50-nél 6.-ba éppen hogy elmegy:D)
pl ha 10 ezertől van piros , olyan 8 euer körül , nekem a 75 ösömön 11500 tól van a piros , én 8500-9000 ezer között használom , nekem 90 nél 9 ezret 100 nál 10 ezret forog stbstb...
Heló. Bárdi szerint BR5ES való az 50es NSR 89 AC08 ba. nem túl kis hőértékű az? 12000 ig forog a motor. sokat használom 8000 res fordulaton hosszabb távokon. Ja és kb mi az ideális utazó fordulatszáma ezeknek a motoroknak? És kb meddig elég 1 tank 2T, mert kb 1000ret mentem és félig van még. Vagy több van benne mint 1 liter?
Köszi!
elrettentő példa a kívülről szép kékre eloxált "race ignition modul"
Amiben valami igen perverz kapcsolás van, pl egy led több 10szeres túlterhelésben, és szerintük így ez normális.
Kiskerben 4 ruppó darabja, öszesen nincs benne 10 alkatrész amienk a költsége nincs 200 forint...
Ns1-é 10-13 ezer pénz.
Robogóé 4-6 ezer.
Ns1-hez keresnék "gyújtásvezérlőt"(nemtom pontosan hogy hívják). Az ülés alatt a váz meg a burkolat között van.
előre is kösz
Nemrég lettem ns1 tulajdonos (75ös), az lenne a kérdésem h.milyen váltóolaj kell bele, mert azt mindenképp lecserélném és kb mennyit kell beletölteni.? meg hol kapok a primertengelyhez szimeringet, mert picit engedi az olajat. Ha valaki tud, segítsen! Köszi
https://sites.google.com/site/...
Parancsolj! Itt vannak a gyár által megadott gyertyák bele.(kép alapján megtalálod)
az 5ös gyertya egy ökörség, garantáltan le fog olvadni, az úgy saccra 175-ös.
Köszi!