Akkor nem az lesz amire én gondoltam. Mivel nálam lamella cserénél kicsúszott egy fogaskerék és nem úgy tettem vissza mint ahogy annak állnia kellene. Nem tudom, hogy hívják ezt az okosok, de az biztos h rezgést csillapít. Szóvel nem jól tettem vissza és emiatt nekem rázta az egész motort. Szét szedtük, megnéztük és egy foggal alrébb pakoltuk és megint olyan volt mint azelőtt.) De neked akkor nem ez a problémád.
nem szedtem/szedtük szét, majd most hétfőn .
nemtudom miért rezeg annyira, talán az olaj miatt a váltónál? Catrol 4T 10w40 es van benne.
Bár a kuplung, most hogy igy említetted, néha mintha "ugrana"
Berakom sebességbe, Pl. 4. be, és mikor kiengedem, nem veszi azaz minta csúszna egy picit...a motor is megérzi ezt egy pici rántással. de aztán megy, meg nem mindig csinálja...
Nos én is keresetem első telót bontókban, illetve krómszárat, mert rozsdás, és NS-1 -be sehol nem találtam! :((
De vigyázz vele, csak látszólag ugyanaz a két motor!
Pl.: Az NSR50 krómszárának átmérője 30 mm de az NS1-é már 31 mm!
Csalafinták ezek, de nagyon! nehogy véletelnül is passzoljanak az alkatrészek!
nem volt más választásom, megrendeltem egy új első krómszárat. 33790 Ft! egyébként a komplett első teleszkóp DARABJA 74.000 Ft!
Az a helyzet, hogy eddig szerintem csak gagyizva lett.. De most netről rendeltünk hozzá cuccokat Spanyolból és úgy néz ki hogy be is fog vállni! A faszi 1 év garanciát vállalt rá. Teljesen másképp viselkedik a motor!
Hello. Nekem van egy Honda ns50f típusú motorom de ahogy nézem az nsr50 ns1 nagyjából egyforma vázra épültek. De a motorral karamboloztam és totálkáros de át akarom építeni street fighter motorrá hogy mégse a bontóba végezze. nem tud valaki eladó első villát? mert neten egyszerűen semmit sem találtam. a szervíz meg olyan áron vállalja hogy a motor nem ér annyit
Vajon miért rezeg annyira a motor? főleg a tankon lehet érezni, ha megszorítom a lábammal...
(A motor egyébkét rendesen megy, pöcc-re indul.)
9000 -nél abbahagyja...
Hali! Wááá most jöttem haza a gurulásbólxD Ilyenkor este a legjobb! A város nyugis, nincsenek biciklisek sem és a motorozásnak különleges feelinget ad a sötétség:D Egyébként menyus kössz a jó tanácsot, vettem bele olyan hajtóműolajat amit írtál és fasza motorolaj is került bele. Nem is hittem volna hogy ennyire sokat jelent ha nem vmi átlag olajjal megyek. Nincs több gagyizáás mert megéri! De mostmár nagyon megy a gép!xd Egyébként olvasgattam hogy ns-1esek régen megosztották élményeiket, ezeket most hiányolom az oldalról! Ahogy abban a bizonyos filmben mondták: A gumi kopjon ne a lelked!
Nekem akkor volt 100 a vége amikor a váltóban valami szutyok motorolaj volt és nem váltóolaj ráadásul a kuplungbovden is túlságosan feszes volt ezért végig csúszó kuplunggal mentem . Csak pörgött de semmi erő v. gyorsulás. Beálítottuk a bowdent és vettünk bele spéci váltóolajat(Shell Spirax A 80W-90). Azóta kb. 100 nál rakom 6. ba és olyan 115 a vége...
Szevasztok srácok! Kicsit lemaradtam a dologról(júli közepén volt aktuális a téma) A következő a gondom: Olvastam itt, hogy egykét embernek 110-120at megy az ns-1e. Na most az enyém ha megdöglik akkor se megy 100fölé, olyan 95-100a vége! Teljesen gyári rajta minden egyedül a kipufogó nem. Most nemtom hogy az folytja vissza annyira vagy vmi más lehet az oka, hogy nemegy mint az állat, vagy csak a tietek tuningos esetleg..Továbbá zabálja a dugót gyűrűt rendesen, még így is hogy 70-75fölé nagyritkán kacsingat az órám! Én "nemhivatalos" szervizbe hordom, két hónapja 40ezret kért a faszi dugó , gyűrű, hajtókar cseréért! Na most ez reális? vagy gagyi szart lehet bele rakni ennyiért? Átbasz a csávó, vagy mi a helyzet vajon?Ezentúl, ns-1nek utazósebessége mennyi körül van, és ezt milyen fordulaton nézitek?Természetesen 6.-ban!
Velem is ez volt... Kiégettem a kipufogót, karbit tisztítottam, gyertya csere, shell v-power a tankba és azóta tiltásig pörög és a torpanásnak is lőttek ja meg belőttük a benzin levegőt a sportlégszűrőnek.
olvastuk régebben h van akinek csak 5-6 ezerig pörög ki ..., nálunk is így volt és a gyergya a hibás próbáljátok meg más fajtával és úgy menni fog nekem is tiltásig simán kipöfög :D
nemtudom miért rezeg annyira, talán az olaj miatt a váltónál? Catrol 4T 10w40 es van benne.
Bár a kuplung, most hogy igy említetted, néha mintha "ugrana"
Berakom sebességbe, Pl. 4. be, és mikor kiengedem, nem veszi azaz minta csúszna egy picit...a motor is megérzi ezt egy pici rántással. de aztán megy, meg nem mindig csinálja...
Nos én is keresetem első telót bontókban, illetve krómszárat, mert rozsdás, és NS-1 -be sehol nem találtam! :((
De vigyázz vele, csak látszólag ugyanaz a két motor!
Pl.: Az NSR50 krómszárának átmérője 30 mm de az NS1-é már 31 mm!
Csalafinták ezek, de nagyon! nehogy véletelnül is passzoljanak az alkatrészek!
nem volt más választásom, megrendeltem egy új első krómszárat. 33790 Ft! egyébként a komplett első teleszkóp DARABJA 74.000 Ft!
ez van...
Vajon miért rezeg annyira a motor? főleg a tankon lehet érezni, ha megszorítom a lábammal...
(A motor egyébkét rendesen megy, pöcc-re indul.)
9000 -nél abbahagyja...
Vélemény?
az mért van h a motorom 7 ezer felet megugrik és megy mint a golyó ?
Talán power szelepes ?
Ha telálnál valahol akkor légyszives szolj nekem is ha a kis tömitésre lenne szükséged akkor szolj én gyártatam van tartalék.
Üdv Roland
olvastuk régebben h van akinek csak 5-6 ezerig pörög ki ..., nálunk is így volt és a gyergya a hibás próbáljátok meg más fajtával és úgy menni fog nekem is tiltásig simán kipöfög :D
A tankot ki kell mosni (jó szar munka) a szűrőt meg el kell felejteni.
mintha hidegen nem nagyon szertné az igasságot két kör után már pörög tiltásig.