speed Full Synthetic 2t-én ijet használok 10-el gyorsabban megy a mocim ! ja és Enyém nem 7ezernél kezd húzni hanem 3 ezertől 12.ezerig ! Most vettem bele egy tuning főtengelyt Pörgőset és attól van teis veszel a tiedbe meglátod jobban élvezel motorozni!
Ns1 levi Figyelj Vegyél rá egy Leo vince v scoot-ot olyan van az enyémen is Végsebessége 15-km/h-val Nőt És a motor is jobban Húz !
Még hogyha sport légszűrő van a mocidon Nembírsz majd kapaszkodni Próbáld ki!
sziasztok.én nemtaláltam az NS1 emre semmilyen tuning kipufot a neten...tudnátok segíteni h hol keressek rá olyat ami esetleg növeli a teljesítményt?:D.
nagyon megköszönném.vagy csak simán jól néz ki
Minden méret stimmel, a stiftelés nincs pontosan jó helyen, de ha rendelem a dugót, akkor plusz kis pénzért jó helyre rakják. Szóval minden méret jó lesz, csak lesz rajta egy 18X12-es fektetett ablak. Mellékelek egy képet, haverom küldte, neki NSR50-ese van. Az enyém is pont így néz ki, de azt nem mondom, meg hogy melyik felömlő/átömlő hány mm... De nekem is van lyuk a szívó oldalon, 4db. Lent 1, 2 középen, meg 1 felette. Szerintem is jó lehet az ablakos, de nem akarom feleslegesen megfúratni/megvenni...
Valamit nem értek viszont:
Írtad, hogy az NSR 125-nél a dugattyú alá szívja, majd a felömlőkön megy fel a gáz. Ahogy én tudom, minden 2 ütemű a dugattyú alá szív. Ez a lényege nem?! Csak abban van különbség, hogy a karterházba szív-e közvetlen, vagy a hengerbe. Mert ha a hengerbe, akkor kell ablakos, ha pedig közvetlen a karterházba, akkor kell sima. Na mind1. Szerintem meg fogom csináltatni, ésszerűnek tartom, hogy jó lesz.
Üdv; Zoli
UI: Mellékelek még egy képet, amin a karterházba szív közvetlen. (Honda HM CRE 125)
Helló.
Elméletileg ez nem probléma ha minden méret stimmel.Viszont azt tudni kellene hogy a hengered hová szívja elsődlegesen az üzemanyagot.Pl.:nsr125 a dugattyú alá szívja először és a lefelé mozgás tolja fel a keveréket a hengerben lévő kis üregeken át,ezért az nem ablakos.az nsr50 pedig a dugó fölé szívja egyből,ezért van ablak hogy kis üzemanyag jusson alá is a kenés érdekében.(ez nagy vonalakban,azért van más oka is ami most lényegtelen)
Én ns1 80 ba raktam egyszer ablakos (talán DT80 dugóját),semmi gond nem volt vele,de ez nem jelenti hogy neked is jó lesz.Tönkre nem megy a motorod az biztos sőt szerintem működni is fog persze mondom még egyszer:HA MINDEN MÉRET STIMMEL.
Sziasztok! Van egy Honda MTX 50-esem. Vízhűtéses. A henger 39-ről indul, most van neki az utolsó mérete, 41mm. Efelett nem tudok bele venni MTX dugót, csak NSR-t, de az NSR 50-es már ablakos. Az összes többi mérete jó, csak az a cink, hogy ablakos. Szerintetek jó az enyémbe? Valaki csinált már ilyet? Előre is köszönöm a válaszokat! Zoli
Az enyém 45-ös lánckerékkel 8000-es fordulaton megy 60-at. Vajon elől gyári fogaskereke van? Az 15-ös. Úgy számoltam a 36-os hátsó lánckerékkel 8000-es fordulaton 75-öt menne, 10 000-esen 94-et.
Honda NS-1 50-esnek hány fogas gyárilag a hátsó lánckereke? A Net-en elég kevés infót találtam a motorról. Tud valaki linkeket a motorral kapcsolatban?
de én festettem ,kompresszorral fújtam , a tankot hagytam úgy , mert az szép volt , annyi az egész , hogy a tank csillogosabb mint az idomok , de lényegtelen így is szép nem feltünő.
Ha így Felújítottad akkor szerintem simán megér annyit..
Véletlen nem festeted le ? mert most szeretném lefesteni csak nem tudom h kb mennyiért csinálják :/
oké , én ráérek , úgysem használom , csak itt áll a garázsban a légszűrő..
mennyiért lehetne most eladni egy ns1 est? fel lett újítva kb 5-6 ezer km el ezelőtt teljesen a motorja , a lánckerekeket láncot fékbetéteket telószimeringeket ezeket pedig márciusban cseréltem .
gianelli rendszer van rajta... nem csak a dob , hanem az egész.
96 os 200 ezer FT körüli összeget megérnek?
Ns1 hez keresnék 1 barátomnak km órát!
Ide is jó a válasz ha van esetleg vkinek!
Még hogyha sport légszűrő van a mocidon Nembírsz majd kapaszkodni Próbáld ki!
nagyon megköszönném.vagy csak simán jól néz ki
Minden méret stimmel, a stiftelés nincs pontosan jó helyen, de ha rendelem a dugót, akkor plusz kis pénzért jó helyre rakják. Szóval minden méret jó lesz, csak lesz rajta egy 18X12-es fektetett ablak. Mellékelek egy képet, haverom küldte, neki NSR50-ese van. Az enyém is pont így néz ki, de azt nem mondom, meg hogy melyik felömlő/átömlő hány mm... De nekem is van lyuk a szívó oldalon, 4db. Lent 1, 2 középen, meg 1 felette. Szerintem is jó lehet az ablakos, de nem akarom feleslegesen megfúratni/megvenni...
Valamit nem értek viszont:
Írtad, hogy az NSR 125-nél a dugattyú alá szívja, majd a felömlőkön megy fel a gáz. Ahogy én tudom, minden 2 ütemű a dugattyú alá szív. Ez a lényege nem?! Csak abban van különbség, hogy a karterházba szív-e közvetlen, vagy a hengerbe. Mert ha a hengerbe, akkor kell ablakos, ha pedig közvetlen a karterházba, akkor kell sima. Na mind1. Szerintem meg fogom csináltatni, ésszerűnek tartom, hogy jó lesz.
Üdv; Zoli
UI: Mellékelek még egy képet, amin a karterházba szív közvetlen. (Honda HM CRE 125)
Elméletileg ez nem probléma ha minden méret stimmel.Viszont azt tudni kellene hogy a hengered hová szívja elsődlegesen az üzemanyagot.Pl.:nsr125 a dugattyú alá szívja először és a lefelé mozgás tolja fel a keveréket a hengerben lévő kis üregeken át,ezért az nem ablakos.az nsr50 pedig a dugó fölé szívja egyből,ezért van ablak hogy kis üzemanyag jusson alá is a kenés érdekében.(ez nagy vonalakban,azért van más oka is ami most lényegtelen)
Én ns1 80 ba raktam egyszer ablakos (talán DT80 dugóját),semmi gond nem volt vele,de ez nem jelenti hogy neked is jó lesz.Tönkre nem megy a motorod az biztos sőt szerintem működni is fog persze mondom még egyszer:HA MINDEN MÉRET STIMMEL.
Itt van a várt kép az eladó mociról. Akit érdekel hívjon a 20-662 82-25 ös számon, Budapesten megtekinthető.
Szép, 94-es évjáratú, 50-es blokkal eladó !
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nézzétek meg, megéri !
Véletlen nem festeted le ? mert most szeretném lefesteni csak nem tudom h kb mennyiért csinálják :/
mennyiért lehetne most eladni egy ns1 est? fel lett újítva kb 5-6 ezer km el ezelőtt teljesen a motorja , a lánckerekeket láncot fékbetéteket telószimeringeket ezeket pedig márciusban cseréltem .
gianelli rendszer van rajta... nem csak a dob , hanem az egész.
96 os 200 ezer FT körüli összeget megérnek?
tudnál róla pár képet felrakni?
Tel:06 70 220 6884 vagy e-mail: gabofreemail.hu9@freemail.hu
akit érdekel hivjon :06 70 220 6884 es számon vagy irjon e-mailt : gabofreemail.hu9@freemail.hu
Ja és a sportlégszűrőért jelenkezni fogok csak kellet a pénz a ruhára.. :)