levettem a szívócsonkról a távtartó alu lemezt,mert azon 12,5 furat volt,és felraktam egy 17,5-ös karbit.A szívócsonk furata 15,5.
Most terheletlenül 11000-et forog terhelve 8500-at.valami még mindig van.állítólag ezeknek a gyujtása nincs tiltva ,de 11000-nél nem tud többet,nem tudom igaz-e.
Viszont nem mondtátok még,hogy az 50-es nsr és a 80-as ns1 blokk felfüggesztése egyezik-e.Vagy a 80-as MB blokkja jó-e a vázra.
Üdv mindenkinek!
Van egy NSR 50-esem ami 3Le-vel rendelkezik,igy a végsebesség(4 fok.váltóval) 60 Km/h.Ami azért nem sok,ezért szeretném,ha válaszolna arra valaki,hogy a vázba NS1 80-as,vagy MB 80-as poweres blokk beépíthető-e.
Köszönöm!
Üdv
Fékbetétet cseréltettem az NS-1-emen. De az új első betét rendesen fogta a motort! Ha meglazítottam a féknyerget fogó csavarokat, akkor tökéletesen gördült. Elvittem vissza az ismerősömhöz, ő megpróbálta "hajlítgatni" a féknyerget
(azt két pici tengelyt, amin csúszik az egész, az valóban ferde volt picit, a régi fékbetétek talán emiatt koptak ferdén)
hogy jó legyen, de szerintem nem lett 100%, még mindig fogja, mert 70-et nem akarja 6-ban vinni, pont annyira visszafogja a motort, hogy 8500 alatt lassul. ráadásul van egy ismétlődő "nyikkanó" hang kb 20 km/h-nál.
Szerintetek mi lehet ez, hogy lehetne ezt a problémát orvosolni?
háát ne is mond h kiugrik elém valami , 2 hete elütöttem egy macskát egy másik motorral este 70 el ...
lábam totál felszakadt 5 centis varrat volt rajta , még mindíg kurvára fáj , szerencsére nem tört el semmim ...
akkor marad így az ns1 lámpája ..
Hondáj lejjebb írta, hogy nem volt hihetetlen nagy különbség halogén izzóval...
hát igen, tényleg életveszélyes így motorozni este...
akármi kiugrohat elég, észre sem veszed és bumm!
Esetleg még az új LED-es technológia lehet egy lehetőség.
Sokkal kevesebbet fogyasztanak az fix, tehát bele lehetne tenni egy nagyobb fényerejűt!
várni kell egy picit, talán hamarosan magyarországon is elérhetővé válik egy ilyen "izzó".
Olyant is hallotam, hogy össze kell kötni az érintkezőket.
Vagyis egyszerre világítana a refi, meg a tompított is.
Az tuti elég lenne!
Kérdés, melyik menne előbb tönkre, a generátor, vagy a izzó?
Nekem volt benne ilyen régen, de nem emlékszem, hogy radikális különbség lett volna. A megoldás: fényszóróval kell járni. Villogni senki sem fog mivel az is gyengus, te hát tompítottnak elmegy Én is így járok jó ideje.
Szerintem is egy szar gyenge fos a lámpája. Én is cseréltem benne ízzót, de nem sok mindent változott, sőt már a lámpát is szét akartam szedni, hogy szépen kitisztítsam, de aztán mégsem.
Hello én tegnap vettem bele 1 kék izzót ami 35/35 w 12 v - os és nekem elég jóól világít.. De am én a régi sárga fényűvel is eléggé megvoltam elégedve...
Hi egy kérdés:
Nektek nem kevés (éjszaka) amennyit világít a ns-1-es?
Gyárilag 35/35 W 12 V izzó való bele. Nekem kicserélték 45/40 W -osra. Ez így is max 40 km/h sebességig ad elfogadható fényerőt.
De 70 km/h nál kész... főleg ha jön egy autó szemből...
Volt úgy, hogy egy kocsi után vágtáztam, hogy lássak valamit,:)még jó hogy errefele elég kanyargósak az utak, és röhögve bírta az NS-1 a tempót
Szóval szerintetek? Érdemes beletennem egy ilyen halogént?
Ti nektek milyen izzó van benne?
vadonat új HONDA NS1 es idomok eladók (2oldalidom)
Üvegszálból legyártva , csak a csavarok helyét kell kifurkálni , még festve sem volt I.Á. : 31 Ezer HUF
Most terheletlenül 11000-et forog terhelve 8500-at.valami még mindig van.állítólag ezeknek a gyujtása nincs tiltva ,de 11000-nél nem tud többet,nem tudom igaz-e.
Viszont nem mondtátok még,hogy az 50-es nsr és a 80-as ns1 blokk felfüggesztése egyezik-e.Vagy a 80-as MB blokkja jó-e a vázra.
Van egy NSR 50-esem ami 3Le-vel rendelkezik,igy a végsebesség(4 fok.váltóval) 60 Km/h.Ami azért nem sok,ezért szeretném,ha válaszolna arra valaki,hogy a vázba NS1 80-as,vagy MB 80-as poweres blokk beépíthető-e.
Köszönöm!
Üdv
Fékbetétet cseréltettem az NS-1-emen. De az új első betét rendesen fogta a motort! Ha meglazítottam a féknyerget fogó csavarokat, akkor tökéletesen gördült. Elvittem vissza az ismerősömhöz, ő megpróbálta "hajlítgatni" a féknyerget
(azt két pici tengelyt, amin csúszik az egész, az valóban ferde volt picit, a régi fékbetétek talán emiatt koptak ferdén)
hogy jó legyen, de szerintem nem lett 100%, még mindig fogja, mert 70-et nem akarja 6-ban vinni, pont annyira visszafogja a motort, hogy 8500 alatt lassul. ráadásul van egy ismétlődő "nyikkanó" hang kb 20 km/h-nál.
Szerintetek mi lehet ez, hogy lehetne ezt a problémát orvosolni?
lábam totál felszakadt 5 centis varrat volt rajta , még mindíg kurvára fáj , szerencsére nem tört el semmim ...
akkor marad így az ns1 lámpája ..
hát igen, tényleg életveszélyes így motorozni este...
akármi kiugrohat elég, észre sem veszed és bumm!
Esetleg még az új LED-es technológia lehet egy lehetőség.
Sokkal kevesebbet fogyasztanak az fix, tehát bele lehetne tenni egy nagyobb fényerejűt!
várni kell egy picit, talán hamarosan magyarországon is elérhetővé válik egy ilyen "izzó".
mert szeretnék jobb fényt mert este életveszélyes az ns1 essel közlekedni városon kívül.. XD
Átalakítás szükséges,
Meg valami jobbfajta aksi, stb.
de kismotorba nem ajánlják...
megoldás lehet még egy Xenon izzó!
Olyant is hallotam, hogy össze kell kötni az érintkezőket.
Vagyis egyszerre világítana a refi, meg a tompított is.
Az tuti elég lenne!
Kérdés, melyik menne előbb tönkre, a generátor, vagy a izzó?
Nektek nem kevés (éjszaka) amennyit világít a ns-1-es?
Gyárilag 35/35 W 12 V izzó való bele. Nekem kicserélték 45/40 W -osra. Ez így is max 40 km/h sebességig ad elfogadható fényerőt.
De 70 km/h nál kész... főleg ha jön egy autó szemből...
Volt úgy, hogy egy kocsi után vágtáztam, hogy lássak valamit,:)még jó hogy errefele elég kanyargósak az utak, és röhögve bírta az NS-1 a tempót
Szóval szerintetek? Érdemes beletennem egy ilyen halogént?
Ti nektek milyen izzó van benne?
Vagy Ti nem közlekedtek éjszaka?:)))
Üvegszálból legyártva , csak a csavarok helyét kell kifurkálni , még festve sem volt I.Á. : 31 Ezer HUF
am alkatrészellátottsága jó?