Van Budapesteni egy eladó 93-as honda ns1-em. 50cc-s. Kb 1 éve került hozzám, akit érdekel hívjon bátran a 20 662 82 25-ös számon. Ára 80e ft, az ár alkuképes.
Valaki nem piszkálgatta, tuningolta még a motorja hengerfejét? Gondoltam egy kicsit le kéne kapni belőle. Simónál megcsináltam csak a gyújtáson is kellett állítani, de nem tudom, hogy mit szólna ehhez a cdi gyújtás. Légyszi segítsen már valaki!
Honda NS125R 1989 es motorkerékpáromhoz keresnék Hengert,Hengerfejet. Előre is köszönöm.
Aki tudna azt megkérem msn en írjon rám.
címem: dddsssaaa@citromail.hu
Én tudok eladó nsr-t fellelt állapotban csak az a gond hogy az 250 es 90 es vagy 91 es nemtudom pontosan , a motorja jó beindul , 22 ezer km van benne , csak a gumik rosszakrajta asok állástól , lánckerekek kellenének rá meg persze lánc , mert azért tették le még 10 éve mert elszakadt neki ... (sztem nagy hülyeség volt )
ja meg egy festés , rendszám nem lett leadva , sztem csak ideiglenesen lett kivonva a forgalomból , talán 100 ezer forint ködüli összegt kér érte a tulaja , ha érdekel akkor írj ide a fórumra , amúgy szürke színű a motor , de az tuti h nem keveset eszik...
06 70 263 45 42
A légszűrő nekem a hagnja miatt nemjött be , bekentem olajjal , úgy ahogy előírják , feltettem , de nem tudtam h ennyire morgós lesz , és inkább visszatettema gyári dobozt...
Hello , nekem gyári karbi van a 75 ös NS1 emen . Arra vettem sportlégszűrőt , 1 szar volt rajta , még nem is mentem vele cska üresben pörgettem .. nekema gyárival jobban tetszik a hangaj , ha érdekel eladó 3 ezer ft ért , gyári dobozában...
Igen. Valószínű, hogy más a gond, csak azt mondom, hogy 100-as oktánszámú benzinnel energikusabb a motor, nem torpan meg annyira 7000 felett. (persze ezt azt is jelenti, hogy hamarabb szét lehet hajtani :( ) Amúgy a 90-es évek elején sok fajta benzin volt, a 91-es, 98-as, ami már elég közel van a 100 hoz! Tehát véleményem szerint, ha ésszel hajtja az ember, nem állandóan 9000 környékén, akkor nem lehet probléma a Shell V-power 100-as benzinnel...
ilyesmit az enyém sohasem látott és nagy valószínűséggel nem is fog. Egyébként meg, ha végig gondolja az ember az sem valószínű, hogy a 90-es évek elején 100 oktán számos benzinhez optimalizálták volna a mi kis gépünket. (Egyébként etanollal is megy tisztán is akár. Azt már próbáltam.) Én úgy gondolom más lehet itt a gond....
nem akadozásról van itt szó , hidegen mindenkinek akad , az meg hülye aki hidegen akadásig hajtja...
7-8500 között mintha egy kicsit torpanna a motor.. :SSS
Van Budapesteni egy eladó 93-as honda ns1-em. 50cc-s. Kb 1 éve került hozzám, akit érdekel hívjon bátran a 20 662 82 25-ös számon. Ára 80e ft, az ár alkuképes.
Nsr 125 hengerfejem van felesleges,az nem tom jó-e neked?
Honda NS125R 1989 es motorkerékpáromhoz keresnék Hengert,Hengerfejet. Előre is köszönöm.
Aki tudna azt megkérem msn en írjon rám.
címem: dddsssaaa@citromail.hu
ja meg egy festés , rendszám nem lett leadva , sztem csak ideiglenesen lett kivonva a forgalomból , talán 100 ezer forint ködüli összegt kér érte a tulaja , ha érdekel akkor írj ide a fórumra , amúgy szürke színű a motor , de az tuti h nem keveset eszik...
érdekelne NS1 50-75-80...
rossz is,ha tudtok légszíves írjatok
köszi
A légszűrő nekem a hagnja miatt nemjött be , bekentem olajjal , úgy ahogy előírják , feltettem , de nem tudtam h ennyire morgós lesz , és inkább visszatettema gyári dobozt...
1 kis segítséget kérnék .. a motoromra sportlégszűrőt vennék és nem tudom h kell megnézni a méretet :/
7-8500 között mintha egy kicsit torpanna a motor.. :SSS
Neked nem lett jobb?
A kérdés az, hogy nálad 7000 felett nem akadozik a gyorsulás olyan 8500-as fordulatig? Mert nekünk onnantól kezd el húzni, mint állat.
Nekem is 7 ezer után kezd el húzni igazán.. Nekem azt mondták hogy a Karbiba van ilyen gyorsító fúvoka és az kapcsolbe ...