Először a gyertyát nézd meg és ne nyúlj hozzá a karbihoz! Ha a gyertya fasza a karbi beállításnak is csak így van értelme, de lehet , hogy nem is szükséges, ha eddig jó volt csak mostanában kezdett beszarni.
Én is ezzel bajlódtam 1 ideig h nincs szikra .... végig néztük az összes elektronikát, másik gyújtás kapcsoló lett rakva meg stb... és így sem adott le szikrát .... én úgy csináltam hogy amikor nem adott le szikrát megtoltam 1 picit és gondolom addig felmelegedett a blokk és utána már pöc röff ......
zsír új, nem felújított. kiállítási darab volt valamelyik márkakereskedésben azóta pedig raktárban áll. Nem tudom, mennyit érhet, de még nincs nálam. Jövőhéten már itt lesz.
NA találtam egy komát, aki idomokat gyárt le , ns1 hez pont volt neki 2 db oldalidom 20 ba , üvegszálból , kb 2 hete gyártotta le, ha úgy nézzük , akkor 20 nemsok 2 db új idomért , mert törötterket árulnak 15 be...
egy jó direktszűrő mit adna a gépnek? nem vágná agyon a hengert , mert könnyebben beszívja a port?
nem csuktam össze , előző tulaj veréb volt , és az idomból amik kitörtek darabo , nem eltette és beforrasztatta , hanem kipótolta műgyantával , elég csuya mega festése is reped , és most keresek , plexinél meg mindegyik tartócsavarnál elvan törve a plexi , mert úgy meghúzta a csavarokat , a fékpedált , meg le akartam szintereztetni , meg az ilyesmiket , de minden meglett , a pedál meg eltünt a faszinál :S
Eladó rendszámos Aprilia AF1 125 Futurám, ezen a linken megnézhetitek:
http://www.kepesmotor.hu/april...
Kérdezzetek nyugodtan!