Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Pesti vagyok, hívj fel és megegyezünk... Ha kell feltudom adni postára...
szia hova volosi vagy ? az első lámpa melyi?
Lehet róla szó....hivj fel és megdumáljuk
de egyébként a fék az nekem is ragad mióta fékbetétet cseréltem csak nem volt még idő szervizelni egyébként brutális fékek vannak rajta. Majdnem, hogy veszélyes főleg az első!
Nekem is csinálja ezt a mókát. Pufót égettem gyertyát cseréltem karbit állítottam, de semmi. Mikor kicseréltem a gyertyát akkor az elején nem volt annyira észrevehető, de aztán megint csak...
jaja, tisztítasd meg a munkahengereket. Jobban jársz vele

Úgylátszik mindenki másnak rendben van a motorja, senki nem írt nekünk, hogy őneki is csinálja-e a motorja azt a hibát...
jaja , arra gondoltam .. :D
én fékpofákat vettem bele , de nem tisztitottam kia dugókat , de látszik , h az egyik dugó hátul és elől is nehezebben mozog mint a másik , sztem tele van fékorrap .
Akkor nálad a fék nemfogja vissza, bááár szerintem nézesd meg valakivel, mert az életed múlhat rajta! Nekem is taposni kellett, hogy fogjon, mikor megvettem, mert el volt hanyaglva.
De meg lett tisztítva, fékpofák ki lettek cserélve, és most satura fog a hátsó!
A blokkot átfogó két nagy oldalidomra gondolsz? ami alul kapcsolódik össze? Nekem ott rendben van!
Vagy nem arra gondoltál?
Hello Natzol , velem is ugyen az van . 8500 felet kúrvára megy , csak én gyengének találoma fékeket , a hátót nagyon kell taposni , első pedig nagyon könnyen bejön , nem akar nagyon fogni csak ha nagyon meghúzom , am neked nincs a motoroddal idompróbléma?
itt azt értem h a 2 oldalidom a blokk alatt a gyári 2 kis pöcs szinte mindekinek elvan törve , de már megoldottam az összefogatást..
Szia
Igen, nekem is a kompressziót okolták a szervízben,nemtudtak rá konkrét magyarázatot adni. De ne mondja már senki, hogy az összes NS-1 75 ccm ilyen!
HAHÓ NS-1 -esek! Itt mindneki másnak a motorja rendben van? Légyszíves írjatok ide a fórumba!
Egyébként én folyamatosan rajta vagyok a problémán, van néhány tippem:
A kipufogót égesd ki istenigazából! (Nekem picit jobb lett tőle.)
Tankolj Shell W-power 100-at. Így már érezhetően 6000-től megindul és könnyebben átbillen 7000 fölé, alig akad meg, persze pl. a dombnál ugyanúgy jelentkezik... de nem úgy, mint korábban, összeségében véve a motor sokkal energikusabb lesz jobb üzemanyaggal.
Nézd meg, hogy a fékrendszer rendben van-e, miután behúztad a fékkart, rendesen visszahúzódnak-e a fékpofák, illetve a munkahenger. Ha felemeled a motort, megpörgeted a kereket, egyből látod, hogy megakad, vagy sem.
Tapasztalatom szerint ez is rengeteget számít, hogy mennyire van visszafogva a motor, mert lehet, hogy pont az a pici a sok...

Hallotam már gyújtásproblémát is, mint okot, de akkor durrogna, vagy nem menne enynire 8500 felett...
Valaki mondta azt is, hogy álítani kell a memránon, ez nemigaz, egy 25 éves memránlap is tökéletesen, vagyis a funcióját megfelelően ellátva működik. De ha azt valaki elállítja....
Ja és nem a túlsok benzin okozza, mert a szervizben beállították nekem,de ugyanúgy akadt utánna is...
Hát ennyit tudtam segíteni, de nem adom fel!
Sziasztok!
Ahogy kértétek itt vannak a képek a bontott cuccokról. Akit érdekel hívjon bármikor a 20-662-82-25 számon
Hello !

POGI68 nekem is tudnál csinálni kipufogót..
mert van 1 sport rajta de semmivel se változott ..
Nekem az lenne a lényeg h mély legyen .. Ha tudsz akkor kérlek írj :)
oh igen, a tel számom 20 662 8225
Hívj fel és megegyezünk...
és mennyiért adod a 2-őt?
igen minden eladó róla
Hello a 2 oldal idom is eladó az ns1-edről ?
Sziasztok,

Eladóvá vált hőn szeretett kis ns1 50 es motorom. Akár egybe akár alaktrésznek. Akit érdekel hívjon a 06 20 662 8225 ös számon.
natzol , velem is ugyan ezvan , hogy ott aqkad a gyorsulás ...:S
7-8500 között . szervizbe azt mondták h ne lepődjek meg , mindegyik NS1 ilyena 75 ösök közül..:D
Lenne egy kisebb gondom az NS1-75-össel..
8500 as fordulatol nagyon megindul , de előtte van kb oylan 7 ezertől egy gyengébb zóna , de 7 ezer előtt mindegy h félgáz vagy háromnegyd gáz alig akaro menni, kompresszió kicsi lenne arra nem gyanakszok , mert akkor 6 ban 8 ezer fölött nemtudnék nagyon játszania gázzal h odahúzok vagy visszaengedem , akkor csak csőgáz vagy ha elengeded semmi..
sztetek is sok kaját kaphat? vagy milyen gyertyát használtok bele?
Sziasztok,
Leírnátok, hogy lehet szétbontani a motort? Beállt aztán nekiálltam szétszedni de elakadtam... Ilyenkor miket érdemes kicserélni, hogy ne kelljen később? Milyen tuningot lehet ns1 50-be belerakni motorikusan?
Kösz! Rendes vagy, de egyenlőre csak találgatok, egy apró probléma miatt (picit akad a gyorsulás (7000- 8500 között). és biztos nem a kipufogó végével lesz a gond.
Zoli....mi lenne ha csinálnék neked kiput?....olyant mint az enyém.Láttad már............
Hello
Megvan még a kipufogó? Ha igen, írj légyszi az E-mailem-re.
Köszi!
Kösz de nem az enyém is össze vissza van foltozva. Nekem pont az lenne a lényeg hogy törés és repedés mentes legyen. Még csak nem is muszáj pont olyannak lennie mint az eredetinek csak passzoljanak rá a csövek és fel lehessen szerelni fúrás faragás nélkül, és persze a méret is stimmeljen nagyjából...