Picit dögledezik a fórum :( De azért reménykedem, hogy segít még valaki :) Pl hogy ehhez a 14-40es áttételhez mekkora lánc való, mert nagyvason nincs bejelölve lánc hozzá. Köszi
Hétvégén mentem vele 100km ert. Nem is lenne ez a 18 44 es áttétel olyan rossz, ha mindig országúton járnék vele. 90-95 utazón lazán vitte. Viszont ami furcsa, hogy sorra olyanokat olvasok, hogy 8000 felett nem megy a motor és inkább csak 6000ig húz. na már most az enyémmel gyakorlatilag lehetetlen 6000 alatt járni. rángat lassul és ha nem váltok vissza meg is állna. Miért lehet ez, hogy kis fordulaton ledadog nagyon 8000-12000ig 10szer erősebben megy? Olajzást megnéztem és fúl gázon kb 1-2mmerrel van jel után a kis pöcök. 45-75ös fúvókák. gyertyahézag belőve karbi kipucolva és még mindig nem jó.
A vége az 100 körül van utazni lehet vele 80kürül semmi baja nincs, úgy hogy teljesen gyári a blokk nincs megpiszkálvan nagyobb fúvóka stb. még a kipufogó folytás is benne van.
Bocsi, de szerintem valamit félre értettél vagy elszámoltad magad. ha elöl nagyobb hátul kisebb fogaskerék van az eredetinél akkor kevesebbet pörög a motor ugyanakkor nagyobb erő kell ahhoz, hogy gyorsuljon. 1sben pl ha nem lököm meg magam képtelen el indúlni a motor vagy csak iszonyat óvatos kuplung csúsztatással 4. ben kb 85öt megy. Olyat olvastam, hogy a 15-45 a jó áttétel csak megerősítést várok és esetleg hogy az milyen is :) Köszi
sziasztok. Infó kéne, hogy NSR 50 AC 08 hoz mekkora fogaskerekek illenek? Motor érzésem szerint jó állapotban van, de előző gazdája felrakott rá egy 18-43mas áttétet amivel elég nyögvenyelős a gép. Hosszabb távokra pesten használnám olyan 70es átlagtempót szétpörgetés nélkül kéne vinnie. Ja és én 85kg vagyok. Érdekelne, hogy milyen fogaskereket ajánlotok és mekkora lánccal? Köszi!
Üdv, mindenkinek.
Nekem szükségem lenne egy hátsó kapaszkodóra- csomagtartóra egy Honda NSR 50-es mocihoz. A segitséget, ajánlatokat tippeket előre is köszönöm.
Terhelésen(nyélen) üzemmelegen kell karburálni, föntről lefelé.
Addig kell vékonyítani a keveréket 1% onként, amíg a következő lépésre már nem megy jobban.
Akor vissza az előzőt.
ez egy biztonsági beálíltás.
HA a fűfuvi ezzel megvan, lehet játszani a részterheléssel, és a keverékcsavarral.
Festeném a motorom ha jön a jobb idő..
Régebben barátom fekete Hemorite-vel festette le a vázát az szép lett csak nem tudom hogy az enyémen hogy nézne ki ..
ajánlották már hogy inkább vegyek dobozos fúvos festéket és azzal .
szerintetek melyik lenne jobb ?
HA egyhelyeben, terhelés nélkül nyaggatva, addig vékonyítod, hogy a lehető leg többet forogjon, akkor terhelésen meg fog akadni, mert terhelésen kicsit több kell.
Srácok! Kinek mennyit forog a motorja? Évek óta megvan a gépem, de egyszer sem forgott még le 13 fél alá(11 volt a max). Tegnap egy kicsit finomítgattam a karbin és simán viszi..Sajnos terhelés alatt még nem tudtam kipróbálni a gyönyörű nyári időjárás miatt, de az a cél, hogy a torpanás eltűnjön apicsába.
Cristian nemhiszem h jó lenne rá amit mondtál én ezen a néven csak robogó kipufokat láttam:S
semmi olyat amit fel lehetne eszkábálni rá:S
esetleg képet tudnál küldeni a tiédről?:D
http://robogotuning.hu/spd/330...
létszi segitsetek!
Nekem szükségem lenne egy hátsó kapaszkodóra- csomagtartóra egy Honda NSR 50-es mocihoz. A segitséget, ajánlatokat tippeket előre is köszönöm.
Szerintetek egy aprillia rs oldalidomjait rá lehetne fabrikálni az ns1-ra ?
Addig kell vékonyítani a keveréket 1% onként, amíg a következő lépésre már nem megy jobban.
Akor vissza az előzőt.
ez egy biztonsági beálíltás.
HA a fűfuvi ezzel megvan, lehet játszani a részterheléssel, és a keverékcsavarral.
Festeném a motorom ha jön a jobb idő..
Régebben barátom fekete Hemorite-vel festette le a vázát az szép lett csak nem tudom hogy az enyémen hogy nézne ki ..
ajánlották már hogy inkább vegyek dobozos fúvos festéket és azzal .
szerintetek melyik lenne jobb ?
KArburálni terheléshez kell.
semmi olyat amit fel lehetne eszkábálni rá:S
esetleg képet tudnál küldeni a tiédről?:D
Engem érdekelne a gépezet .
Kösz!