Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap beraktunk a csap és a karbi közé egy szűrőt azóta nem pörög 6000 fölé, hiába húzom neki hörög fullad.
a szűrő miatt van vagy dugulás ?
Nem tud valaki ns1 hez főfékhengert vagy javítókészletet mert elszállt a tömítés és nincs elsőfékem...
Szerencsém volt...a haverom tudott szerezni egy bontott olajszivattyút. Ki cseréltük és azóta semmi gáz nincs a géppel.
Nagyon szivesen segítek ,ha nem itt vagyok akkor a Zalaegerszeg és kk motoros kör-ben meg találsz
Köszi a segítséget. Most ugyan hiába szagolnám mivel most lett lecserélve az olaj de a következőnél feltétlenül.Az olajszívattyút rendelted, vagy bontóból szerezted?
Az a szintjelző csavar. csak amikor töltöd bele az olajat ne oldal sztenderen legyen a moci hanem álitsd egyenesen.
Az olaj szivatyuhoz nem kell se kivenni a blokkot ,se széthuzni. Ha jol emlékszem csak 2-3csavar fogja.De nem javaslom a levételt mert rohadt nehéz vissza rakni.
Inkább ha javasolhatom,szagold meg azt az olajat......és szagolj bele az olajtartályba.....ha ugyan olyan illatot érzel akkor megy a blokkba is az adalékból.
nemtom de szerintem jó így
Tök fura hogy az 50 esnek hátul van a tankja a farokidomban és a tank helyén meg egy sisaktartó.(?) Ennek van valami oka, funkciója vagy csak tetszett az ötlet a japóknak ?
köszi holnap kicsavarom


feldobok pár képet a mociról
Bár most még szét van kapva
Hát elég homályos de szerintem ez :
melyik az a csavar ?
köszi holnap megskubizom
A szintjelző csavarja az amelyik a legközelebb van a berugókarhoz de amúgy látszik is mert más mint a többi és rajta van a jele.
Az olajszivattyú tengelyét megtudom nézni ha csak a deknit veszem le vagy szét kell szedni a blokkot?
hol van a szint jelző csavar ?
De használom. Tudod nekem is az volt a fura hogy sokkal több olaj jött ki a blokkból mint amit beletöltöttem. Nagy generál volt furás meg minden és akkor néztük a szerelőmmel hogy nagyon kotyog az olajszivattyú tengelye. Rájöttünk hogy ott megy be az adalék anyag a blokkba.Amiota kicseréltük a szivattyút minden rendben ,nem nyomja a blokkba az olajat.
És ezt hogy oldottad meg? Nem használod a különolajzót?
Tengely mellett az adalékot?
Juj....több mint egy liter kijött? nekem akkor jött ki liter fölött amikor szar volt az olajszivattyúm és a tengely mellett be nyomta az adalékot a blokkba. Amugy 7dl kell bele....de ha ki tekered a szintjelző csavart akkor addig öntöd szép lassan az olajat amíg a szintjelzőnél ki nem buggyan
Sziasztok nem tudná megmondani valaki h pontosan menyi olaj kell a blokkba?(Elvileg annyi amennyi kifolyik de több mint egy liter kijött és nem hiszem hogy olyan sok kell bele. )
Kilóméteróra spirált honnan lehet keríteni ?
Mert a honda szalonban azt mondták hogy az NS 1 japán belföldi motor és ninc hozzá alkatrész.
létezik ez ?
valamelyik másik tipusé nem jó hozzá ?
ha van valakinek képe róla tegye mér föl a kerék felőli vége érdekelne mert mintha erröl letört volna valami.

előre is köszi
köszi megvan a hiba a gyújtáskapcsoló rakoncátlankodott.
A 2 oldalidom nem eladó róla ?
karbiba tűszelepet nem tudna valaki nekem bizniszelni?
Hali!
Eladóvá vált a Honda NS-1-em kategória váltás miatt. 75ccm.
Fájó szívvel búcsuzok tőle mert nagyon megbízható kényelmes motor.
95-ös évjáratu nagyon megkímélt motorról van szó.
Érdeklődni.:06 30 322 91 33 zolcs001@citromail.hu